heerlijk tapbiertje.

Het merk Kroon is (was) niet echt bekend in familie en kennissenkring, maar ze vragen allemaal wat voor bier het is als ze het proeven. Zonder uitzondering wordt het biertje goed ontvangen. Ook perfect dat de 20liter fustjes zonder statiegeld zijn en na gebruik weg kunnen. Alleen maar genieten dus.

Heerlijk bier

Een lekker glas bier. Al een tijd op de tap. Jammer dst er zo lastig aan te komen is (online bestellen en hoge bezorgkosten)

goede kwaliteit bier en service goed

Super lekker bier en snelle levering

Kroon bier is echt lekker bier voor een goede prijs. Een echte aanrader.

Een fris biertje voor een zachte prijs!

Een biertje dat erg lekker drinkt, licht op de maag valt, en erg goed smaakt.

Heerlijk biertje in super handige 20L vaten

Super lekker bier, in prima te betalen, handige 20L vaten. Altijd snel geleverd!

helemaal top

Het bier is lekker, bestellen is gemakkelijk en de levering binnen een dag is helemaal goed.

Prima bier, prima service!

Prima pils voor horeca en particulier. Ook klachten worden erg goed en naar tevredenheid afgehandeld. Wij gebruiken de 20L kunststof fusten voor onze thuisbar en dit bevalt erg goed, geen gedoe met statiegeld en de lege fusten kunnen zo met het plastic afval worden meegegeven.

Prima bier

Prima bier voor een normale prijs.

Heerlijk Pilske! Niet duur en keurig op tijd geleverd.

Ik ben al meerdere jarenklant bij Kroon en mijn ervaringen zijn echt perfect. Kroonbier valt bij onze gasten altijd goed in de smaak en de combinatie van prijs en gemak zijn perfect! Ook de accessoires er om heen zijn van goede kwaliteit. Had een keer een probleempje met de aansluiting van de kunststof fusten on mijn tapinstallatie en dat werd ook snel en naar grote tevredenheid opgelost!

Lekker bier altijd op tijd thuis

Goed bier drink lekker weg geen klachten van de gasten

goed bier betaalbaar en snel geleverd

Smaakvol bier voor een lage prijs

Ooit een keer een fust besteld om te proberen en daarna nooit weer wat anders gehad. Een goed en smaakvol bier voor een super lage prijs en ook nog met een correcte levering en een goede administratie voor terugname van het lege fust. Ook bezoekers van onze feestjes prijzen de smaak van het bier ondanks dat ze vaak erg merkgebonden zijn

Erg fijne en duidelijke service

Nergens kan je zo makkelijk fusten bier bestellen dan hier. En het smaakt super!

Geweldig biertje voor een mooie prijs!

Ivm het opzetten van een nieuwe formule Kroonbier laten proeven aan een grote groep bierliefhebbers. Stuk voor stuk vonden deze bierproevers Kroonbier een geweldig lekker biertje zonder dat men op de hoogte was van aankoopbedrag.

Lekker en komt afspraken na

Fijne communicatie!

Lekker bier

Goed drinkbaar en lekker bier. In een mooi (rood doorzichtig) en handig 20ltr weggooi vat. Welk gerecycled gaat worden als decor met verlichting :-). Snel en goed geleverd.

Top service snel geleverd

Lekker biertje

kroon op de dag

top glas vers pils

Makkelijk besteld, prima service!

Via de site kun je makkelijk alles bestellen. Prima service en netjes op het door de transporteur aangegeven moment geleverd!

Gewoon goed

Wij maken mensen graag blij met een smaakvol , niet te prijzig biertje.

Heerlijk sprankelend biertje

Heerlijk sprankelend bier, zeker niet duur.

Goedemorgen Antoinette, Wat goed om te horen dat het bier naar wens was! Hopelijk geniet je nog vaak van ons sprankelende bier! :) Proost! Met vriendelijke groeten, Anniek van Kroonbier.nl

Heerlijk biertje

Heerlijk biertje, niet duur maar vooral wij krijgen er geen kater van terwijl we ongeveer 5liter pp op hebben. En er zit toch 5% alcohol in

Goedemorgen Thijs, Fijn dat jullie hebben genoten van het pils en er geen kater van hebben gekregen! Hopelijk zullen wij jullie nog vele katers besparen. Proost! Anniek van Kroonbier.nl

Het is een heel lekker bier

Ik geef het biertje een 10

Dag Jan, Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest! We hopen je nog lang als klant te kunnen bedienen. Proost! Anniek van Kroonbier.nl

Over Kroon bier

Jouw gasten hebben recht op smaakvol bier van de beste kwaliteit. En jij hebt recht op een eerlijke prijs voor dat bier. Of je nu tapt in een bar, restaurant of sportclub, Kroon is er voor jou. Snel, simpel en contractloos.