Heerlijk sprankelend biertje

Heerlijk sprankelend bier, zeker niet duur.

Goedemorgen Antoinette, Wat goed om te horen dat het bier naar wens was! Hopelijk geniet je nog vaak van ons sprankelende bier! :) Proost! Met vriendelijke groeten, Anniek van Kroonbier.nl

Heerlijk biertje

Heerlijk biertje, niet duur maar vooral wij krijgen er geen kater van terwijl we ongeveer 5liter pp op hebben. En er zit toch 5% alcohol in

Goedemorgen Thijs, Fijn dat jullie hebben genoten van het pils en er geen kater van hebben gekregen! Hopelijk zullen wij jullie nog vele katers besparen. Proost! Anniek van Kroonbier.nl

Het is een heel lekker bier

Ik geef het biertje een 10

Dag Jan, Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest! We hopen je nog lang als klant te kunnen bedienen. Proost! Anniek van Kroonbier.nl

Heerlijk biertje !!

Hi Tiel, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Kroon bier. Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Niks op aan te merken.

Heerlijk bier, zeer goede prijs en een snelle nette bezorging.

Hi Jordy, Bedankt voor jouw positieve reactie. Hier worden wij ontzettend blij van. Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Fantastisch ge wel dig!!!!!!!!

Geweldig heerlijk lekker bier en super snel geleverd! Het allerbest bierbedrijf die er bestaat! Ook niet duur!

Hi Martin, Wat een enthousiaste reactie! Hier worden wij ontzettend blij van en hier doen wij het voor. Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Hoi Marc, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

heerlijk om te nuttigen

ideaal tijdens een feestje . Geen gezeul meer met flessen en kratten !

Pim

Heerlijk bier voor een goede prijs! Super service en ik zit alweer zonder, zometeen maar weer een order plaatsen.

Hallo Pim, Wat een positieve review. Hier worden wij ontzettend blij van en hier doen wij het voor. Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Goed bier voor een goede prijs

De levering krijgen ze maar niet op orde. Duurt 2 dagen! Terwijl de lege vaten wel de dag nadat de bestelling is geplaatst worden opgehaald???

Hallo Eric, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat de levering er langer over heeft gedaan dan beloofd. Bij onze transporteur heb ik navraag gedaan naar de reden hiervan. Zij geven aan dat dit probleem voort komt uit het feit dat er iets in de datakoppeling naar het systeem van onze transporteur is misgegaan. Hierdoor is jouw order helaas pas na 20:00 uur binnen gekomen en hebben zij op maandag 29 juni de order niet meer verzameld. In dit process hebben ze onlangs iets aangepast waardoor dit probleem niet meer zou moeten voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Prima prijs voor een prima biertje

lekker bier voor een nette prijs en een prima service.

Hoi Paul, Bedankt voor jouw positieve review. Hier worden wij ontzettend blij van. Proost! Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

zijn heel behulpzaam met vragen

is een lekker biertje en je wordt goed voor gelicht

Hallo Henk, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor! Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn en stay safe. Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Het feestweekend van de scouting kon helaas geen doorgang vinden wegens de coronacrisis. Wij konden het ons niet veroorloven het bier te laten staan met alle onzekerheden. Kroon heeft een uitstekende service verleend door uit coulance het bestelde bier volledig retour te nemen! In deze vreemde tijden is zulke flexibiliteit heel fijn.

Hallo Thomas, Goed om te horen dat we jullie hebben kunnen helpen in deze vreemde tijd. Hopelijk kunnen we jullie na deze tijd weer van dienst zijn! Alle gezondheid toegewenst en stay safe. Met vriendelijke groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Fantastisch qua smaak, prijs en service

Ben op een feestje in aanraking gekomen met Kroon bier. Wat een lekker pilsje voor een meer dan schappelijke prijs. Sinds kort zelf trotse bezitter van een tap installatie. Uiteraard ook maar Kroon bier erop. Eerder 20 liter fusten, maar nu die van 50 liter. Is aanzienlijk voordelig. Mensen die ervan dronken proefte meteen dat het een premium biertje was. Dit was voor mij het moment om te besluiten dat er alleen nog maar Kroon op komt. Klantenservice is geweldig. Ik had er glazen bij besteld waardoor afhalen bij 1 van de unten normaal niet mogelijk is Na een belletje werd ook dit netjes geregeld. Kortom, een geweldig biertje voor een nog schappelijke re prijs. Kijk je uiteindelijk naar de prijs per liter, dan is het haast interessanter dan fles bier. Maar bovenal, veel lekkerder

Hallo Raimond, Wat een positieve review! Hier doen wij het voor. Hopelijk kunnen wij je nog lang van dienst zijn. Proost! Anneroos van Kroonbier.nl

Snel en professioneel

Aandachtspunt is de levering bij een uitgestelde datum. Ik had een bestelling geplaatst en gevraagd of hij op een bepaalde datum geleverd kon worden. De volgende dag stonden ze al voor de deur. Nu Vondt ik het niet zo erg, want binnen is maar binnen. Maar als de mogelijkheid er voor is om later te bezorgen dan moet je dat ook intern zo uitvoeren. Voorderest alles perfect. Ga zo door en hopenlijk mag ik in de toekomst Afhaalpunt worden van Kroon bier in de kop van Noord Holland-Noord. Mvg Gerrit Hofman

Goedemiddag Gerrit, Wat een positieve review. Dat doet ons altijd goed! Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. We zijn constant bezig met het verzamelen van informatie om met deze kennis ons concept verder te ontwikkelen. Met deze feedback kunnen wij dus ook zeker wat en wij gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Leuk om te horen dat u ook nog steeds interesse heeft om een afhaalpunt van Kroon bier te worden. We houden u en uw bedrijf in ons achterhoofd en mochten wij opzoek zijn naar nieuwe afhaalpunten, dan nemen wij zeker contact met u op. Met vriendelijke groet, Anneroos

snelle levering, goed pilsje

zeer snel geleverd volgens afspraak.. en een zeer goed te drinken bier.. ik ga hier zeker vaker bestellen,, mvg michael

Hoi Micheal, Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Kroon bier. Jouw review geeft ons veel energie en hier doen we het voor! We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Geweldig biertje

Goed biertje. Fruitig smaak met een bittere afdronk. Hebben nog steeds geen kater van gehad terwijl we genoeg gedronken hadden. Zeker een aanrader

Hoi Thijs Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de smaak van Kroon bier. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos van Kroonbier.nl

Lekker biertje, juiste levering

Een goed lekker biertje, levering volgens afspraak. En wat ik heel netjes vond is dat ik later een mailtje kreeg met de vermelding dat er een onjuiste THT datum op de fusten stond vermeld, en dat de juiste datum aan mij werd doorgegeven. Ter compensatie volgende keer geen transportkosten of korting op bestelling. Zeer netjes en attent!

Goeie prijs en fijn dat je niet het gehannes hebt met statiegeld fustvaten. De smaak van het bier is prima. Ik ben voorlopig nog wel even klant bij jullie!

Beste Crip, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goeie levering en lekker bier

Bestellen bier verloopt soepel. Levering goed te volgen via track en tracé. Heerlijk bier voor een nette prijs.

Beste Frans, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Een goed doordrinkbaar pils met een licht-zoete smaak.

De levering van vaten gaat gemakkelijk. Het pils is goed drinkbaar, heeft een zoete dronk en heeft een aantrekkelijke prijs. Vergeleken met andere pilsmerken uit dezelfde prijscatergorie is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. De webshop biedt helaas geen 6kg koolzuurcilinder aan. Dat is erg zonde, aangezien dit het formaat is dat in onze tapopstelling de voorkeur geniet.

Hallo Bas, Bedankt voor jouw positieve review. Dit doet ons erg goed! Wij nemen jouw feedback over een 6KG koolzuurcilinder ook zeker mee. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Top bier en goede prijs

Ik heb voor een oud en nieuw feestje 2 20 liter fusten gehaald en t smaakte top lekker doordrink bier Ik bestel vanaf nu alleen nog maar daar

Hoi Stijn, Leuk om te horen dat je zo positief bent over Kroon bier! Dit doet ons erg goed. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Lekker bier

Alleen had ik okk de koppelset voor de fust besteld maar daar zat geen beschrijving bij.

Beste André, Bedankt voor jouw positieve review. Wat betreft onze koppelset; Op onze website (https://www.kroonbier.nl/hoe-werkt-kroon/) kan je een filmpje vinden over hoe je de koppeling aan kan sluiten. Wij nemen je feedback zeker mee! We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goeie levering, jammer van de afneem grootte

50L Fusten moeten met 3 afgenomen worden helaas

Beste Reinier, Bedankt voor jouw review. Graag breng ik je op de hoogte dat het sinds deze week weer mogelijk om één 50 liter fust af te nemen. Ook hebben wij 3 afhaalpunten geopend in Uden, Den Bosch en Rotterdam. Hier is het ook mogelijk om één 50 liter fust af te halen. Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Anneroos

Prijs en kwaliteit zijn van deze tijd

Prima geregeld bestellingen op tijd geleverd en goed biertje prima prijs

Beste heer/mevrouw Haver, Bedankt voor jouw positieve review. Hier krijgen wij veel energie van. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos. Het is eenvoudig online te bestellen: voor €57,50 ontvang je de volgende werkdag een 50 liter fust, voor een 20 liter fust zonder statiegeld betaal je €34,00. Ontdek in dit artikel de drie redenen waardoor Kroon bier deze lage prijs kan aanbieden en meld je direct aan voor een gratis fust om zelf de kwaliteit van Kroon te ervaren.