Gewoon topzaak met snelle verwerking

Correcte prijzen , snelle reactie op vragen , en zeer snelle verwerking en afhandeling bestelde goederen , voor mij een dikke 10

Zeer goede en snelle service

Ik had gebeld met MPR super aardige meneer aan de lijn in 5 minuten was alles geregeld helemaal top een echte aanrader heel erg bedankt Groet Mark Akkerman Amstelveenink

makkelijke site

snel tegen bericht overzichtelijke site gewoon lekker om je bestelling te plaatsen en nog gratis verzenden ook top bedankt een aanrader

Super Service, denken mee en een hart voor Mopar

Al ruim 2 jaar klant van dit fantastische bedrijf! Ze denken met je mee, werken snel en hebben hart voor Mopar!! En de service is echt ongekend!!

Ze hebben alles en het is goed geregeld ook voor telefonisch support

Goede service en snelle levering

2 de bestelling en altijd blij. Dank uw voor uw help

Bel met een vraag voor onderdelen. Word netjes te woord gestaan en gevraagd of ik mijn vin code kan mailen. Krijg binnen een half uur mail terug dat mijn bestelling in de winkelwagen zit in de webwinkel. Betaling gedaan en ze worden dezelfde dag nog verzonden. Super!!!

Spiegelglas was stuk. Had er een nieuwe besteld, bleek dat ik de foute had besteld. Even een mailtje gestuurd en was zo opgelost. Prima service dus

Wordt goed geholpen

Lekkage in verpakking

De persoon die mijn colli verpakt had, had dit beter moeten doen. Ik had 2 flessen 5W20 olie besteld en 1 van de 2 flessen was niet goed afgesloten en de sluitingszegel van die fles was zelfs half open getrokken waardoor er 2 liter olie uit de fles is gelopen en de rest van de colli besmeurd heeft! Wat een rotzooi om alles op te kuisen. Na het lezen van mijn beoordeling heeft Mopartruckshop onmiddellijk contact met mij opgenomen! Ze hebben zich verontschuldigd voor het ongemak en een nieuwe fles van 5 liter opgestuurd op hun kosten! Dit is een bewijs van hun professionalisme. Spijtig van het ongemak maar hartelijk bedankt om hierop zo snel te reageren!

Beste Harry, Uiteraard is het altijd vervelend dat u een beschadigd pakket ontvangt. Ik u verzekeren dat wij onze uiterste best doen om alle artikelen zo zorgvuldig mogelijk te verpakken en de kans op schade te voorkomen. Maar onze kracht ligt nu juist in wijze waarop wij deze problemen voor u oplossen. Wij hebben vandaag direct een nieuw fles voor u verpakt en deze kosteloos nagestuurd met een presentje. Hopelijk kunt u ons vergeven voor de schade die ons ontstaan tijdens transport en uw mening over ons herzien. Mvg MPR-truckparts.nl

Nette en prettige service

Ondanks door mij een verkeerde bestelling gedaan is het netjes opgelost.

super service

word altijd vriendelijk geholpen

Ik had een auto met een probleem staan. Goed advies gekregen. Vervolgens onderdelen besteld goede levering. Fijne samenwerking

Super service.

Snelle onderdelen levering en een vakkundige garage.

peefect

goede prijzen en overzichtelijk

prima geholpen en deskundig en goeie prijzen

goed geholpen

Goede service, helpen de klant graag met de juiste onderdelen!

Positief

Hier weten ze echt alles van onze Dodges, zowel voor bestelling als reparaties. Vakkundige en leuke mensen

zeer goede service ben echt tevreden

op tijd geleverd ben tevreden

Perfect gewoon in een woord weten waar ze voor staan,behulpzaam en zeer correcte service

Supervriendelijke en professionele service

Goed geholpen na mailing en telefoons. leuke site en aangename medewerkers met goeie communicatie via mail en telefoon.

zeer degelijk bedrijf

overduidelijke website, snel en goed bezorgd, eerlijke prijs, een voorbeeld voor vele anderen bedankt

super !!!

Super geholpen !!