En die extraatjes maken het verschil!

De producten ken ik al jaren en nog steeds ben ik fan! Sandra toont op haar Instagram hoe de make up te gebruiken, waardoor je onmiddellijk ook weet hoe er zelf mee aan de slag te gaan. Een Sandra-pakje ontvangen is net als Kerst, er zit altijd een klein verrassinkje in en dat maakt me blij! Heerlijk!

Ok

Beste Het produktje ken ik al geruime tijd ....het pakje werd netjes afgeleverd . Alleen ....die hartjes en zoenen op en in de doos miesten ervoor mij nu echt niet bij ...ik vond het zelfs raar Ik ben een klant ,geen vriendin Tip ...misschien een gewoon mooi dankuwel kaartje zou ik gepaster vinden dan hartjes en x op en in de doos . Lut

Hey Lut Dank je wel voor je eerlijke feedback! Ik vind het super dat je me laat weten dat je het als raar en ongepast hebt ervaren, er zit ook wel wat in ... Mijn enthousiasme en het proberen van mensen een fijn gevoel te geven door ze extra liefde mee te sturen kan inderdaad voor klanten die mij niet (goed) kennen raar overkomen. Goed dat je me hierop wijst, ik heb daar zelfs nog nooit bij stil gestaan en ga op zoek naar een oplossing. Dank je wel.

topservice, topmadam!

Topservice, topmadam!

Lieve Kirsten Dank je wel voor je lieve en kei leuke woorden!

Vlotte en persoonlijke begeleiding

Thanksssss!!!! Super bedankt dat je de tijd en moeite nam om me zo'n leuke review achter te laten ...

Zeer enthousiaste lieve dame!

Sandra is heel enthousiast in haar vak en daarom geef ik haar een dikke pluim! Ze informeerde me over de levering, gaf een extra geschenk! Een dikke aanrader!!!!

Prachtig pakje met verrassingen

Blij met snelle levering en verrast door extraatjes. Mooi verpakt, leuk kaartje. Een nieuwe klant gewonnen.

De pakketjes van Sandra zijn altijd geweldig om te ontvangen. Haar persoonlijke boodschappen en manier van verpakken is steeds zo een fijn iets om te ontvangen . Die extra kleine toets Sandra bij het pakket maakt je pakket nog fijner om te ontvangen.

Dat is pas een adventskalender!

Het was niet de eerste kalender die ik van Jafra had, maar met deze versie hebben ze toch wel alles overtroffen! Echt allemaal volwaardige producten- niet zomaar wat staaltjes bij elkaar- waar ik dag na dag door verrast werd. En wat superhandig was en ook he le maal Sandra, is de dagelijkse mail die ze verstuurde met extra tips voor het gebruik van het product van die dag, met filmpjes en al. Sandra is top in haar vak en als je bij haar iets bestelt krijg je er altijd weer die enthousiaste oprechte dankbaarheid bovenop!

Geen reactie

Dag Nicole Dank je wel voor je review! Ik wens je heel erg veel plezier met je Jafra make-up setting spray ;) Fijne feestdagen ... Liefs Sandra

Super goede service

Ik bestelde een kerstcadeau voor een vriendin die ik vanwege de bubbels niet kan zien met kerst. Een van de producten was op het moment niet voorradig maar Sandra heeft er alles aan gedaan om er aan te geraken en is het pakje persoonlijk gaan afgeven zodat het toch tegen kerstavond ter plaatse was. Super vriendelijk, super service!!!!!

Heyyy Werner Super tof om te lezen! Dank je wel om de moeite te nemen om me zulke leuke woorden achter te laten ... Ik was ook zooo blij dat ik je kon helpen en het is kei tof om te lezen dat ook jij er blij van werd ;) Hele fijne feestdagen en hopelijk mag je je cadeautjes snel weer terug zelf afgeven (alhoewel ik het wel kei plezant vond om deel uit te maken van jouw SECRET PROJECT!) Lieve groetjes Sandra

Grappig, nuttige info, entertainend, eerlijk ;), gezellig, ontspannend en nog zoveel meer...

Hahaha! Het was echt dikke lol eh ... ik heb er kei hard van genoten! Ik apprecieer het enorm dat je zo'n leuke review schrijft (hartje!) Dikke merci voor jouw enthousiasme en positiviteit, I love it! Hele fijne feestdagen voor jou lieve Io ... X Sandra

Super fijne uitleg over de producten

Ben er zeer tevreden over heel het Jafra gamma en zeker de verkoopster toppie

Dank je wellllllllll ... wat leuk dat je me 10/10 geeft ;) Merci voor jouw bestellingen, jouw steun, jouw lieve woorden en omdat jij de allerliefste mama van de hele wereld bent! Dikke X

Goede producten

Goede producten! Website niet helemaal duidelijk.

Hey Katrien Dank je wel voor je feedback! Ik ga er zeer zeker mee aan de slag, het proces is zelfs al begonnen ... al raad ik je nog niet meteen aan om al te gaan checken ;) Het is er op de moment nog een beetje een chaos, maar door jouw feedback komt er verandering en hopelijk binnenkort een zeer handige en kei duidelijke webshop als gevolg. Zeer waardevolle review dus, waar ik je mega dankbaar voor ben! Enthousiaste JAFRA groetjes Sandra

Beste Sandra, De eerste keer dat ik bij je bestelde kreeg ik allemaal extra staaltjes met de nodige uitleg. Vorige week bestelde ik een 2e keer en ook deze keer een zeer leuke doos met mooi verpakte staaltjes, mijn bestelling mooi verpakt en een persoonlijk geschreven kaartje. Ik werd hier echt vrolijk van. Topservice. Doe zo verder! Ik bestel nooit meer ergens anders ;)

Ohhhh Mieke ... wat ontzettend fijn om te lezen! Kei kei leuk! Dank je wel dat je de moeite nam om een review achter te laten en vooral dat je er zulke lieve woorden in schreef! Geniet van jouw nieuwe spullen Liefs Sandra

Kei leuk om een persoonlijke boodschap mee te krijgen in het pakje en wa leuk om zo een gevulde goodiebag te krijgen. Ook snelle service!

Heyyyyyy Ineke Whoop whoop! Dank je wel voor jouw review en de leuke tekst die je achterlaat ;) Ik vind het stiekem zelf ook kei leuk om na te denken over de persoonlijke boodschappen voor iedereen en ben blij dat jij dat ook leuk vond! Enjoy your products X Sandra

Fantastische service en zo leuk met de kleine verrassingen

Een aantal van de producten zijn mij bekend, maar het is altijd leuk om toch nieuwe en andere geurtjes, crèmes, scrubs, .... een keertje te kunnen testen en de staaltjes in de verrassingspakketjes zijn zo zalig en zo leuk om te ontvangen. Sandra, dank je wel voor de fijne verrassingen en van mij gaan zeker nog bestellingen volgen .... Nancy

Altijd een pakje om naar uit te kijken

Altijd leuk om een Jaffra pakje uit te pakken. Steeds leuk ingepakt met elke keer weer een leuke verrassing. En wauw wat een super leuke goodiebag.

TOP

Zelfs op een zondag geleverd! En super leuke staaltjes! Dikke merci!

Behulpzaam

Behulpzaam, vriendelijk, correct ivm met afspraken en bestellingen Goed contact

Super goede service!

Sandra houdt ervan om haar klanten tevreden te houden. Een super goede service, altijd klaar om je te helpen, een vrouw met haar hart op de juiste plaats!

Heel professioneel

Topproducten, goodiebag bij gekregen met zeer interessante staaltjes, voorzien van een zeer goede uitleg! Ik ga zeker terug bestellen :-)

Heel bijzonder, heel gewoon. Gewoon een heel bijzondere vrouw!

Sandra promoot zeer kwaliteitsvolle producten die ze steeds weet te verpakken in mooie kleurige zakjes en vastbindt met lachende lintjes!

Super sympathieke dame

Zeer vriendelijke sympathieke dame , is eerlijk en geeft goede uitleg over de producten. Reageert ook zeer snel als je iets vraagt via mail of watt sap . Altijd zeer fijn dat er een verassing bijzit, of mooi kaartje of een mooie verpakking. Sandra doet echt alles om haar klanten te verwennen , super

Gisteren belde Sandra aan om mijn bestelling persoonlijk te brengen. Ze had er weer een leuk cadeautje van gemaakt. Bovendien kreeg ik ook nog eens een goed gevulde goodiebag, met onder andere heerlijk geurend badzout dat ik 's avonds meteen gebruikte. Geweldig!!

Super enthousiast, en altijd een feestje om het pakket uit te pakken. Er is veel aandacht aan besteedt.