Snel, zorgvuldig vakwerk.

Matrasje met hoes voor verschoonmandje besteld. Was er snel en is prachtig. Aanrader :)

Snelle levering en mooie producten!

Helemaal geen op- of aanmerkingen! Duidelijk website, mooi aanbod. Levering zoals beloofd en kwaliteitsproducten

Heel blij mee!

Het dekentje en bijpassend aankleedkussen hoes zijn erg mooi geworden.

Mooie kwaliteit, netjes afgewerkt en een goede service. Er werd heel fijn meegedacht!

Een fijne webshop. Nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik een berichtje dat de kleuren van de twee verschillende dekens (ledikant en poppenwagen) niet helemaal bij elkaar pasten. Er werd aangeboden dit gelijk te maken en het resultaat is echt mooi. Netjes afgewerkt, mooie kwaliteit stof en ook een nette prijs. Ik ben iedere dag blij wanneer ik ons dochtertje in bed leg!

Prima wikkeldeken

Aantal weken geleden een prachtig mooi wikkeldeken besteld voor onze kleine op komst. Levering duurt ongeveer 1 tot 2 weken, maar zeker de moeite waard om op te wachten. Bestel op tijd mocht je het snel nodig hebben, wordt handgemaakt en alleen op bestelling. - Kwalitatief goed en stevige stof; - Mooie heldere kleuren, niet flets; - Goede afwerking.

Super mooi gemaakt en snelle service

Heb matrasje/dekentje en kussentje voor poppenledikantje laten maken. Het ziet er mooi uit en wat zal onze kleindochter er veel mee spelen ! Veel keuze uit vele mooie stoffen.

Perfect!

Een.prachtig babynestje ontvangen! Keurig gemaakt! Snel geleverd.... Hartelijk bedankt

Blij!

Ontzettend mooie wikkeldoek besteld. Ruim assortiment aan producten en stoffen en leuk dat je zelf je product kunt samenstellen. De wikkeldoek heeft een mooie afwerking en voldoet aan mijn verwachtingen. Zeker een adres om te inhouden :-)

Aanrader!

Levering duurde wat langer dan verwacht. Kwaliteit is goed, kwaliteit van de stoffen kan beter. Toch unieker als het standaard, vandaar zn prijs wel waard.

Snelle levering en meer dan tevreden met het resultaat.

Heel snel en vakkundig gemaakt . Ivm met de drukte Corona en Moederdag ,wat vertraging met de bezorging, maar toch op tijd voor de babyshower van mijn dochter met haar vriendinnen via zoom super bedankt doordat t zo snel gemaakt en verstuurd was is t toch nog op tijd aangekomen . Dank je wel

Fijne klantenservice

De doek was niet helemaal zoals verwacht, maar de Tante Tuttebel heeft me goed verder geholpen. Fijne service!

Precies zoals gehoopt :)

De voorpret kon beginnen met de mooie dekentjes en boxkleed wat we hadden besteld. Ze zijn precies zoals gehoopt!:) Het is zoals we op de foto hadden uitgezocht. We zijn er heel erg blij mee. Mooi afgewerkt.

Beautyfull

Het babynestje: Heel mooi gemaakt van prachtige materialen. Ziet er heel lief uit

Top service, top kwaliteit

Ik heb een wikkeldoek besteld. Het is onwijs mooi geworden, hele mooie kleuren. Snelle service en ik raad het iedereen aan om hier iets te bestellen!

Mooi gemaakt babynestje, goede service

Erg leuk dat er ook voor een pop een poppennestje gemaakt kan worden. Groot succes bij het zusje van de baby.

Hele mooie spulletjes! Met liefde ingepakt!

Snelle levering, precies wat ik zoch

Ik zag op deze site precies de kleur van het dekentje met kussen voor het poppenbedje. Besteld en de volgende dag in huis. Top!

Goed, alleen jammer dat de retourkosten geheel voor jezelf zijn. Dat zou anders kunnen in deze tijd!

Staat hierboven

Snellere levering dan verwacht

Een babynestje besteld, zelf samengesteld en kwam sneller binnen dan de verwachtte levertijd! Super fijn en mooi babynestje mogen ontvangen. Helemaal tevreden!

Super leuk poppenbeddengoed en heel snel geleverd

Echt ontzettend mooi en lief poppenbeddengoed. Zelfs een matrasje op maat kunnen bestellen, nadat ik gebeld had. Mijn op-maat bestelling is zelfs de volgende dag meteen gemaakt en verzonden dus ook nog super snel!

Prachtig babynestje

Voor onze kleindochter...precies op tijd bezorgd....heel blij mee...ziet er zo mooi uit!!

Mooi product

Mooi product met zorg gemaakt. Leuk en mooi pakketje om binnen te krijgen en fijne stoffen voor de kleine. Onwijs blij mee!

Heel mooi geworden. Bedankt! Mijn babymeisje zal er prachtig in uit zien :)

Onwijs leuke spulletjes! 😍

Hele mooie en leuke spulletjes, meeste artikelen zijn zelf gemaakt. Onwijs netjes !