Mooi en speciaal

Het zag er mooi uit en het is speciaal omdat het speciaal voor je gemaakt wordt

Helaas was de stof voor het bestelde nestje niet op voorraad, maar tante tuttebel heeft er alles aan gedaan om toch op tijd voor de babyshower het nestje te kunnen versturen. We hebben zelfs een kadootje gekregen voor het ongemak!

Een veilig nestje voor Dirk

Super mooi nestje voor de pasgeboren Dirk. Comfortabel en mooi gemaakt met de stoffen die ikzelf heb uitgekozen. Het is wel een beetje een prijzig kraamcadeautje, maar zeer de moeite waard en enthousiast ontvangen. Dank jullie wel! Groetjes irene

Goede kwaliteit

Mooie stof, netjes afgewerkt nestje. Zeer Tevreden! Misschien een tip: duidelijkere foto’s plaatsen op de website , zodat klanten beter zien wat ze kunnen verwachten.

Heel fijn!

Hele goede kwaliteit en snelle service!

Mooie producten, goede service

Mooie producten, goede service

Perfect!!

Zo leuk dat je alles kunt samenstellen voor je perfecte wikkel doek, dekentje ect. Service prima zeer tevreden raad t iedereen aan!!

Duidelijke communicatie, mooi product

Mooi handgemaakt nestje, geleverd op moment dat werd gecommuniceerd

Zeer tevreden met mijn bestelling, kan niet wachten om opnieuw te shoppen.

Op slag verliefd op de patroontjes en het handwerk; het oogt kwalitatief goed en ik kan niet wachten tot ik onze kleine in de doeken kan wikkelen en in het nestje leggen.

Het product is binnen en mooi van kwaliteit.

Bij aanmelding heb ik geen bevestiging en factuur gekregen, hier moest ik zelf om vragen. Daarna hebben ze me wel netjes geantwoord. Nadat ik een beoordeling heb gegeven is er telefonisch contact gezocht en is me uitgelegd wat er allemaal mis us gelopen. Heel jammer maar ik ben blij met de wikkeldoek!

Super mooie omslagdoeken.

Wij zijn meer dan tevreden. Doordat de baby een maand te vroegere geboren kwam het cadeautje eigenlijk te laat. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen lagen ze in de bus. Fijne service en prachtige kwaliteit. Een aanrader!!!

Super mooi!

Product is super mooi, was opslag verliefd bij het openmaken. De omslagdoek is heel netjes gemaakt!! Lekker groot ook en past goed in de maxicosi.

Prachtige spullen!

Grote keuze uit stofjes en mogelijkheden .. Een omslagdoek en hoeslaken en dekentje voor de kinderwagen besteld. Prachtig resultaat. Lekker soepele, zachte stoffen.

Leuke producten/correcte en snelle levering

Snelle en correcte levering.

Perfecte service en snel en mooie artikelen

Servicegericht, goed advies, snelle levering!

Ik twijfelde over kleuren(combinatie). Advies gevraagd en het resultaat is prachtig. Heel erg blij mee. Het werd ook nog eens snel geleverd, top service!

Heel mooie kwaliteit!

Mooie collectie handgemaakte spullen, veel keus! Zeker een grote kans dat ik er nog iets ga bestellen!

Mooie producten

Toch wel snelle levering en van goede kwaliteit

Super mooie dekentjes

Al twee keer wat besteld, super service en super mooie producten en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle levering. Aanrader!

Viel een beetje tegen

Ik had de doek groter en dikker van stof verwacht, dus de doek viel een beetje tegen. Ik had off white besteld en dacht meer aan een creme kleur, maar de doek was spier wit. Verder mooi gemaakt en netjes afgewerkt.

Wat jammer om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachting voldoet. We hebben daarom contact met je gezocht maar helaas geen reactie van je mogen ontvangen. Onze producten worden uitvoerig beschreven op de site. Ook de afmetingen van dit product zijn duidelijk beschreven. Tevens bieden wij de mogelijkheid om stofstaaltjes te bestellen om zo een zo goed mogelijk beeld van onze producten te kunnen geven.

Mooi,

Ik heb een dekentje besteld voor in de maxicosi. Erg mooie stof en prachtig afgewerkt. Onze dochter zal lekker warm zijn, onder een mooi dekentje.

Zag er keurig uit

Voldeed aan de verwachting

Goede en snelle service

Een dekentje besteld met teddystof en wafel roze. Binnen een week geleverd! Ziet er prachtig uit en is heerlijk voor in een babynestje of de kinderwagen....

Helemaal geweldig

Ik ben verliefd op de producten. Nog veel beter dan ik had verwacht. De ribstof heeft iets velvet achtigs, super zacht en prachtige kleur. Het kon echt niet beter. Daarnaast had ik wat opmerkingen geplaatst en daar hebben ze helemaal rekening mee gehouden. Echt top service!