Eerste keer besteld, professioneel en snel afgehandeld

Correct en op tijd geleverd

Mooi afgewerkt en afgeleverd

Prima filters

Prima filters tegen een normale prijs. Iets goedkoper dan de concurrenten. Vraag mij echter wel af waarom al deze filters zo duur moeten zijn. Beetje hetzelfde verhaal als met cardridges voor printer en scheermesjes voor je scheermes. Je hebt het nodig en daarom worden ze kunstmatig hoog gehouden heb ik het idee.

snelle levering tegen laagste prijs

Al eerder hier gekocht. De juiste produkten voor de laagste prijs en snelle levering!

Effectief en efficient

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Product nu nog niet nodig, maar ik heb volle vertrouwen.

Filters: tevreden over product, levertijd was wat langer

Filters besteld. De levertijd was wat langer door leverproblemen, maar verder geen klachten. Filters zijn zoals op site aangegeven. Passen in WTW installatie. Verder zijn het gewoon filters dus weinig over te melden.

Prima en snel. Ook Retour door zelf verkeerde bestelling netjes afgewikkeld.

X

Denken goed mee

Zelfs nadat ik de filters besteld had en vragen had hebben ze nog goed meegedacht.

Keurig op tijd

Reserves filters voor onze wasemkap op de aangegeven dag en tijd bij het afhaalpunt geleverd. Eigenlijk heel normaal, maar voor veel bedrijven is dat het niet (meer).

Goede service voor een goede prijs

Ik heb voor de eerste maal luchtfilters besteld bij WTW, het assortiment was ruim en de prijs is sterk concurrerend ten opzichte van de prijs die de originele filters kosten. De service is in ieder geval beter. Pakket is keurig op tijd en snel bezorgd en alle spullen voor kosteloze retourzending waren bijgevoegd. gelukkig was retour niet nodig. Filters lijken prima te functioneren.

Prima en snelle bezorging

Leuke korting gekregen en goed contact gehad.

Snelle en probleemloze levering.

Snelle en probleemloze levering.

correcte en snelle levering

Telefonisch contact was ook prima

Prima alternatief

Filter eigen merk ducobox besteld. Levering snel. Kwaliteit nog niet te beoordelen daar de toekomst dit moet uitwijzen

Snelle en correcte levering filters

Goede en passende filters

Precies zoals het hoort.

De bestelde filters zijn geheel volgens de info op de site geleverd en ook op tijd met track & trace.

bestelling /prijs/afspraak helemaal goed. Bezorgdienst slecht!

Snelle service..

Goede prijs en snelle levering....

Levering zoals het hoort

Goede website en snelle levering

De door mij bestelde filters werden snel geleverd en de communicatie over mijn bestelling was prima.

Bestel 1x per jaar filters via de website. Prijzen zijn concurrerend en levering binnen een paar dagen. Prima

Een tevreden klant en gebruiker.

Prima ervaring met WTW Store. Reeds eerder een bestelling gedaan. Goede kwaliteit filters die vaker te gebruiken zijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel bestellen en snelle levering in goede verpakking geleverd. Ben zeer tevreden.

Duidelijke website

Allemaal heel duidelijk. Ze leggen goed het verschil uit tussen producten en welk type jij nodig hebt. Niet alleen de verschillende maten maar ook de filterklassen. Echt een fijne overzichtelijke website. Goede prijs ook.

Duidelijke site en snel geleverd

De bestelwijze was makkelijk. Het afleveren snel en op tijd geleverd