prachtig

Een prachtige doek! Mooi gemaakt

Goede service en prachtige spullen!

Erg blij met het mooie ronde boxkleed met zelf samengestelde stofjes! Echt een aanrader!

Super leuke spullen!

Een custom made wikkeldeken en wagen hoeslaken besteld. Hele leuke en fijne stoffen en het eindresultaat was top! Super tevreden en goede prijs-kwaliteit.

prachtige dekentje alleen dunner dan verwacht.

prachtige dekentje alleen dunner dan verwacht.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mooie maxi-cosi deken. Wel zou ik mensen adviseren om eerst stofstaaltjes te bestellen. (zoals geadviseerd wordt op de site). Ik heb dit niet gedaan en de kleur is helaas anders dan verwacht.

Fijne ervaring

Netjes geleverd optijd En erg mooi gemaakt

Geen mooie stoffen

Ik had stofstaaltjes besteld en daar ben ik blij om, want vind de stoffen van zeer matige kwaliteit en erg dun dus ben blij dat ik geen dekentje heb besteld. Toen wilde ik wat anders leuks uitzoeken op de site, maar alle kussens van de decoratie sectie staan al weken op 'coming soon'. Uiteindelijk niks besteld behalve de stofstaaltjes.

Prachtig

Exclusief en heel mooi, wat moet je nog meer zeggen. Super.

Mooi uitziend baby nestje, mooie stof

Alleen duurde het wat langer voordat ik het thuis had Verder heel goed tevreden

Heel erg mooi baby nestje

Een prachtig baby nestje met dekentje besteld

Top baby nestje snel geleverd!

Fijn mailcontact gehad, goede service!

Zou het anderen aanraden

Supersnelle levering

Mooie o.slagdoek besteld, heel snel geleverd en leuk en goed verpakt.

Superservice en leuke producten!

Prachtig maanlampje!

Alles naar wens

Mooi, maar duurt lang

Het duurde heel lang voordat de betaling bevestigd was en het bestelde uiteindelijk bezorgd was.

Hi Marlou, Wat jammer om te vernemen dat je voor je gevoel lang hebt moeten wachten op je order. Wanneer een betaling is voltooid krijg je hiervan meteen een bevestiging. Wanneer de klant de betaling pas na een week voltooid nemen we de order dus vanaf dat moment in behandeling. De levertijden staan boven ieder product op de site vermeld en wordt ook weergegeven bij het afrekenen en het controleren van je bestelling. We hebben je order dan ook ruim binnen de genoemde levertijd geleverd.

Mooie kwaliteit

Het voldeed,al mijn verwachting.

Prachtig!

Wel vind ik het jammer dat ik op een stof moest wachten ivm voorraad.

Perfect!

Besteld, betaald, netjes bericht gekregen met track trace nr om zo me pakket te kunnen volgen in de PostNL app. Heel fijn!

Super.

Ik wilde babynestje bestellen, maar deze was helaas uitverkocht. Paar dagen later kreeg ik een vriendelijk berichtje dat het weer te bestellen was. Meteen besteld en snel geleverd. Super tevreden.

Foto en product komen overeen!

Fijne website, goede communicatie over levertijd en helemaal volgens de omschrijving!

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit. En een snelle levering

Erg duur

Ik was erg benieuwd naar omslagdoek voor mijn aankomende kleindochter. Om eerlijk te zijn vond ik het erg veel geld voor wat ik kreeg.

Doordat wij niet in massaproductie werken, en elk product juist uniek voor de klant en met zorg wordt gemaakt, vragen we deze prijs. We hebben aangegeven dat het product geretourneerd mag worden wanneer het echt niet naar tevredenheid is. Maar hebben nadien niets meer vernomen.

Snelle klantenservice en prachtige lakens

Waren wat stoffen niet voorradig maar er werd keurig en op tijd iedere keer reactie gegeven op de mail. Uiteindelijk op tijd alles binnen gekregen en super blij ermee!

Prachtig

Mooie kwaliteit. Snelle reactie op de mail.