Bier is goed, bezorging kan beter

Na mijn opmerking over de bezorging heeft Paul van Kroon bier kontakt met mij opgenomen. We hebben een goed gesprek gehad en alles is opgelost. Gelukkig want het bier is echt top!!! Eric Dolce Almere

Goedemiddag Eric, Fijn dat we naar aanleiding van ons telefonisch contact jouw klacht hebben kunnen oplossen, en belangrijker nog; dat we door jouw feedback in staat zijn gesteld kritisch naar bepaalde processen te kijken. Het geeft ons ook de mogelijkheid om te laten zien dat we ons best doen goede service te bieden. En daar worden we samen beter van. Laat het ons ook gerust weten als je nog vragen en/of opmerkingen hebt. Groet, Paul

Prima bier, snelle levering en vooral betaalbaar!

Ik kan nu op mijn schip een betaalbaar fustje bier aan bieden! www.bornrif.com

snelle service en een lekker pilske

Makkelijk te bestellen . Goed te tappen en een lekker zacht pilsener .

makkelijk bestellen. betaling moeilijk . levering prima

Lekker, fris bier.

Lekker bier voor een goede prijs. Bestellen en levering gemakkelijk en snel.

Prettige samenwerking

Snelle levering, reactievermogen en manier van bestellen.

Goede klantenservice die binnen 1 dag reageert

Mijn bier is nog niet geleverd (particulier) maar op al mijn vragen en aanpassingen in de bestelling word door Paul (klantenservice) per direct en binnen 1 dag gereageerd.

heerlijk fris bier en super snel bezorgd

Goede prijs/kwaliteit en service

Heb samen met vriend van me tapinstallatie gekocht die staat in de mencave waar we geregeld samen proberen te komen voor een pokeravondje of gewoon n biertje. Na research kwamen we bij Kroon bier terecht. Een lekker, nog onbekend, biertje voor een goede prijs. Inmiddels bestellen we al 1 jaar bij Kroon bier en zijn er al redelijk wat vaten vertapt met positieve reacties. Wanneer er een probleem is tijdens levering wordt deze goed opgelost door Kroon bier. Verder niks negatiefs te melden!

Lekker pilsje

Kwaliteit/prijsverhouding klopt helemaal.

Kroon neemt particuliere klant serieus

Een particulier met een professionele tapinstallatie in huis, is meestal overgeleverd aan de distributie van fusten via een groothandel of brouwerij. Als niet-horeca klant krijg je opeens te maken met BTW nummers, minimale afnames, levertijden en bijbehorende hoge horecaprijzen. Kroon vormt hierop de uitzondering. Ook als particuliere klant word je serieus bejegend en kun je gebruik maken van een uiterst eenvoudige bestelportel. Vaste klant of niet, hoe klein de bestelling ook, de volgende dag wordt je bier geleverd. Tegen prijzen die kunnen concurreren met de bierprijzen in de supermarkt. Daarbij heb je geen sores met statiegeld en retourzendingen, omdat de 20 liter fusten van plastic zijn.

Perfect biertje en zeer tevreden klanten

Op onzeclub is de tap altijd een zorgkindje geweest, teveel bier voor een klein clubje, nu de 20 van Kroon lenen zich er nu pervect voor. We gaan ze gebruiken...heerlijk biertje volgens de kenners.

Geen bestelling ontvangen. Niks te horen gekregen

Onlangs een gratis proefpakket besteld (Kroon Witbier). Na een aantal dagen nog steeds niks ontvangen, en ook vanuit Kroon geen mail of iets gehad. Zeer slechte communicatie. Ik ga ervan uit dat jullie nog contact met mij opnemen en het oplossen.

Goedemorgen Jasper, Bedankt voor uw review. In de voorwaarden van deze actie is opgenomen dat klanten alleen een proefpakket kunnen bestellen als ze dit doen vanuit een zakelijk oogpunt. Ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan en dat onze mail aan u hierover in uw spam folder terecht is gekomen. 29 augustus hebben wij u namelijk een mail gestuurd met daarin de toelichting dat wij geen "gratis" alcohol mogen verstrekken aan particulieren. Om u hierin te compenseren, hebben wij u korting gegeven op uw witbier bestelling. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Paul van Kroonbier.nl

lekker biertje

eerste keer niet geleverd, maar waarschijnlijk oorzaak van transporteur. Maar zeker een lekker biertje!

Dag Olaf, Bedankt voor uw review, zojuist heb ik geprobeerd telefonisch met u in contact te komen. Bijgaand mijn reactie: Afgelopen maandag hebben wij inderdaad contact gehad over het gratis proefpakket dat u heeft besteld. Dit pakket versturen wij met PostNL - een andere distributeur dan waar wij normaal mee werken -. In de mail heb ik u gevraagd mij op de hoogte te houden van de levering, aangezien wij het pakket wel al vorige week donderdag hebben opgestuurd. Helaas hebben hierop geen reactie meer van u mogen ontvangen, waardoor wij er vanuit zijn gegaan dat u het pakket wel ontvangen heeft. Wij gaan het nog een keer proberen door u nog een keer een pakket toe te sturen. Hou ons vooral op de hoogte, want dan biedt u ons ook de mogelijkheid dergelijke "klachten" op een juiste manier op te lossen. Met vriendelijke groet, Paul

Gemakkelijk en goedkoop

Gemakkelijk en goedkoop

Lekker biertje snel geleverd

Lekker biertje snel geleverd goede service ik miste iets van mijn bestelling maar werd goed en snel opgelost. Ik heb 6 20liter fusten besteld en nu eigenlijk constant 1 aangesloten staan op mijn cooltap, moest alleen de koppeling ombouwen en ook die is voor een redelijke prijs te koop bij kroon. Ik zou alleen graag mijn cooltap willen omtoveren tot een kroon tap. Al met al ben ik dus helemaal verkocht, ben erg blij met kroon!!👌👍😎

Goei pilske, goedkoop en lekker makkelijk

Eenvoudig bestellen, even goed uitzoeken of je de juiste koppeling hebt en in een paar klikken heb je je feestje geregeld incl. viltjes en plasic glazen!

Prima pils met soepele levering

Eerste bestelling bij Kroon bier als particulier, drie 50l fustjes. Zoals gezegd werd het netjes de dag na bestelling geleverd en precies op de aangegeven tijd. Het bier zelf valt in de categorie zachte pilsener. Niet erg uniek of bijzonder, maar zeker niet verkeerd zeker de prijs per liter! Mooi middenklassen biertje die zich prima leent voor een feestje. Kortom; prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lekker bier

Lekker biertje, snelle levering! 👍

Lekker pilsje

Prijs en kwaliteit goed in balans. Wij gaan het zeker ook leveren aan onze klanten die een goedkoper alternatief willen.

Lekker biertje voor een hele mooie prijs!

Vorig jaar heb ik de tip gegeven een afhaalpunt in te richten zodat je even snel zelf kan afhalen. Daar is in ieder geval gehoor aan gegeven want het eerste distributieadres zit in Rotterdam :-)...

Prima geregeld en goed biertje

Een opmerking voor wat betreft de aflevering van de bestelling. Op de website staat dat weekend bestellening op dinsdag worden afgeleverd maar het werd maandag al afgeleverd, GELUKKIG was er iemand thuis.

Gewoon lekker

Niks te klagen. En super lekker bier

Prima geleverd

Goed bier, goeie prijs en goeie aflevering

Bedankt voor jouw review, Frans!

Fijne samenwerking

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos. Het is eenvoudig online te bestellen: voor €57,50 ontvang je de volgende werkdag een 50 liter fust, voor een 20 liter fust zonder statiegeld betaal je €34,00. Ontdek in dit artikel de drie redenen waardoor Kroon bier deze lage prijs kan aanbieden en meld je direct aan voor een gratis fust om zelf de kwaliteit van Kroon te ervaren.