Prima kwaliteit

Twee nestjes besteld. Eenmaal binnen zag je meteen de zorgvuldigheid waarmee de nestjes waren gemaakt. Mooie stof. Precies als verwacht.

Goede kwaliteit, mooie stoffen

Het is duur, maar daar krijg je wel hoogwaardige producten voor. Goede kwaliteit. Er was een product verkeerd geleverd en dit werd direct netjes opgelost.

Hele goede en stevige stof.

Ik had wafeldeken en Opbergmand besteld. Het bevalt heel erg goed. Het is van goede en stevige stof. Moderne design.

Mooie producten in stoffen en kleuren van deze tijd!

Mooi gemaakt poppendekentje en poppenwikkeldoek toegestuurd gekregen. Helemaal naar wens met een ander randje afgewerkt. Ook kreeg ik er een stukje stof bij precies goed voor het matras van het poppenbedje. Echt top! Bedankt lieve Tuttebel Tantes ♡Nelleke

Mooie kwaliteit, alles naar wens!

De bestelde items zijn van goede kwaliteit en naar wens. Het is precies zoals ik mijn had voorgesteld een ben er erg blij mee.

Prachtig poppennestje

Het is een cadeautje voor onze dochter, dus het laat nog even op zich wachten, maar het poppennestje ziet er prachtig uit. Netjes afgewerkt!

Goede service en uitstekend product!

Tante tuttebel heeft een zeer goede service, makkelijk bereikbaar en meedenkend. De levering was snel en netjes. Product, in dit geval een poppennestje, is echt heel mooi gemaakt. Kortom een aanrader!

Supermooie en leuke webshop en supersnel!

Twee leuke poppendekentjes besteld in mooie kleuren. Ruime keuze, mooie stoffen, snelle service, snel geleverd. Helemaal tevreden en alleen maar positief.

Snelle levering super mooi resultaat

Fijne levering en mooi resultaat

Waar voor je geld!

Prettige en persoonlijke communicatie. Kwaliteit/ prijsverhouding realistisch.

Prachtig

Waskussen hoes past perfect en mooi afgewerkt! Ga zeker nog meer bestellen bij tante tuttebel!

Mooie warme omslagdoek

Mooie warme omslagdoek besteld, Mooi afgewerkt en netjes ingepakt gekregen .

Mooie wikkeldoek goed afgewerkt. En volgens afspraak geleverd Tante tuttebel is een aanrader.

Prachtige wikkeldoeken

Twee prachtige wikkeldoeken besteld en ontvangen die netjes zijn afgewerkt. Goed ingepakt pakketje.

geweldige site

ruimekeuze en mooi afgewerkt

Het nestje is van hoge kwaliteit. We hebben deze samen besteld met een dekentje, deze is dun en past er heel mooi bij. Na het wassen volgens het wasvoorschrift op de website zat er een knik in het matrasje, geen probleem er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Kortom een super ervaring met Tante Tuttebel, met goede kwaliteit. Een absolute aanrader.

Poppenbed dekentje

Zo'n schattig perfect afgewerkt poppenbed dekentje. Helemaal blij mee! Goed mail contact

Recent de mooie wikkeldoek thuis ontvangen, wat ben ik er blij mee. Zeker een aanrader!

Je word keurig behandeld. Bestellingen op tijd geleverd. En kwaliteit is super

Hele mooie producten

Ontzettend blij met de kruikenzak, aankleedkussenhoes en ledikantdeken. De kleur, afwerking en kwaliteit is fantastisch! Gaan hier zeker in de toekomst meer spulletjes bestellen & zal het aanraden bij vrienden/familie.

Heel leuk resultaat!

Heel blij met ons boxkleed van Tante Tuttebel. De oude box knapt er helemaal van op. Ook fijn dat de communicatie voorafgaand erg fijn en soepel verliep. Dankjulliewel!

Precies naar verwachting!

Leuke, vlotte print die overeenkomt met het voorbeeld. Fijn dat je zelf je keuze van stoffen en grootte voor het boxkleed kunt samenstellen. Mooie stof die perfect past bij onze box!

Mooie stof, mooi afgewerkt

Bij tante tuttebel een dekentje voor mijn zoontje besteld. Wat had ik spijt dat ik er maar 1 had besteld. Zacht en functioneel. Prachtige stoffen en supernetjes afgewerkt. Dit wordt mijn nieuwe kraamcadeau :)

Heel blij!

Een boxkleed in speciaal formaat gekocht en ik ben er erg blij mee! Ziet er prachtig uit. Kan niet wachten tot hij in gebruik genomen kan worden!

Onwijs mooi

Ze reageren snel als je wat vragen hebt. En snelle levering netjes ingepakt! En wat is het babynestje en monddoekje mooi geworden ben er zo blij mee kan niet wachten tot de kleine erin kan! Zeker een aanrader voor andere