Lekker bier en goede bezorging

Hardstikke lekker bier. Netjes geleverd. M'n vrouw had de bel niet gehoord. Netjes opgebeld om te vragen of we thuis waren.

Heerlijk biertje voor een zeer scherpe prijs!

Ik heb thuis een klein café op de boerderij waar we sinds een klein jaartje de 20l fusten kroon bier op de tap hebben waar iedereen zeer verrast was over de goeie smaak van het bier en vooral de hard plastic fusten is geweldig je geen gedoe met statiegeld hebt. Het bevalt zelf zo goed we ons jaarlijkse schuurfeest nu graag kroon bier op de tap willen

Geleldig kwaliteit tapbier voor een prima prijs en service

Wij zijn enorm tevreden met de service van Kroon. Op tijd geleverd en weer netjes alles opgehaald bij de volgende bestelling. Voor bedrijven een goede optie voor hun tap op kantoor of bar

Een bijzonder goed pilsje voor een schappelijke prijs!

Echt een top biertje a kwaliteit. Nooit een kater vol tikje romig echt een premium pils voor ook nog een mooi prijsje. Ook al mijn vrienden vinden dit echt het lekkerste pilsje van de tap. Uitstekende service snel in huis en makkelijk te bestellen.

Top biertje voor een eerlijke prijs!

Hebben dit biertje al jaren en is echt een aanrader. Hier biertje voor een eerlijke prijs! Met feestjes kijkt onze visite er ook weer erg naar uit.

Prima biertje voor een eerlijke prijs

Makkelijk bestellen. Per 6 fusten gratis thuisbezorgd. Allemaal prima in orde. Makkelijk wegwerpfust. Ik ben zeer tevreden!

Super correcte levering, lekker biertje

Dit was mijn eerste bestelling, ik had 1 fust besteld om het bier eens te proeven en te weten hoe de levering zou lopen. Het blijkt een prima pilsje te zijn dus dat zal zeker herhaald worden (al zal het waarschijnlijk volgend seizoen zijn) maar dan met wat meer fusten tegelijk.

Prima biertje

Ik heb in mijn thuis bar alles van hertog Jan , en ik zeg dus ook altijd dat het hertog Jan bier is . En niemand heeft het in de gaten dat het niet zo is.

Kwaliteit bier wat betaalbaar is

Kwaliteit bier wat betaalbaar is, erg blij met kroon bier ...

uitstekend biertje

Super bier voor een superprijs

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Wij tappen dit bier al 2 en een half jaar in onze bedrijfsbar. Lekker vol van smaak, niet duur en vanaf 6 fusten geen vervoerskosten. Prima geregeld

Smaakvol bier dat voor een prettige prijs eenvoudig in huis te halen valt.

Als 'thuis tapper' heb ik in Kroon bier een merk ontdekt waar het over de gehele linie aangenaam is. Dat begint al met het gemakkelijke bestelproces op de website en wordt een dag later al opgevolgd door een stipte levering. Lege fusten worden netjes ingenomen en statiegeld vlot geretourneerd. Zeer handig en goed hanteerbaar zijn de 20liter wegwerp fusten voor als een 50liter net eventjes wat teveel is. Het bier zelf is een echt lekker pilsje van de tap en wordt ook als zodanig door mijn bezoek ervaren. Ruime t.h.t. datums en de gunstige prijs maakt de prettige ervaring compleet. De gunstige prijs is

Uitstekend, en goede service

Ik heb nooit klachten gehad met t bestellen van kroonbier, ooit zat er een productie fout bij en dat was netjes opgelost. Als de levering vertraagd was werd ik netjes op de hoogte gehouden en werd er goed een andere datum en tijdstip afgesproken

gewoon.........lekker bier.

Een goed pilsje,en niet te duur

Fris biertje

Ik bestel regelmatig enkele fustjes Kroon bier. Gemakkelijk wordt thuis bezorgd, lekker biertje voor een eerlijke prijs.

Heerlijk pilsje voor nette prijs

Leuk bedrijf, doen wat ze zeggen. Communicatie gaat lekker snel

Top bier!

De levering is zelden de volgende dag. Lege vaten worden soms niet gelijk opgehaald als de volle geleverd worden. Moet ik dus langer wachten.

Altijd goed bereikbaar

Goed bier voor een redelijke prijs

Kroon bier is goed en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Daarnaast wordt het altijd snel en keurig afgeleverd.

Goed bier voor een super bier

Het bier smaakt goed en dat voor een mooie goedkope prijs. En vandaag besteld morgen in huis super vlot.

Heerlijk bier tegen een betaalbare prijs.

Snelle levering na online bestellen en geen emballage op 20L zijn een groot voordeel. Mooi kwalitatief goed bier.

Prima bier

20 liter kost €36 en 50 liter €69 op de site. Overigens uitstekend bier en goedkoop, de klanten vinden het ook lekker en het verkoopt goed.

Heerlijk biertje zonder dat vervelende statiegeld

Snelle bezorgservice zonder gezeur en bovenal een heerlijk buertje. Zeer tevreden over Kroon biet

Heerlijk biertje....goede service...iedereen aan te raden!!!

Zoals ik al zei....Top!!!

een doordrinkbaar geweldig lekker biertje

de 20 liter fusten zijn zeer lang houdbaar en kunnen leeg bij het plastic afval. Dat is een win win oplossing. Op een bbq avond met nog 5 echte bierdrinkers is zo'n fustje precies opgegaan. Prachtig toch? Als de coronamaatregelen het toelaten hebben we binnenkort weer enkele verjaardagen te vieren.. Met kroonbier natuurlijk. en de drinkers blijven slapen of hebben een bob.

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos.