Prachtige wikkeldoeken

Twee prachtige wikkeldoeken besteld en ontvangen die netjes zijn afgewerkt. Goed ingepakt pakketje.

geweldige site

ruimekeuze en mooi afgewerkt

Het nestje is van hoge kwaliteit. We hebben deze samen besteld met een dekentje, deze is dun en past er heel mooi bij. Na het wassen volgens het wasvoorschrift op de website zat er een knik in het matrasje, geen probleem er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Kortom een super ervaring met Tante Tuttebel, met goede kwaliteit. Een absolute aanrader.

Poppenbed dekentje

Zo'n schattig perfect afgewerkt poppenbed dekentje. Helemaal blij mee! Goed mail contact

Recent de mooie wikkeldoek thuis ontvangen, wat ben ik er blij mee. Zeker een aanrader!

Je word keurig behandeld. Bestellingen op tijd geleverd. En kwaliteit is super

Hele mooie producten

Ontzettend blij met de kruikenzak, aankleedkussenhoes en ledikantdeken. De kleur, afwerking en kwaliteit is fantastisch! Gaan hier zeker in de toekomst meer spulletjes bestellen & zal het aanraden bij vrienden/familie.

Heel leuk resultaat!

Heel blij met ons boxkleed van Tante Tuttebel. De oude box knapt er helemaal van op. Ook fijn dat de communicatie voorafgaand erg fijn en soepel verliep. Dankjulliewel!

Precies naar verwachting!

Leuke, vlotte print die overeenkomt met het voorbeeld. Fijn dat je zelf je keuze van stoffen en grootte voor het boxkleed kunt samenstellen. Mooie stof die perfect past bij onze box!

Mooie stof, mooi afgewerkt

Bij tante tuttebel een dekentje voor mijn zoontje besteld. Wat had ik spijt dat ik er maar 1 had besteld. Zacht en functioneel. Prachtige stoffen en supernetjes afgewerkt. Dit wordt mijn nieuwe kraamcadeau :)

Heel blij!

Een boxkleed in speciaal formaat gekocht en ik ben er erg blij mee! Ziet er prachtig uit. Kan niet wachten tot hij in gebruik genomen kan worden!

Onwijs mooi

Ze reageren snel als je wat vragen hebt. En snelle levering netjes ingepakt! En wat is het babynestje en monddoekje mooi geworden ben er zo blij mee kan niet wachten tot de kleine erin kan! Zeker een aanrader voor andere

Top service!

Een babynestje en een wikkeldoek gekocht. Wat is alles prachtig afgewerkt! Ik kijk er al naar uit om ons baby’tje erin te zien liggen. Heel goeie en vriendelijke service!

Komen afspraken na en reageren snel!

Duidelijk aangegeven dat de levertijd i.v.m. vakantie wat langer zou duren. Uiteindelijk had ik de omslagdoek nog sneller binnen dan verwacht. Het lintje van de omslagdoek brak af, zonder deze gebruikt te hebben. Op zaterdag een mail gestuurd met de vraag of ik de omslagdoek terug kon sturen voor reparatie en een uur later al reactie dat er een nieuwe opgestuurd werd en ik de oude kon houden. Na een paar dagen direct een nieuwe omslagdoek binnen. Ik ben erg tevreden over de snelle reactie en de oplossing.

Ontzettend mooi poppennestje! Wat zal mijn dochter blij zijn met dit kado als haar zusje er is!

Klantvriendelijk, snelle reactie op vragen via de email!

Hele mooie kwaliteit en helemaal naar wens!

Goede service en het was leuk verpakt! Ik ben er erg blij mee😊.

Goede service en fijne producten!

Ik heb een waskussenhoes, omslagdoek, lakentje en dekentje van jullie! In eerste instantie had ik een deken/dekbed gehad voor mijn babyshower, dit was fout door mijzelf doorgegeven. Na contact met jullie alles super goed geregeld en snel antwoord! Geruild voor hetgeen wat ik wilde. Zeker een aanrader!!

Super leuke fijne stof

Super snelle levering voor een custom made product. Veel keuze en fijne materialen.

Persoonlijke benadering bij een uniek product

Voor mijn nichtje heb ik het poppendekentje laten maken. Tante Tuttebel nam meteen contact op met de vraag wanneer het dekentje klaar moest zijn en vervolgens ontving ik het pakketje enkele dagen later en zeer ruim op tijd voor de kleine jarige. Goede service, mooie producten en in dit geval een persoonlijke benadering. Top!

Prachtige producten

Een babynestje met bijpassend laken, en een ledikantdeken besteld. Werkelijk prachtig.

Zeker een aanrader een hele goede service !!

Had een gaatje in het bestelde product, naar een mail te hebben gestuurd is dit meteen opgelost.Echt een goede service. Zeker een aanrader. Toppie .

Pluspunten

Super tevreden. De wikkeldeken is erg mooi geworden. Had nog gemaild over de levering omdat ik het graag op een bepaalde dag cadeau wilde geven, het is toen snel en dus mooi op tijd verstuurd. Super service dus!!!! Gelukkig is mijn zusje ook erg blij met dit mooie cadeau

Pluspunten

Prachtig poppenbedje en dekentje gekocht!

Pluspunten

zeer goede communicatie, vlotte service!

Pluspunten

Een mail gestuurd, binnen 5 minuten antwoord gekregen. Het bestelde artikel ziet er mooi uit!