Super enthousiaste dame die kwaliteitsvolle producten aanbiedt.

Zeer aangename en enthousiaste dame waarbij het fijn is om verzorgingsproducten te kopen. Staat je bij moet raad en daad. Kwalitatieve producten die zacht zijn voor mijn huid en heerlijk geuren. Makkelijke verpakkingen die er leuk uit zien. De parfums zijn zalig.

Topvrouw !

Supergoede service, altijd toffe en vlotte babbel. Superleuk ook om samen met sandra een homeparty te doen ๐Ÿ˜Š

Super service en een top madam die je overal mee helpt en begeleid..! Grote aanrader

Goede service en goede opvolging van verzonden goederen. Telkens nieuwe producten en Sandra maakt goede reviews.

Snelle levering van bestelde producten

Altijd in orde, super vriendelijk en met de grootste glimlach die ik ken!

Zoals altijd alles weer top!

Ik krijg altijd een smile op mijn gezicht als ik het pakje open doe. Bedankt weeral voor de leuke verrassing dat erbij was.

Altijd vlot vriendelijk & enthousiast

Warm onthaal , aangenaam , opgewekt ,positief en ook snel. Je kan op Sandra rekenen , tevreden over heel de lijn ๐Ÿ€๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜‰

Snelle, maar zeer vriendelijke service! Dat hebben we graag :) Doe je goed Sandra!

Zeer tevreden!

Bestellen bij Sandra is prettig en persoonlijk. Ze reageert snel op je vragen en geeft desgewenst advies . Ik zou zeggen : DOEN !! Groetjes Marga xxx

Echt een topmadam

Mijn man en ik zijn Supercontent van de producten van Jaffa,alsook het persoonlijk advies van Sandra. Doe zo vooral verder. Fijne jaarwisseling Sandra en Tom ๐Ÿฅ‚

heel persoonlijke aanpak

Heel fijn product

Aanrader!

Pas nog eens een make-up workshop gevolgd bij Sandra. Ondanks ik er al verschillende gevolgd heb bij Sandra, blijft het altijd leuk en vernieuwend. Ze weet altijd wel wat nieuws te vertellen en is nog altijd even enthousiast en gepassioneerd als op de eerste workshop. Een aanrader voor iedereen die graag een gezellige avond met vriendinnen/familie/ ... heeft en wat wil bij leren over de Jafra producten en over het gebruik van make-up.

Super make up workshop

Persoonlijk en zeer vriendelijk.

Ondanks dat ik in Nederland woon shop ik toch mijn Jafra altijd bij Sandra. Waarom? Sandra maakt net het verschil en daardoor ben ik zelfs bereid om even langer op mijn spulletjes te wachten. Als het pakketje dan ook arriveert is het uitpakken alleen al alsof je jarig bent. Ze is vriendelijk, reageert snel en maakt het een feest om bij haar te bestellen. Ze maakt het persoonlijk , alsof we elkaar al jaren kennen. Lieve groetjes xxx Marga xxx

Snelle afhandeling. En een super lieve en zeer aangename dame. Dank je wel Sandra :-)) :-))

Alles verliep correct!

Topvrouw.

Aangename en gezellige vrouw. Legt alles goed uit.

Alles prefect verlopen

SUPER

Bestelling is vlot verlopen, merciekes Sandra

Zeer vlot!

Voor eerste maal in web shop van Sandra besteld. Je kan er alles duidelijk vinden, en service is supersnel. Snelle antwoorden met lieve woorden. Grtjs ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Fantastisch!

Had een mailtje gestuurd maar geen rekening gehouden dat Sandra op verlof was... kreeg gelijk een berichtje terug! Over service gesproken! Mijn spulletjes werden zelfs de dag na haar thuiskomst verzonden en nog een dagje later had ik ze in huis.... Sandra gaat door vuur voor haar klanten ... Blijf wie je bent! Je doet het super! ๐Ÿ˜˜

Supergoed !!!

Sandra doet het supergoed: fijne en duidelijke website. Bij vragen krijg je heel snel antwoord en altijd even vriendelijk. De pakketjes zijn ware kadootjes, je voelt je bijna jarig als je ze uitpakt! Echt een fijn adres voor heerlijke Jafra spulletjes .