zijn heel behulpzaam met vragen

is een lekker biertje en je wordt goed voor gelicht

Hallo Henk, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor! Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn en stay safe. Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Het feestweekend van de scouting kon helaas geen doorgang vinden wegens de coronacrisis. Wij konden het ons niet veroorloven het bier te laten staan met alle onzekerheden. Kroon heeft een uitstekende service verleend door uit coulance het bestelde bier volledig retour te nemen! In deze vreemde tijden is zulke flexibiliteit heel fijn.

Hallo Thomas, Goed om te horen dat we jullie hebben kunnen helpen in deze vreemde tijd. Hopelijk kunnen we jullie na deze tijd weer van dienst zijn! Alle gezondheid toegewenst en stay safe. Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Fantastisch qua smaak, prijs en service

Ben op een feestje in aanraking gekomen met Kroon bier. Wat een lekker pilsje voor een meer dan schappelijke prijs. Sinds kort zelf trotse bezitter van een tap installatie. Uiteraard ook maar Kroon bier erop. Eerder 20 liter fusten, maar nu die van 50 liter. Is aanzienlijk voordelig. Mensen die ervan dronken proefte meteen dat het een premium biertje was. Dit was voor mij het moment om te besluiten dat er alleen nog maar Kroon op komt. Klantenservice is geweldig. Ik had er glazen bij besteld waardoor afhalen bij 1 van de unten normaal niet mogelijk is Na een belletje werd ook dit netjes geregeld. Kortom, een geweldig biertje voor een nog schappelijke re prijs. Kijk je uiteindelijk naar de prijs per liter, dan is het haast interessanter dan fles bier. Maar bovenal, veel lekkerder

Hallo Raimond, Wat een positieve review! Hier doen wij het voor. Hopelijk kunnen wij je nog lang van dienst zijn. Proost! Anneroos van Kroonbier.nl

Snel en professioneel

Aandachtspunt is de levering bij een uitgestelde datum. Ik had een bestelling geplaatst en gevraagd of hij op een bepaalde datum geleverd kon worden. De volgende dag stonden ze al voor de deur. Nu Vondt ik het niet zo erg, want binnen is maar binnen. Maar als de mogelijkheid er voor is om later te bezorgen dan moet je dat ook intern zo uitvoeren. Voorderest alles perfect. Ga zo door en hopenlijk mag ik in de toekomst Afhaalpunt worden van Kroon bier in de kop van Noord Holland-Noord. Mvg Gerrit Hofman

Goedemiddag Gerrit, Wat een positieve review. Dat doet ons altijd goed! Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. We zijn constant bezig met het verzamelen van informatie om met deze kennis ons concept verder te ontwikkelen. Met deze feedback kunnen wij dus ook zeker wat en wij gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Leuk om te horen dat u ook nog steeds interesse heeft om een afhaalpunt van Kroon bier te worden. We houden u en uw bedrijf in ons achterhoofd en mochten wij opzoek zijn naar nieuwe afhaalpunten, dan nemen wij zeker contact met u op. Met vriendelijke groet, Anneroos

snelle levering, goed pilsje

zeer snel geleverd volgens afspraak.. en een zeer goed te drinken bier.. ik ga hier zeker vaker bestellen,, mvg michael

Hoi Micheal, Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Kroon bier. Jouw review geeft ons veel energie en hier doen we het voor! We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Geweldig biertje

Goed biertje. Fruitig smaak met een bittere afdronk. Hebben nog steeds geen kater van gehad terwijl we genoeg gedronken hadden. Zeker een aanrader

Hoi Thijs Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de smaak van Kroon bier. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Lekker biertje, juiste levering

Een goed lekker biertje, levering volgens afspraak. En wat ik heel netjes vond is dat ik later een mailtje kreeg met de vermelding dat er een onjuiste THT datum op de fusten stond vermeld, en dat de juiste datum aan mij werd doorgegeven. Ter compensatie volgende keer geen transportkosten of korting op bestelling. Zeer netjes en attent!

Goeie prijs en fijn dat je niet het gehannes hebt met statiegeld fustvaten. De smaak van het bier is prima. Ik ben voorlopig nog wel even klant bij jullie!

Beste Crip, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goeie levering en lekker bier

Bestellen bier verloopt soepel. Levering goed te volgen via track en tracé. Heerlijk bier voor een nette prijs.

Beste Frans, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Een goed doordrinkbaar pils met een licht-zoete smaak.

De levering van vaten gaat gemakkelijk. Het pils is goed drinkbaar, heeft een zoete dronk en heeft een aantrekkelijke prijs. Vergeleken met andere pilsmerken uit dezelfde prijscatergorie is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. De webshop biedt helaas geen 6kg koolzuurcilinder aan. Dat is erg zonde, aangezien dit het formaat is dat in onze tapopstelling de voorkeur geniet.

Hallo Bas, Bedankt voor jouw positieve review. Dit doet ons erg goed! Wij nemen jouw feedback over een 6KG koolzuurcilinder ook zeker mee. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Top bier en goede prijs

Ik heb voor een oud en nieuw feestje 2 20 liter fusten gehaald en t smaakte top lekker doordrink bier Ik bestel vanaf nu alleen nog maar daar

Hoi Stijn, Leuk om te horen dat je zo positief bent over Kroon bier! Dit doet ons erg goed. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Lekker bier

Alleen had ik okk de koppelset voor de fust besteld maar daar zat geen beschrijving bij.

Beste André, Bedankt voor jouw positieve review. Wat betreft onze koppelset; Op onze website (https://www.kroonbier.nl/hoe-werkt-kroon/) kan je een filmpje vinden over hoe je de koppeling aan kan sluiten. Wij nemen je feedback zeker mee! We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goeie levering, jammer van de afneem grootte

50L Fusten moeten met 3 afgenomen worden helaas

Beste Reinier, Bedankt voor jouw review. Graag breng ik je op de hoogte dat het sinds deze week weer mogelijk om één 50 liter fust af te nemen. Ook hebben wij 3 afhaalpunten geopend in Uden, Den Bosch en Rotterdam. Hier is het ook mogelijk om één 50 liter fust af te halen. Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Anneroos

Prijs en kwaliteit zijn van deze tijd

Prima geregeld bestellingen op tijd geleverd en goed biertje prima prijs

Beste heer/mevrouw Haver, Bedankt voor jouw positieve review. Hier krijgen wij veel energie van. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Top bier

Top bier maar voor mij was het niet duidelijk dat het witbier korter houdbaar is...

Beste Roy, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. Wat betreft het witbier; Het kan inderdaad zo zijn dat er verschil is in de THT waarde van de fusten. Dit heeft de maken met wanneer deze fusten zijn afgevuld. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Anneroos en Paul

Lekker bier, snel geleverd en een top prijs!

Al vaker bier bij kroon besteld met vrienden. Altijd een snelle levering. Nu geen gezeur meer met handelsprijzen of duitse fusten die moeilijk retour moeten. Ik raad iedereen kroon aan! Als nu heel nederland massaal aan de kroon gaat, kunnen we weer een biertje kopen voor 1,50 ipv de 3euro die ze hier tegenwoordig kosten.

Hoi Caspar, Bedankt voor jouw leuke en positieve review. Wij zijn het helemaal met je eens. Kwaliteitsbier hoeft niet duur te zijn. Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Alles prima geregeld

Beste Rik, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goed biertje

Dik tevreden

Keurig snelle levering. Prijs kwaliteit top. Min puntje vind ik dat de 50 liter fusten met minimaal 3 vaten moeten worden afgenomen en dat terwijl je een 20 liter fust per stuk kunt bestellen.

Beste Toine, Hartelijk dank voor je positieve review. Graag breng ik je op de hoogte over het feit dat het sinds deze week weer mogelijk is om één 50 liter fust te bestellen bij ons. Ook hebben wij 3 afhaalpunten geopend in Uden, Den Bosch en Rotterdam. Hier is het ook mogelijk om één 50 liter fust af te halen en het is ook mogelijk om met PIN of Contant te betalen. Groet, Anneroos

Lekker bier,goede service,en snelle levering.

Een zacht pilsje

Hallo Martien, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Snel geleverd, goede smaak

pas 1/2 week in gebruik

Hoi Hans, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Lekker biertje

Hallo Cleo, Bedankt voor jouw positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goede service en snelle levering

Goed pils en een snelle levering

Hoi Daan, Bedankt voor jouw positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Zeer lekker met een top service

Makkelijk te bestellen en relatief goedkoop lekker bier. Levering was uitstekend en het was het geld meer dan waard

Prima pils, en vlotte levering.

Voor onze biertap thuis door de jaren vele verschillende fusten 'horecabier' eronder gehad met wisselende smaakbelevingen. Kroon ontdekt omdat ik geen zin had te rijden en sjouwen met 50liter fusten, want had er drie nodig. Bestelproces werkte prima, en de volgende dag werd het bier netjes geleverd. Simpel en vlot dus. Maar het belangrijkste is dat ons bezoek wel heel erg positief reageerde op de smaak en doordrinkbaarheid van het bier (overigens ook mijn ervaring). Goede beleving dus, zowel qua pils als het proces eromheen.

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos. Het is eenvoudig online te bestellen: voor €57,50 ontvang je de volgende werkdag een 50 liter fust, voor een 20 liter fust zonder statiegeld betaal je €34,00. Ontdek in dit artikel de drie redenen waardoor Kroon bier deze lage prijs kan aanbieden en meld je direct aan voor een gratis fust om zelf de kwaliteit van Kroon te ervaren.