Snel en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle levering. Aanrader!

Viel een beetje tegen

Ik had de doek groter en dikker van stof verwacht, dus de doek viel een beetje tegen. Ik had off white besteld en dacht meer aan een creme kleur, maar de doek was spier wit. Verder mooi gemaakt en netjes afgewerkt.

Mooi,

Ik heb een dekentje besteld voor in de maxicosi. Erg mooie stof en prachtig afgewerkt. Onze dochter zal lekker warm zijn, onder een mooi dekentje.

Zag er keurig uit

Voldeed aan de verwachting

Goede en snelle service

Een dekentje besteld met teddystof en wafel roze. Binnen een week geleverd! Ziet er prachtig uit en is heerlijk voor in een babynestje of de kinderwagen....

Helemaal geweldig

Ik ben verliefd op de producten. Nog veel beter dan ik had verwacht. De ribstof heeft iets velvet achtigs, super zacht en prachtige kleur. Het kon echt niet beter. Daarnaast had ik wat opmerkingen geplaatst en daar hebben ze helemaal rekening mee gehouden. Echt top service!

Mooi product, snelle levering

Voor iets wat op bestelling geplaatst wordt kregen we het nestje snel binnen! Een aanrader.

Mooie kwaliteit

Ik ben erg blij met de omslagdoek. Mooie stoffen en het randje om de cape is ook erg moe. Foutje van mij, ik had niet naar de maten gekeken en dacht dat de cape groter zou zijn.

Goede communicatie, mooie producten!

Vragen per mail worden snel beantwoordt, customisen van producten is mogelijk, ook in afwijkende formaten. Mooie producten, met zorg gemaakt en mooie stoffen!

Snelle en persoonlijk service

We wilden een afwijkende combi, maar dat was geen probleem. En ondanks afwijkende combi toch heel snel geleverd, zelfs voor de drukke feestdagen.

Makkelijk besteld en goed afgeleverd.

Wij hebben een dekensetje voor onze kleindochter gevonden op de site van Tante Tuttebel. Omdat ze 25 december jarig is gauw besteld en betaald. Gelukkig werd het snel bezorgd en kunnen we haar ermee blijmaken.

Ik heb een wikkeldoek voor mijn dochter’s eerste baby besteld. Ze mocht zelf kiezen welke stoffen, dus altijd goed. Was naar haar volle tevredenheid. Zelf had ik niet goed op de afmeting gelet en vond hem beetje klein. Misschien een idee om hem ook iets groter aan te bieden? Verder prima!

Super blij met mijn bestelling

Super service. Mooi gemaakt. Helemaal tevreden. En mijn dochter is er helemaal gelukkig mee.

Heel mooi dekentje gekregen

Snelle levering en hele mooie deken (groen rib) ontvangen. Vanuit de website zag je niet precies hoe deze rib groen uit kwam te zien maar het ziet er heel mooi uit, dankjewel!

Mooi, precies zoals op het plaatje

Mooi gemaakt, netjes gestikt en de kleuren van de stof zijn precies zoals op het plaatje. De stof had van mij wat zachter gemogen, vooral de wafel stof.

Super mooi gemaakt!

Ik moet het nog geven. Maar ze gaat er vast heel blij mee zij!

Keurig

Prachtig boxkleed besteld en ontvangen. Heel blij mee! Opgave van een gemiddelde levertijd heb ik wel een beetje gemist.

Prachtig

Mooie spulletjes

Na mij te hebben verkeken op een stof kreeg ik een ander prachtig babynestje heel snel toegezonden!!

Prachtig babynestje waar mijn vriendin heel erg blij mee zal zijn! Hele mooie kwaliteit en snelle service! Op de website ruime keuze en mooie overzichtsfotos:)!

Mooie producten

Wij hebben voor onze dochter een paar mooie Wikkeldekens gekocht. Kwaliteit is zeer goed en onze kleine dame ligt er heerlijk in. De communicatie en verzending liep zeer voorspoedig dus wij komen zeker nog een keer terug.

Goede service, snelle reactie en heel leuk babynestje.

Zeer tevreden. Zowel bestelling als verzending.

De bestelling was correct uitgevoerd en afgewerkt voor verzending.

Snelle service, mooie kwaliteit!

Mooie stofkeuze! Voelt heel stevig aan, en snelle service! Heel blij mee!

Super leuk matrasje voor verschoonmand.

Goede service , en snelle levering !

Hele mooie spullen!

Super fijne service en top kwaliteit spullen. Ik ben heel blij!