Superservice en leuke producten!

Prachtig maanlampje!

Alles naar wens

Mooi, maar duurt lang

Het duurde heel lang voordat de betaling bevestigd was en het bestelde uiteindelijk bezorgd was.

Hi Marlou, Wat jammer om te vernemen dat je voor je gevoel lang hebt moeten wachten op je order. Wanneer een betaling is voltooid krijg je hiervan meteen een bevestiging. Wanneer de klant de betaling pas na een week voltooid nemen we de order dus vanaf dat moment in behandeling. De levertijden staan boven ieder product op de site vermeld en wordt ook weergegeven bij het afrekenen en het controleren van je bestelling. We hebben je order dan ook ruim binnen de genoemde levertijd geleverd.

Mooie kwaliteit

Het voldeed,al mijn verwachting.

Prachtig!

Wel vind ik het jammer dat ik op een stof moest wachten ivm voorraad.

Perfect!

Besteld, betaald, netjes bericht gekregen met track trace nr om zo me pakket te kunnen volgen in de PostNL app. Heel fijn!

Super.

Ik wilde babynestje bestellen, maar deze was helaas uitverkocht. Paar dagen later kreeg ik een vriendelijk berichtje dat het weer te bestellen was. Meteen besteld en snel geleverd. Super tevreden.

Foto en product komen overeen!

Fijne website, goede communicatie over levertijd en helemaal volgens de omschrijving!

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit. En een snelle levering

Erg duur

Ik was erg benieuwd naar omslagdoek voor mijn aankomende kleindochter. Om eerlijk te zijn vond ik het erg veel geld voor wat ik kreeg.

Doordat wij niet in massaproductie werken, en elk product juist uniek voor de klant en met zorg wordt gemaakt, vragen we deze prijs. We hebben aangegeven dat het product geretourneerd mag worden wanneer het echt niet naar tevredenheid is. Maar hebben nadien niets meer vernomen.

Snelle klantenservice en prachtige lakens

Waren wat stoffen niet voorradig maar er werd keurig en op tijd iedere keer reactie gegeven op de mail. Uiteindelijk op tijd alles binnen gekregen en super blij ermee!

Prachtig

Mooie kwaliteit. Snelle reactie op de mail.

Mooi en speciaal

Het zag er mooi uit en het is speciaal omdat het speciaal voor je gemaakt wordt

Helaas was de stof voor het bestelde nestje niet op voorraad, maar tante tuttebel heeft er alles aan gedaan om toch op tijd voor de babyshower het nestje te kunnen versturen. We hebben zelfs een kadootje gekregen voor het ongemak!

Een veilig nestje voor Dirk

Super mooi nestje voor de pasgeboren Dirk. Comfortabel en mooi gemaakt met de stoffen die ikzelf heb uitgekozen. Het is wel een beetje een prijzig kraamcadeautje, maar zeer de moeite waard en enthousiast ontvangen. Dank jullie wel! Groetjes irene

Goede kwaliteit

Mooie stof, netjes afgewerkt nestje. Zeer Tevreden! Misschien een tip: duidelijkere foto’s plaatsen op de website , zodat klanten beter zien wat ze kunnen verwachten.

Heel fijn!

Hele goede kwaliteit en snelle service!

Mooie producten, goede service

Mooie producten, goede service

Perfect!!

Zo leuk dat je alles kunt samenstellen voor je perfecte wikkel doek, dekentje ect. Service prima zeer tevreden raad t iedereen aan!!

Duidelijke communicatie, mooi product

Mooi handgemaakt nestje, geleverd op moment dat werd gecommuniceerd

Zeer tevreden met mijn bestelling, kan niet wachten om opnieuw te shoppen.

Op slag verliefd op de patroontjes en het handwerk; het oogt kwalitatief goed en ik kan niet wachten tot ik onze kleine in de doeken kan wikkelen en in het nestje leggen.

Het product is binnen en mooi van kwaliteit.

Bij aanmelding heb ik geen bevestiging en factuur gekregen, hier moest ik zelf om vragen. Daarna hebben ze me wel netjes geantwoord. Nadat ik een beoordeling heb gegeven is er telefonisch contact gezocht en is me uitgelegd wat er allemaal mis us gelopen. Heel jammer maar ik ben blij met de wikkeldoek!

Super mooie omslagdoeken.

Wij zijn meer dan tevreden. Doordat de baby een maand te vroegere geboren kwam het cadeautje eigenlijk te laat. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen lagen ze in de bus. Fijne service en prachtige kwaliteit. Een aanrader!!!

Super mooi!

Product is super mooi, was opslag verliefd bij het openmaken. De omslagdoek is heel netjes gemaakt!! Lekker groot ook en past goed in de maxicosi.

Prachtige spullen!

Grote keuze uit stofjes en mogelijkheden .. Een omslagdoek en hoeslaken en dekentje voor de kinderwagen besteld. Prachtig resultaat. Lekker soepele, zachte stoffen.