Lekker biertje voor een hele mooie prijs!

Vorig jaar heb ik de tip gegeven een afhaalpunt in te richten zodat je even snel zelf kan afhalen. Daar is in ieder geval gehoor aan gegeven want het eerste distributieadres zit in Rotterdam :-)...

Prima geregeld en goed biertje

Een opmerking voor wat betreft de aflevering van de bestelling. Op de website staat dat weekend bestellening op dinsdag worden afgeleverd maar het werd maandag al afgeleverd, GELUKKIG was er iemand thuis.

Gewoon lekker

Niks te klagen. En super lekker bier

Prima geleverd

Goed bier, goeie prijs en goeie aflevering

Bedankt voor jouw review, Frans!

Fijne samenwerking

snelle levering en acceptable prijs

Bestelling makkelijk te maken via internet, zonder account. Levering de volgende dag op tijd. Prijs zeer acceptabel en smaak van het bier is prima

Bedankt voor jouw review, Frank!

Heerlijk bier, mooie historie

Goede service, mooi en lekker bier voor een normale prijs

Goede service en lekker bier voor een goede prijs

Ze doen wat ze beloven

Makkelijk via internet te bestellen en ook als kleine ondermeer is het mogelijk om afspraken te maken.

Goed Bier, dure levering

Goed Bier, dure levering. Iedereen verder wel genoten. Jammer dat er een groot relatief-prijsverschil zit tussen 20L en 50L.

Dag Joris, Bedankt voor jouw review! Dat klopt. Dit komt voornamelijk door het type fust. Het voordeel is dat als dit fust leeg is het fust kan worden weggegooid en je dus geen retourkosten hoeft te betalen. We nemen jouw feedback echter wel mee in ons concept! Met vriendelijke groet, Paul

Prima bier snel geleverd gratis bezorgd tot voor de deur

Meestal de volgende dag al bezorgd

Snel, accuraat en behulpzaam. Communicatie website kan beter

Bestellingen worden snel verwerkt en je ontvangt een terugkoppeling van de transporteur. Transporteur levert op afgesproken tijdstip. Sowieso vind ik levering de volgende dag top. Dat haalt mening shoppingsite niet eens. Puntje van aandacht is communicatie op de website. Ik probeerde een nieuwe koppeling te bestellen, maar dat lukte niet. Ik kreeg een vreemde boodschap, namelijk dat het aantal niet klopte. Na een bericht aan Kroon, kreeg ik een mail dat de koppeling uitverkocht was. Los van de vriendelijke en behulpzame reactie, had ik liever gezien dat dit meteen op de website gestaan had. Andere sites laten zien hoeveel er nog op voorraad is of ze geven aan wat de verwachtte levertijd is.

Dag Arjen, Fijn om je hier even telefonisch over te hebben gesproken. Het klopt inderdaad dat dit berust is op een misverstand. De koppeling was inderdaad out of stock, waarna normaal het artikel offline hoort te gaan. We hebben dit gelijk aangepast. Met vriendelijke groet, Paul

jammer dat het statiegeld niet meteen verrekend wordt met de aankoop van nieuwe fusten

site werkt niet optimaal.

Hoi Lisette, Bedankt voor jouw feedback! We zijn hier al een tijd mee bezig. Het komt omdat het aantal fusten dat we na aanmelding retour krijgen, vaak afwijkt van hetgeen dat is aangemeld. DIt maakt het erg lastig om dan vervolgens het bedrag aan statiegeld dat te weinig is betaald, te factureren. Wat we proberen is het statiegeld zo snel mogelijk terug over te boeken. Met vriendelijke groet, Paul

altijd wel problemen met het bezorgen voor de deur

Jammer dat er vaak door de chauffeur gezegd dat ze niet komen of daar geen moeite voor willen doen. verder prima bier. Frank

Dag Frank, Bedankt voor jouw feedback! Onder andere door jouw feedback, hebben we een opmerkingenkader toegevoegd aan onze winkelwagen. Hierdoor is het nu mogelijk om notities naar onze chauffeurs te sturen. Hierdoor hopen we dit vanaf nu op te vangen. Met vriendelijke groet, Paul

Handig online bestellen en snel geleverd

Handig en snel, lekker bier

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie naam, Lekker bier, goede prijs

een oplossing voor statiegeld, ( ik weet niet hoe)

• Snelheid/Levertijd

Hoi Olav, Bedankt voor jouw feedback! Dit is inderdaad zeer complex. Wij doen ons best het statiegeld zo snel mogelijk terug te schrijven naar de rekening. Compenseren bij het plaatsen van een order lukt helaas nog niet, omdat het vaak voorkomt dat we minder fusten retour krijgen dan aangemeld. Zodra we hier een oplossing voor hebben, dan laten wij dit weten! Met vriendelijke groet, Paul

Betere koerier regelen, maar uiteindelijk levering top opgelost!!

• Snelheid/Levertijd

Het zou fijn zijn als ik volle fusten terug zou kunnen sturen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed georganiseerd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en nette levering

Toen ik belde ivmdat de chaufeur erg later was dan de track en trace code werd me g gezegd dat ik heb bedrijf zelf maarff moest bellen over hoe en waf Heb aangegeven dafgeen service te vinden

• Snelheid/Levertijd

Dag Jonkman, Bedankt voor jouw review, op deze manier worden wij in de gelegenheid gesteld om hier iets mee te doen. Inmiddels hebben wij ook contact gehad waarna we dit bij onze distributeur hebben gelegd. Wij gaan er daarmee vanuit dat dit niet meer gebeurd. Mocht dit wel het geval zijn, laat het dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Paul

Pluspunten

Een lekker biertje voor een zeer scherpe prijs.

De 20 liter fusten mogen wel 30 liter fusten worden. Ze zijn namelijk erg snel leeg

Over Kroon bier