Zalige producten. Snelle levering. Super toffe dame.

Heerlijk eerlijk

De enthousiaste, warme en liefdevolle opvolging van de bestelling is een leuke ervaring!

Zeer sympathieke en eerlijke dame

Zeer sympathieke dame die altijd Vriendelijk en eerlijk is. Reageert ook zeer snel op berichten als je een vraag hebt. De bestellingen zijn altijd zeer mooi en netjes verpakt. Zeer fijn vind ik dat er steeds een staaltje bijzit van iets. Geeft echt goede raad, leuke acties en promoties

Wauw! Wat een heerlijke vrouw!

Sandra weet waarover ze praat. Ze is ALTIJD enthousiast. Je kan op haar rekenen voor extra info. Ze onthoudt ook wat jij leuk vindt, dingen die voor je belangrijk zijn. En... de spullen die ze verkoopt zijn schitterend. Ik kan ze alleen maar aanraden. Je huid hetleeft, je ziet er stralend uit en je voelt je geweldig. Ik ben fan! Van Sandra en jafra!

Topvrouw !

Sandra is echt een super toffe vrouw die altijd heel positief door het leven gaat. Ze geeft jou een heel fijn gevoel en weet van aanpakken. Als we een Jafra avond organiseren is altijd lachen en gieren, een hele avond ! ❤️

top service

bestellen bij haar is altijd fijn omdat je steeds met de glimlach wordt ontvangen en behandeld. Doe zo voort

Sandra is echt een topmadam!

Sandra is zoals altijd super enthousiast! Ze legt alles super goed uit op haar eigen mega toffe manier! Echt een geweldige vrouw is Sandra! ❤️

In 1 woord SUPER

Perfect!

Bedankt voor de leuke extra staaltjes!

Verhelderend

Super leuke online workshop met veel bruikbare tips. Heel goed en duidelijk uitgelegd, waardoor iedereen er snel en makkelijk mee aan de slag kan!

Duidelijk, aangenaam, toppie, leerzaam. 😘

Wat heb jij toch altijd van die goede ideeen. Je hebt dat weer super gedaan. Het was heel duidelijk verstaanbaar en zichtbaar. Ik schmink men eigen niet elke dag en bijna nooit maar ik kon het heel goed volgen. En ook op een rustige en aangename manier. Sandra ik heb er zeker wat uitgeleerd hoor. 😘 Blijf zo’n workshops verder doen. Het was gewoonweg toppie gedaan. Ik ben benieuwd naar de volgende. 👏👌🔝😘

Super enthousiaste dame die kwaliteitsvolle producten aanbiedt.

Zeer aangename en enthousiaste dame waarbij het fijn is om verzorgingsproducten te kopen. Staat je bij moet raad en daad. Kwalitatieve producten die zacht zijn voor mijn huid en heerlijk geuren. Makkelijke verpakkingen die er leuk uit zien. De parfums zijn zalig.

Topvrouw !

Supergoede service, altijd toffe en vlotte babbel. Superleuk ook om samen met sandra een homeparty te doen 😊

Super service en een top madam die je overal mee helpt en begeleid..! Grote aanrader

Goede service en goede opvolging van verzonden goederen. Telkens nieuwe producten en Sandra maakt goede reviews.

Snelle levering van bestelde producten

Altijd in orde, super vriendelijk en met de grootste glimlach die ik ken!

Zoals altijd alles weer top!

Ik krijg altijd een smile op mijn gezicht als ik het pakje open doe. Bedankt weeral voor de leuke verrassing dat erbij was.

Altijd vlot vriendelijk & enthousiast

Warm onthaal , aangenaam , opgewekt ,positief en ook snel. Je kan op Sandra rekenen , tevreden over heel de lijn 🍀👌😉

Snelle, maar zeer vriendelijke service! Dat hebben we graag :) Doe je goed Sandra!

Zeer tevreden!

Bestellen bij Sandra is prettig en persoonlijk. Ze reageert snel op je vragen en geeft desgewenst advies . Ik zou zeggen : DOEN !! Groetjes Marga xxx

Echt een topmadam

Mijn man en ik zijn Supercontent van de producten van Jaffa,alsook het persoonlijk advies van Sandra. Doe zo vooral verder. Fijne jaarwisseling Sandra en Tom 🥂

heel persoonlijke aanpak

Heel fijn product