Top madam!

Top madam, doet haar job enthousiast & goed!

topservice

paris et moi een super lekker ruikende parfum hoop dat deze nog lang in jullie assortiment blijft grt patricia

Zalige ME-TIME week gehad!

Een weekje ME-TIME, zalig idee dacht ik!... ​en dat was het ook! Elke dag opnieuw een laaiend enthousiaste uitleg van Sandra, steeds iets om naar uit te kijken. Met datzelfde enthousiasme wordt dat gezichtsmaskertje, die footbalm of goudvisje ;) élke keer opnieuw nog net dat beetje specialer. Na net nog na een zwaar examen genoten te hebben van het laatste likje masker, heb je me opnieuw overtuigd te bestellen want jouw productjes zijn net als jou echt FANTASTISCH!

Zeer relaxerende me time week!

Ik ben dan wel niet zo actief in de Whatsapp groep, maar ik heb er echt van genoten! Ik heb nog voldoende voorraad, dus geen bestelling voorlopig, maar die komt zeker weer als mijn producten op zijn!

Super leuk!

Ik vond deze " me time" een super leuke ervaring, heel goed naar voor gebracht op een zeer duidelijk en leuke manier....men wist direct hoe de producten te gebruiken en met heel de groep onze ervaringen delen! De producten voelen heel fijn aan, ze zijn stuk per stuk aangenaam en geven ongelooflijke goede resultaten. Ik ben zeker een grote fan, het is voor herhaling vatbaar! Sandra ik heb ook vooral van jouw enthousiasme genoten, die werkt aanstekelijk, ik zou zeggen tot de volgende keer!! Count me in ....

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb echt genoten van de me time week. Hoe we de produkten moesten gebruiken Heb je goed uitgelegd aan de hand van filmpjes. Als we vragen stelden was niks te veel en heb je ook 1 voor 1 beantwoord. Je hebt dat fantastisch gedaan. Je bent een krak in u vak. Ik apprecieer het ook enorm hoe jij er altijd bent voor u klanten op alle momenten. Echt top meid!

Wat een zalige verwennerij!

Wat heb ik genoten van de me-time week. Sandra had dit weer op en top geregeld. Het was heel fijn om dagelijks een nieuw product te mogen ‘testen’. Er werd ook steeds een duidelijke uitleg gegeven. Ik ben grote fan! Nogmaals dikke merci Sandra, je bent een topper. Zoveel enthousiasme in één persoon kom je zelden tegen.

Sandra staat altijd klaar voor het geven van tips over lichaamsverzorging!

Steeds opnieuw neemt Sandra je heel enthousiast mee in de wereld van de lichaamsverzorging. Met tips en aanbevelingen kan ze er voor zorgen dat jij jezelf een aangename schoonheidsbehandeling kan geven. Een heerlijke “me-time”.

Topmadam!

Sandra doet haar job met liefde en passie, je wordt instant vrolijk als je haar bezig ziet of hoort.

Subliem

Super leuke, altijd enthousiaste gastvrouw. Ongelooflijk fijne producten vergezeld van een duidelijke uitleg en bijkomende informatie.

Superfantastich

Sandra haar presentaties zijn gewoon af !!! Gaat het om Make-Up of huidverzorging of eigenlijk eender wat Sandra brengt haar eigen “swung” erin de ME-moment is dan uiteraard ook super leuk verlopen

Super leuk, origineel en leerrijk initiatief!

Ik heb ontzettend genoten van de ME TIME-week, waarbij ik op een zeer leuke en originele manier kennis heb kunnen maken met nieuwe producten, waarvan ik het bestaan nog niet eens wist. Ook kregen we hierbij de nodige, vakkundige begeleiding en toelichting op een zeer enthousiaste wijze die je écht aanspoort om zelf eveneens met volle goesting aan de slag te gaan. Tenslotte moedigt het aan om even terug tot jezelf te komen op een ontspannende manier, waar we allen wel eens nood aan hebben. Dankjewel dus Sandra voor het leuke initiatief, de goede begeleiding en de kans om even stil te staan bij onszelf!

Super leuk, origineel en leerrijk initiatief!

Heerlijke week met een topbegeleiding

Wat een leuke week was dat. Een heerlijk geurend pakketje aan huis geleverd, leuke teasers en elke dag een duidelijke uitleg. Sandra beweegt echt hemel en aarde om je te doen genieten en echt tijd te maken voor jezelf. Ze maakt het erg haalbaar en heer eindeloos enthousiasme is zo aanstekelijk. Ik heb er in ieder geval heel erg van genoten. Dankjewel topwijf!

Relaxing

Sandra is een super enthousiaste madam die je met raad en daad bijstaat. Jafra producten zijn top om te gebruiken en laten je intens stralen. Dus niet twijfelen om deze producten te kopen, gewoon doen. Echt genoten van deze ME time week wat dat is toch iets wat we allemaal op tijd en stond kunnen gebruiken.

Formidabel

Zeer goede service en aangename sfeer, goede consulente

Gewoonweg top !

Snel en super . Ook al de producten er bij + een leuke verassing .

Toppie !!!

Je mag altijd alles vragen aan Sandra ☺️ Je krijgt een duidelijk uitleg en ze staat volledig achter haar mening. Ze zegt ook als iets niet zou werken of passen en dat is net heel leuk

Netjes en snel opgestuurd en verpakt. En ook nog leuk extraatje . En handgeschreven kaartje. Goede service

Eerste keer online besteld en zeker niet de laatste keer

Altijd vriendelijk, goede service, prima en hulpvolle tips welke producten het best bij mijn huidtype passen en hoe ze te gebruiken. Leuke online webshops!

En die extraatjes maken het verschil!

De producten ken ik al jaren en nog steeds ben ik fan! Sandra toont op haar Instagram hoe de make up te gebruiken, waardoor je onmiddellijk ook weet hoe er zelf mee aan de slag te gaan. Een Sandra-pakje ontvangen is net als Kerst, er zit altijd een klein verrassinkje in en dat maakt me blij! Heerlijk!

Ok

Beste Het produktje ken ik al geruime tijd ....het pakje werd netjes afgeleverd . Alleen ....die hartjes en zoenen op en in de doos miesten ervoor mij nu echt niet bij ...ik vond het zelfs raar Ik ben een klant ,geen vriendin Tip ...misschien een gewoon mooi dankuwel kaartje zou ik gepaster vinden dan hartjes en x op en in de doos . Lut

Hey Lut Dank je wel voor je eerlijke feedback! Ik vind het super dat je me laat weten dat je het als raar en ongepast hebt ervaren, er zit ook wel wat in ... Mijn enthousiasme en het proberen van mensen een fijn gevoel te geven door ze extra liefde mee te sturen kan inderdaad voor klanten die mij niet (goed) kennen raar overkomen. Goed dat je me hierop wijst, ik heb daar zelfs nog nooit bij stil gestaan en ga op zoek naar een oplossing. Dank je wel.

topservice, topmadam!

Topservice, topmadam!

Lieve Kirsten Dank je wel voor je lieve en kei leuke woorden!

Vlotte en persoonlijke begeleiding

Thanksssss!!!! Super bedankt dat je de tijd en moeite nam om me zo'n leuke review achter te laten ...