tot en met de bestelling verloopt alles goed ik ben nu in afwachting omtrent het leveren. maar zal vast goed komen.

Hulpvaardig

De mensen staan altijd voor je klaar. Je mail wordt zelfs op zondag beantwoord Erg vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig.

Gewoon uitstekend

Tja goede ervaring met deze shop , en zeer snelle verzending

Enorm geholpen met informatie en een snelle en zeer correcte levering.

Ik ben door Paul Engels fantastisch geholpen met informatie en het de juiste productkeuze inzake draagarmen. Na de bestelling een vlotte en correcte levering. Bij het plaatsen wat een opluchting en wat een verschil . Top materiaal zoals door Paul was beloofd . Dikke mercie en doe vooral zo verder.

Kan me geen betere service voorstellen

Heel vriendelijk en behulpzaam. Kan me geen betere service voorstellen. Snelle levering en kwaliteit producten. Zijn mensen van hun woord! Echt top

Subliem

Bij Moparts kan je altijd terecht voor vragen, ze antwoorden snel, zijn supervriendelijk en je kan ze ook telefonisch bereiken. Bij een bezoek aan hun shop word je supergoed en vriendelijk ontvangen

zeer goed

ik heb eerst met MPR TRUCKPARTS getelefoneerd voor inlichtingen over een bepaald onderdeel, en heb aan de telefoon de perfecte uitleg gekregen! dan heb ik het onderdeel online besteld en het onderdeel werd de dag erop verzonden en volgende ochtend netjes verpakt in Belgie geleverd, dus dit is zeker een aanrader !!

Goeie service

Snelle reactie goede service

Bestelling zeer snel binnen!

Top!!!

makkelijk bestellen en snel reageren gewoon top

goede site goed advies.

Tevreden over het totaalpakket

Zowel over het produkt en de verzending ben ik tevreden!!

Prima afgeleverd

Tevreden over het geleverde product en zelfs als je terplaatsen naar ginder gaat goed geholpen en zelfs goede uitleg gehad over de vragen die ik stelde!

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring voor de eerste keer met een hele snelle reactie.

Superservice

Had pech in België Mopar heeft de onderdelen opgestuurd naar mijn hotel Alles supersnel geregeld Nog bedankt !!!!!

Zeer snelle service

Maandag besteld dinsdag geleverd in belgië! Topservice!!!

Goede & snelle service.

Je kan er alles bestellen voor je Dodge ram en voor vragen zijn ze altijd bereikbaar en helpen je graag als er een probleem is met de auto. Ook via de mail wordt er snel en correct gereageerd.

gewoon SUPER

Steeds wederom spontaan om te helpen bij eender welke vraag . Recepsioniste SUPER vriendelijk en bereidwillig om klant verder te helpen en correct in haar belofte naar eventueel opzoekwerk ten bate van de klant . Ook correct in op de hoogte houden / brengen van eventuele info . Steeds naar mate mogelijk snel in aanbrengen van eventuele oplossingen ...

Steeds correcte levering !

Steeds correcte levering !

veel keuze en goede service

ook telefonisch goede service en verstand van zaken.

Zeer vloeiende en behulpzame shop

Vlot en persoonlijke hulp bij vragen en behulpzaam voor te kijken naar de juiste oplossing. Aanrader !!

Vlotte levering en kwaliteit

Vlotte levering en kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Leuke site

Nog niet veel ervaring voor de eerste maal iets besteld , dus afwachten op een goed verloop

Top services

Zeer behulpzaam en vakmanschap is top.

al jaren tevreden klant .

wij bestellen al jaren onze onderdelen hier ,kijk of beter zoek en vergelijk.

top service

Je vraagt nooit te veel, ze doen alles voor een glimlach