Top service en uitstekend bier voor en eerlijke prijs!

Kroon bier online bestellen is super makkelijk waarbij de transporteur snel en keurig de goederen komt brengen. De fusten zonder statiegeld zijn makkelijk in gebruik en kunnen na gebruik bij het plastic recycle afval. De smaak van het bier is top. Er was per ongeluk wat fout gegaan bij de levering, maar de klantenservice en de transporteur hebben dit keurig en snel opgelost. Kroon bier is het bier met een goede service en voor een eerlijke prijs.

Goed bier, voor een goeie prijs.

Lekker bier voor een goeie prijs, ook bestellen gaat super makkelijk.

Lekker pils en ook nog goedkoop!

Lekker pils voor een lage prijs je ziet het niet vaak maar kroon bier heeft het!

Uitstekende service, lekker biertje voor een prima prijs!

Service en bezorging is top! Iedereen die wij mogen ontvangen en voorzien van een vers getapt kroon biertje! Vragen altijd wat voor bier wij tappen omdat ze hem zo lekker vinden. Ook de 20 liter fusten zonder statiegeld is voor ons een zeer groot voordeel.

Lekker biertje voor een scherpe prijs

De bier-tap aangesloten met Kroonbier fusten van 20 liter. De gasten waren verrast over de smaak van Kroon......heerlijk biertje met volle smaak wat je kan blijven drinken !! Ook de handige doorzichtige wegwerpfusten zijn ideaal....je kunt precies zien wat de inhoud van het fust nog is. Wij bestellen in ieder geval de volgende keer weer Kroonbier.

Prima bedrijf

Heerlijk biertje voor een leuke prijs

Prima biertje en goede snelle service

Iedereen is goed te spreken over Kroonbier sinds ik deze al ruim 2 jaar op de tap heb staan. Snelle levering en als er iets fout gaat wordt het goed en netjes opgelost

Geweldig biertje

Heb kroon bier genomen voor mijn vrouw haar verjaardag en de gasten vonden het een lekker biertje

Top bier voor een mooie prijs

Kroon bier is een mooi degelijk bier. Een super ervaring voor de smaakpapillen

Top bier voor een top prijs !!

In onze bed and breakfast “Laeve in de Brouwerie “schenken wij dit Koninklijk bier ! Iedereen is er zeer over te spreken. Ons pand was meer dan 100 jaar geleden een voormalig stoombierbrouwerij de KROON

Vooruitstrevend!

Geweldig concept in de vastzittende traditionele biermarkt. Ga zo door!

Lekker bier en goede bezorging

Hardstikke lekker bier. Netjes geleverd. M'n vrouw had de bel niet gehoord. Netjes opgebeld om te vragen of we thuis waren.

Heerlijk biertje voor een zeer scherpe prijs!

Ik heb thuis een klein café op de boerderij waar we sinds een klein jaartje de 20l fusten kroon bier op de tap hebben waar iedereen zeer verrast was over de goeie smaak van het bier en vooral de hard plastic fusten is geweldig je geen gedoe met statiegeld hebt. Het bevalt zelf zo goed we ons jaarlijkse schuurfeest nu graag kroon bier op de tap willen

Geleldig kwaliteit tapbier voor een prima prijs en service

Wij zijn enorm tevreden met de service van Kroon. Op tijd geleverd en weer netjes alles opgehaald bij de volgende bestelling. Voor bedrijven een goede optie voor hun tap op kantoor of bar

Een bijzonder goed pilsje voor een schappelijke prijs!

Echt een top biertje a kwaliteit. Nooit een kater vol tikje romig echt een premium pils voor ook nog een mooi prijsje. Ook al mijn vrienden vinden dit echt het lekkerste pilsje van de tap. Uitstekende service snel in huis en makkelijk te bestellen.

Top biertje voor een eerlijke prijs!

Hebben dit biertje al jaren en is echt een aanrader. Hier biertje voor een eerlijke prijs! Met feestjes kijkt onze visite er ook weer erg naar uit.

Prima biertje voor een eerlijke prijs

Makkelijk bestellen. Per 6 fusten gratis thuisbezorgd. Allemaal prima in orde. Makkelijk wegwerpfust. Ik ben zeer tevreden!

Super correcte levering, lekker biertje

Dit was mijn eerste bestelling, ik had 1 fust besteld om het bier eens te proeven en te weten hoe de levering zou lopen. Het blijkt een prima pilsje te zijn dus dat zal zeker herhaald worden (al zal het waarschijnlijk volgend seizoen zijn) maar dan met wat meer fusten tegelijk.

Prima biertje

Ik heb in mijn thuis bar alles van hertog Jan , en ik zeg dus ook altijd dat het hertog Jan bier is . En niemand heeft het in de gaten dat het niet zo is.

Kwaliteit bier wat betaalbaar is

Kwaliteit bier wat betaalbaar is, erg blij met kroon bier ...

uitstekend biertje

Super bier voor een superprijs

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Wij tappen dit bier al 2 en een half jaar in onze bedrijfsbar. Lekker vol van smaak, niet duur en vanaf 6 fusten geen vervoerskosten. Prima geregeld

Smaakvol bier dat voor een prettige prijs eenvoudig in huis te halen valt.

Als 'thuis tapper' heb ik in Kroon bier een merk ontdekt waar het over de gehele linie aangenaam is. Dat begint al met het gemakkelijke bestelproces op de website en wordt een dag later al opgevolgd door een stipte levering. Lege fusten worden netjes ingenomen en statiegeld vlot geretourneerd. Zeer handig en goed hanteerbaar zijn de 20liter wegwerp fusten voor als een 50liter net eventjes wat teveel is. Het bier zelf is een echt lekker pilsje van de tap en wordt ook als zodanig door mijn bezoek ervaren. Ruime t.h.t. datums en de gunstige prijs maakt de prettige ervaring compleet. De gunstige prijs is

Uitstekend, en goede service

Ik heb nooit klachten gehad met t bestellen van kroonbier, ooit zat er een productie fout bij en dat was netjes opgelost. Als de levering vertraagd was werd ik netjes op de hoogte gehouden en werd er goed een andere datum en tijdstip afgesproken

gewoon.........lekker bier.

Een goed pilsje,en niet te duur

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos. Het is eenvoudig online te bestellen: voor €69 ontvang je de volgende werkdag een 50 liter fust, voor een 20 liter fust zonder statiegeld betaal je €36. Ontdek in dit artikel de drie redenen waardoor Kroon bier deze lage prijs kan aanbieden en meld je direct aan voor een gratis fust om zelf de kwaliteit van Kroon te ervaren.