perfecte service

Zeer snel geleverd! En prima verpakt ,thx

Behulpzaam

Behulpzaam bij bestelprocedure

Goede en snelle service /levering

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Altijd correcte service!

Steeds tevreden van het contact met de mensen van Mopartruckshop. Grote keuze in parts, zelfs voor oudere trucks zoals de onze.

Geweldige service

Heel goede en snelle service! Professionele aanpak en producten

Top bedrijf.

De BAAS van dit bedrijf is Jeroen en hij heeft super veel kennis van de DODGE RAM'S en eventueel mogelijke UPGRADES.

Zeer positief

Uitermate tevreden.

Snel en vriendelijk geholpen

Mooie site

Over het algemeen ben ik van de service tevreden.

Persoonlijk vind ik de verzendingskosten aan de zeer hoge kant.

Zeer goede service en snelle levering

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je stuk word opgezonden. Snelle verzending. Duidelijke beschrijving, onderdeel past perfect. Zal zeker nog bestellen! Grtz

Zo zouden er meer moeten zijn

Bij mijn vorige bestelling wist ik niet goed welk onderdeel dat ik moest bestellen, ik stuurde een mail met mijn vraag, binnen het uur kreeg ik een antwoord met alle mogelijke combinaties en mogelijkheden. Erg vriendelijk en behulpzaam. SUPER!!!

Snelste hulp ever :)

Als nieuwe Dodge Ram rijder natuurlijk nergens verstand van maar wel via via te horen gekregen dat ik bij Mopartruckshop moest zijn. Kort uitgelegd wat er kapot was en direct geholpen en juiste artikel kunnen bestellen :) Top!

niks dan lof voor deze zaak

Zeer snelle service. Zelfs al staat een artikel wat je eigenlijk nodig hebt niet op hun site, stuur een mailtje met je chassis-nummer erbij en ze proberen je steeds verder te helpen. Ook via telefoon, zeer vriendelijk en professioneel. Ook niks dan positiefs te horen bij de Facebook-groep Dodge Ram Club Nederland, en terecht.

zeer klantvriendelijk en heel goed telefonisch advies

correcte en vlotte afhandeling

Snelle reactie en service

Ruime voorraad van div gen pick ups Snelle reactie en service

Mannen die hun vak verstaan

Goede service en advies.

Meedenkende medewerker

Netjes besteld via de site, wordt ik gebeld dat ze een fout in het bestel systeem hebben gevonden, of ik exact het bestelde product wil, of hetgeen wat de site zegt. Helemaal top, zonder telefoontje had ik het verkeerde in huis gekregen en nu alles in 1 keer goed. Daar houden we van!

Super bedrijf.

Als je een mail stuurt met een vraag krijg je snel antwoord. En als je je chassisnummer vermeld in je vraag naar bepaalde onderdelen krijg je netjes een link in je mail met het juiste onderdeel voor je auto. Echt super

heel tof bedrijf en veel ervaring

fijne garage kennis over de wagens en behulpzaam ,je wordt altijd geholpen en in nood kun je wel ook op telefonische bijstand rekenen fijne uitleg waar je altijd mee verder kunt

Het kan dus blijkbaar nog wel ! Klantvriendelijk en snel geleverd In een woord SUPER

Topservice

Duidelijke site, communicatie per mail, correct en snel, eerlijke prijs en snel geleverd. Duidelijk wanneer de chauffeur zal langskomen. Heel tevreden, een klant erbij

Gewoon netjes op tijd, en ook de juiste onderdeel.

Onlangs diverse onderdelen besteld Voor bepaalde onderdelen is er zelfs tegenwoordig de keuze om voor 2dehands te gaan. Dit is een leuke surplus in service daar je de kosten een beetje onder controle kan houden en toch gesteld geraakt. Toen er een 2dehands artikel beloofd werd en het toch niet goed genoeg bleek is het kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar. 1ste klasse bedrijf!

Een gepassioneerd bedrijf

Je voelt dat er binnen het bedrijf benzine door de aderen vloeit. Dat is erg mooi om te zien.

Fokkerstraat 475

3125BD Schiedam