Zeer tevreden!

Bestellen bij Sandra is prettig en persoonlijk. Ze reageert snel op je vragen en geeft desgewenst advies . Ik zou zeggen : DOEN !! Groetjes Marga xxx

Echt een topmadam

Mijn man en ik zijn Supercontent van de producten van Jaffa,alsook het persoonlijk advies van Sandra. Doe zo vooral verder. Fijne jaarwisseling Sandra en Tom 🥂

heel persoonlijke aanpak

Heel fijn product

Aanrader!

Pas nog eens een make-up workshop gevolgd bij Sandra. Ondanks ik er al verschillende gevolgd heb bij Sandra, blijft het altijd leuk en vernieuwend. Ze weet altijd wel wat nieuws te vertellen en is nog altijd even enthousiast en gepassioneerd als op de eerste workshop. Een aanrader voor iedereen die graag een gezellige avond met vriendinnen/familie/ ... heeft en wat wil bij leren over de Jafra producten en over het gebruik van make-up.

Super make up workshop

Persoonlijk en zeer vriendelijk.

Ondanks dat ik in Nederland woon shop ik toch mijn Jafra altijd bij Sandra. Waarom? Sandra maakt net het verschil en daardoor ben ik zelfs bereid om even langer op mijn spulletjes te wachten. Als het pakketje dan ook arriveert is het uitpakken alleen al alsof je jarig bent. Ze is vriendelijk, reageert snel en maakt het een feest om bij haar te bestellen. Ze maakt het persoonlijk , alsof we elkaar al jaren kennen. Lieve groetjes xxx Marga xxx

Snelle afhandeling. En een super lieve en zeer aangename dame. Dank je wel Sandra :-)) :-))

Alles verliep correct!

Topvrouw.

Aangename en gezellige vrouw. Legt alles goed uit.

Alles prefect verlopen

SUPER

Bestelling is vlot verlopen, merciekes Sandra

Zeer vlot!

Voor eerste maal in web shop van Sandra besteld. Je kan er alles duidelijk vinden, en service is supersnel. Snelle antwoorden met lieve woorden. Grtjs 👍👍

Fantastisch!

Had een mailtje gestuurd maar geen rekening gehouden dat Sandra op verlof was... kreeg gelijk een berichtje terug! Over service gesproken! Mijn spulletjes werden zelfs de dag na haar thuiskomst verzonden en nog een dagje later had ik ze in huis.... Sandra gaat door vuur voor haar klanten ... Blijf wie je bent! Je doet het super! 😘

Supergoed !!!

Sandra doet het supergoed: fijne en duidelijke website. Bij vragen krijg je heel snel antwoord en altijd even vriendelijk. De pakketjes zijn ware kadootjes, je voelt je bijna jarig als je ze uitpakt! Echt een fijn adres voor heerlijke Jafra spulletjes .

Super goed

Zeer vriendelijke en behulpzame dame. Ze is eerlijk en geeft snel raad en antwoord snel op vragen die je stelt. Ik vind het gratis staaltje erbij ook altijd zeer leuk. Dank u Sandra

Lieve, warme en enthousiaste dame die je met een glimlach aan de juiste producten helpt!

Vlot

zeer goede & snelle service

Ik was zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service van Sandra. Leuk pakketje en een aangename verrassing toegevoegd.

Enthousiaste toffe ervaring!

Zeer tevreden. Zeer goede en vlotte service

• Wat vind je positief? Erg vrolijk en kwaliteit.
  • Zijn er aandachtspunten die beter kunnen? Nope, jij bent goed bezig!

Pluspunten

Super producten en steeds service met een glimlach!

Je bent super goed bezig Sandra! Doe zo verder!

Pluspunten

Snelle levering met een persoonlijk kaartje en extraatje erbij. Ik ben zeer tevreden en zal nog bij Sandra Maandonks bestellen!

Pluspunten

Super enthousiast, en leuke verpakking. Alleen de losse floddertjes (rondjes) beetje overdreven.

Misschien iets sneller in levering.

Pluspunten

Ik heb alleen eenmalig een bestelling gedaan. Wat tot dusver goed is verlopen.

Pluspunten

super service. Het pakje is steeds met veel liefde en persoonlijkheid gemaakt! TOP

Doe zo verder!