Top bier

Top bier maar voor mij was het niet duidelijk dat het witbier korter houdbaar is...

Beste Roy, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. Wat betreft het witbier; Het kan inderdaad zo zijn dat er verschil is in de THT waarde van de fusten. Dit heeft de maken met wanneer deze fusten zijn afgevuld. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Anneroos en Paul

Lekker bier, snel geleverd en een top prijs!

Al vaker bier bij kroon besteld met vrienden. Altijd een snelle levering. Nu geen gezeur meer met handelsprijzen of duitse fusten die moeilijk retour moeten. Ik raad iedereen kroon aan! Als nu heel nederland massaal aan de kroon gaat, kunnen we weer een biertje kopen voor 1,50 ipv de 3euro die ze hier tegenwoordig kosten.

Hoi Caspar, Bedankt voor jouw leuke en positieve review. Wij zijn het helemaal met je eens. Kwaliteitsbier hoeft niet duur te zijn. Wij hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Alles prima geregeld

Beste Rik, Hartelijk dank voor je positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goed biertje

Dik tevreden

Keurig snelle levering. Prijs kwaliteit top. Min puntje vind ik dat de 50 liter fusten met minimaal 3 vaten moeten worden afgenomen en dat terwijl je een 20 liter fust per stuk kunt bestellen.

Beste Toine, Hartelijk dank voor je positieve review. Graag breng ik je op de hoogte over het feit dat het sinds deze week weer mogelijk is om één 50 liter fust te bestellen bij ons. Ook hebben wij 3 afhaalpunten geopend in Uden, Den Bosch en Rotterdam. Hier is het ook mogelijk om één 50 liter fust af te halen en het is ook mogelijk om met PIN of Contant te betalen. Groet, Anneroos

Lekker bier,goede service,en snelle levering.

Een zacht pilsje

Hallo Martien, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Snel geleverd, goede smaak

pas 1/2 week in gebruik

Hoi Hans, Bedankt voor jouw positieve review. Hier doen wij het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Lekker biertje

Hallo Cleo, Bedankt voor jouw positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Goede service en snelle levering

Goed pils en een snelle levering

Hoi Daan, Bedankt voor jouw positieve review. Dit geeft ons veel energie en hier doen we het voor. We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Groet, Anneroos

Zeer lekker met een top service

Makkelijk te bestellen en relatief goedkoop lekker bier. Levering was uitstekend en het was het geld meer dan waard

Prima pils, en vlotte levering.

Voor onze biertap thuis door de jaren vele verschillende fusten 'horecabier' eronder gehad met wisselende smaakbelevingen. Kroon ontdekt omdat ik geen zin had te rijden en sjouwen met 50liter fusten, want had er drie nodig. Bestelproces werkte prima, en de volgende dag werd het bier netjes geleverd. Simpel en vlot dus. Maar het belangrijkste is dat ons bezoek wel heel erg positief reageerde op de smaak en doordrinkbaarheid van het bier (overigens ook mijn ervaring). Goede beleving dus, zowel qua pils als het proces eromheen.

Makkelijk bestellen, goede levering

Prima bier, gemakkelijk te bestellen en prima levering

Lekker biertje bezorging en aansluiting waren minder

20 liter fust kroon bier als particulier besteld woensdag avond besteld, om het donderdag in huis te hebben. Zodat het vrijdag avond goed gekoeld was om een avondje te drinken met vrienden. Donderdag ochtend telefoon van het transport bedrijf, ze konden het helaas niet donderdag bij ons thuis leveren, iets teleurgesteld akkoord gegaan met vrijdag levering omdat je er toch niks kunt doen. Donderdag snel een andere fustje geregeld in de stad. Toen die vrijdag avond nog op was, besloten we het plastic fust van kroon nog aan de tap te zetten. Na vele pogingen kregen we eindelijk de koppeling op de twintig liter plastic fust. Vervolgens kregen we alleen maar schuim uit de tap lage koolzuur/hoge koolzuur druk maakte geen verschil. Pas toen we de fust plat in de koeling hadden gelegd kwam er eindelijk normaal bier uit de kraan.. smaak was prima maar de manier hoe we eindelijk een biertje uit de tap kreeg waren we niet heel blij mee

Hoi Jeroen, Bedankt voor jouw review! Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met ons bier, maar fijn dat je ons ook telefonisch kort te woord kon staan om het een en ander toe te lichten. Zoals we telefonisch aangaven, komen dergelijk klachten gelukkig weinig voor. Goed dat we samen tot een goede oplossing van de klacht hebben kunnen komen. Graag tot snel! Paul

Bier is goed, bezorging kan beter

Na mijn opmerking over de bezorging heeft Paul van Kroon bier kontakt met mij opgenomen. We hebben een goed gesprek gehad en alles is opgelost. Gelukkig want het bier is echt top!!! Eric Dolce Almere

Goedemiddag Eric, Fijn dat we naar aanleiding van ons telefonisch contact jouw klacht hebben kunnen oplossen, en belangrijker nog; dat we door jouw feedback in staat zijn gesteld kritisch naar bepaalde processen te kijken. Het geeft ons ook de mogelijkheid om te laten zien dat we ons best doen goede service te bieden. En daar worden we samen beter van. Laat het ons ook gerust weten als je nog vragen en/of opmerkingen hebt. Groet, Paul

Prima bier, snelle levering en vooral betaalbaar!

Ik kan nu op mijn schip een betaalbaar fustje bier aan bieden! www.bornrif.com

snelle service en een lekker pilske

Makkelijk te bestellen . Goed te tappen en een lekker zacht pilsener .

makkelijk bestellen. betaling moeilijk . levering prima

Lekker, fris bier.

Lekker bier voor een goede prijs. Bestellen en levering gemakkelijk en snel.

Prettige samenwerking

Snelle levering, reactievermogen en manier van bestellen.

Goede klantenservice die binnen 1 dag reageert

Mijn bier is nog niet geleverd (particulier) maar op al mijn vragen en aanpassingen in de bestelling word door Paul (klantenservice) per direct en binnen 1 dag gereageerd.

heerlijk fris bier en super snel bezorgd

Goede prijs/kwaliteit en service

Heb samen met vriend van me tapinstallatie gekocht die staat in de mencave waar we geregeld samen proberen te komen voor een pokeravondje of gewoon n biertje. Na research kwamen we bij Kroon bier terecht. Een lekker, nog onbekend, biertje voor een goede prijs. Inmiddels bestellen we al 1 jaar bij Kroon bier en zijn er al redelijk wat vaten vertapt met positieve reacties. Wanneer er een probleem is tijdens levering wordt deze goed opgelost door Kroon bier. Verder niks negatiefs te melden!

Lekker pilsje

Kwaliteit/prijsverhouding klopt helemaal.

Kroon neemt particuliere klant serieus

Een particulier met een professionele tapinstallatie in huis, is meestal overgeleverd aan de distributie van fusten via een groothandel of brouwerij. Als niet-horeca klant krijg je opeens te maken met BTW nummers, minimale afnames, levertijden en bijbehorende hoge horecaprijzen. Kroon vormt hierop de uitzondering. Ook als particuliere klant word je serieus bejegend en kun je gebruik maken van een uiterst eenvoudige bestelportel. Vaste klant of niet, hoe klein de bestelling ook, de volgende dag wordt je bier geleverd. Tegen prijzen die kunnen concurreren met de bierprijzen in de supermarkt. Daarbij heb je geen sores met statiegeld en retourzendingen, omdat de 20 liter fusten van plastic zijn.

Perfect biertje en zeer tevreden klanten

Op onzeclub is de tap altijd een zorgkindje geweest, teveel bier voor een klein clubje, nu de 20 van Kroon lenen zich er nu pervect voor. We gaan ze gebruiken...heerlijk biertje volgens de kenners.

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos. Het is eenvoudig online te bestellen: voor €57,50 ontvang je de volgende werkdag een 50 liter fust, voor een 20 liter fust zonder statiegeld betaal je €34,00. Ontdek in dit artikel de drie redenen waardoor Kroon bier deze lage prijs kan aanbieden en meld je direct aan voor een gratis fust om zelf de kwaliteit van Kroon te ervaren.