Lekker bier, goede service

Voor onze bruiloft bier besteld bij Kroon. Lekker bier, goede service en vriendelijke personeel. Dank

Goed bier, kut fusten

Het bier smaakt heel goed! Die plastic fusten zijn kut. 2 vaten van de 15 waren kapot dit moet toch eigenlijk niet kunnen lijkt mij.

Beste Koen, Naar aanleiding van jouw review, hebben we contact met je opgenomen. Helaas hebben we niet de kans gekregen om de klacht voorafgaand aan jouw review op te lossen. We krijgen vrijwel nooit klachten op deze fusten, enkel doordat er een foutieve koppeling wordt gebruikt, waardoor de aansluiting van het fust wordt kapotgedrukt. Ook na ons contact geen reactie meer gehad op de vraag om een foto naar ons toe te sturen van de klachtfusten, zodat we de klacht kunnen beoordelen. Bij een gegronde klacht gaan wij altijd over tot terugbetaling van de aankoopwaarde. Jammer deze manier waarop, want we doen ons uiterste best om onze klanten op een goede manier te helpen (refererende aan onze andere reviews, gaat dat vaak wél goed). Groet, Kroonbier.nl

Prima bier en een snelle service!

Even naar de site van Kroon en 2 dagen later staat het bier voor de deur. Dit alles voor een nette prijs voor een lekker biertje!

Lekker biertje alleen de koppeling is niet altijd goed aanbte sluiten waardoir er lucht bij komt en dus bier verloren gaat..

Prijs kwaliteit super goed, voor 20 uur bestel volgende ochtend in huis. Bier smaakt prima en de service uitstekend!

Een lekker pilske

Het bier smaakt goed en de service is top.

Snel geleverd en lekker

Het bier is snel geleverd. Verder is het erg fijn dat er geen statiegeld op de fusten zit.

Goed kwaliteit, voor een leuke prijs

Makkelijk besteld, snel geleverd. Alleen even de koppeling die geleverd wordt vermelden.

Het smaakt lekker en is top geregeld of het smaakt top en is lekker geregeld.

Het bestellen werkt makkelijk. Als er dan als nog iets verkeerd gaat met het bestellen, dan lossen ze het meteen op. Hartelijk dank. Gr M. vd Zanden

Top bierke

2 keer nu besteld, levering was goed en het bier smaakt ook prima! Aanrader voor een feestje met tap

Simpelweg genieten

Vroeger dronk ik samen met mij vader vaak een pilske, dat was altijd een glaasje Kroon. Kroon is even weg geweest, maar nu genieten we samen weer van ons vertrouwde biertje.

Prima pils,prettig te bestellen.

In corona tijd 1800 liter wegetapt, iedereen tevreden.

Top service en uitstekend bier voor en eerlijke prijs!

Kroon bier online bestellen is super makkelijk waarbij de transporteur snel en keurig de goederen komt brengen. De fusten zonder statiegeld zijn makkelijk in gebruik en kunnen na gebruik bij het plastic recycle afval. De smaak van het bier is top. Er was per ongeluk wat fout gegaan bij de levering, maar de klantenservice en de transporteur hebben dit keurig en snel opgelost. Kroon bier is het bier met een goede service en voor een eerlijke prijs.

Goed bier, voor een goeie prijs.

Lekker bier voor een goeie prijs, ook bestellen gaat super makkelijk.

Lekker pils en ook nog goedkoop!

Lekker pils voor een lage prijs je ziet het niet vaak maar kroon bier heeft het!

Uitstekende service, lekker biertje voor een prima prijs!

Service en bezorging is top! Iedereen die wij mogen ontvangen en voorzien van een vers getapt kroon biertje! Vragen altijd wat voor bier wij tappen omdat ze hem zo lekker vinden. Ook de 20 liter fusten zonder statiegeld is voor ons een zeer groot voordeel.

Lekker biertje voor een scherpe prijs

De bier-tap aangesloten met Kroonbier fusten van 20 liter. De gasten waren verrast over de smaak van Kroon......heerlijk biertje met volle smaak wat je kan blijven drinken !! Ook de handige doorzichtige wegwerpfusten zijn ideaal....je kunt precies zien wat de inhoud van het fust nog is. Wij bestellen in ieder geval de volgende keer weer Kroonbier.

Prima bedrijf

Heerlijk biertje voor een leuke prijs

Prima biertje en goede snelle service

Iedereen is goed te spreken over Kroonbier sinds ik deze al ruim 2 jaar op de tap heb staan. Snelle levering en als er iets fout gaat wordt het goed en netjes opgelost

Geweldig biertje

Heb kroon bier genomen voor mijn vrouw haar verjaardag en de gasten vonden het een lekker biertje

Top bier voor een mooie prijs

Kroon bier is een mooi degelijk bier. Een super ervaring voor de smaakpapillen

Top bier voor een top prijs !!

In onze bed and breakfast “Laeve in de Brouwerie “schenken wij dit Koninklijk bier ! Iedereen is er zeer over te spreken. Ons pand was meer dan 100 jaar geleden een voormalig stoombierbrouwerij de KROON

Vooruitstrevend!

Geweldig concept in de vastzittende traditionele biermarkt. Ga zo door!

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos.