Hier kun je met vertrouwen kopen

Supper ervaring met Nova Vitae. Bij de op tijd ontvangen bestelling was iets mis met de seal dit is supper netjes opgelost door Nova Vitae. Dit geeft echt veel vertrouwen. Telefonisch contact opgenomen met Nova Vitae. Het was tijdens de lunch pauze en ik heb toen de voicemail ingesproken. Ik ben daarna teruggebeld met een duidelijke uitleg waarom er met de seal iets was misgegaan. Top service.

Telefonisch contact over bestellingen verloopt altijd erg prettig. Is iets pas later leverbaar dan wordt er contact opgenomen. Leveringen altijd perfect en snel. Zijn er aanbiedingen dan zullen ze dat altijd aangeven m.b.t. de supplementen die je nodig hebt. Zeer prettig bedrijf en zeer prettige medewerkers. Complimenten van mij.

Vriendelijk, snelle, levering

Ben al klant zins jullie niet meer op de markt staan. Per telefoon is het fijne dat ik nog steeds persoonlijk contact kan hebben met jullie

Top service, altijd bereikbaar

Je kunt altijd even bellen, hebben ook een therapeut voor advies

Geweldige service

Altijd snelle levering. Als ik iets niet kan vinden op de site dan neem ik contact op. Goede service en helpen verder bij vragen en bieden een eventueel vervangend product. Ik ben zeer tevreden.

Geweldig bedrijf

Goed advies, top service!

Erg goed

Erg goed U heb altijd een luisterd oor Wij zijn zeer te vrede

Toen een product niet op voorraad bleek is er gebeld voor overleg, snelle verzending en terugstorting.

altijd persoonlijke aanpak

komen altijd met een oplossing als er een product niet leverbaar is, super vriendelijk altijd. heel blij met dit bedrijf.

Snelle en goede service

Er bleek iets niet voorradig te zijn. Snel gereageerd en bestelling aangepast. Super service

Super bedrijf met kennis van de producten

Snel en netjes, ene dag besteld andere dag in huis. Correct behandeld over de telefoon.

Top bedrijf!

Altijd zeer behulpzaam en prima produkten.

Snelle en prima levering

Duidelijke omschrijving van de producten. Goed telefonisch bereikbaar en men denkt mee. Minpunt is de trage en vaak niet goed werkende website. Hoop dat dit in de toekomst eindelijk eens verbeterd wordt.

Snelle levering en duidelijk website.

Na mijn bestelling van de aanbieding zag ik dat de aanbieding een dag later pas ingaat. Toch heeft Nova Vitae mij de aanbieding gegeven. Heel fijn.

Waardeloos

Ondanks een mailwisseling over mijn bestelling is een geheel ander product geleverd en dan ook nog met een lagere waarde dan ik heb betaald.

prima club

Het fijne van Nova Vitae vind ik dat ze zowel via website als telefonisch te bereiken zijn. Mijn bestelling kwam super snel. Een minpuntje vind ik de snelheid van de site. Het duurt "eeuwen" in vergelijking met andere sites. Daarom ben ik dubbel blij met de goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijke benadering.

Goede communicatie en vlotte levering

In tijden van corona supplementen besteld die vrijwel nergens meer te krijgen zijn. Ook hier was iets uitverkocht, maar kreeg een mail dat er na een paar dagen een nieuwe (kleine) voorraad zou komen. Het bestelde kwam idd heel vlot. Ben heel tevreden.

Alles goed geregeld, maar helaas regelmatig artikelen niet op voorraad

Alles goed geregeld, maar helaas regelmatig artikelen niet op voorraad of niet leverbaar (meer). Dat is jammer. Het zou beter zijn de webwinkel hierop aan te passen zodat je voor betalen een keuze kan maken. Nu heb je betaald en voel je je verplicht een ander artikel te kopen.

Volkomen tevreden!

Gekregen wat ik heb besteld, goed verpakt, brievenbuspakket (heel prettig) en snel geleverd. Bedankt!

Altijd probleemloos

Al heel veel jaren trouwe klant. Tot volle tevredenheid.

Snel antwoord.

Op mijn vraag kreeg een supersnel antwoord, en eerlijke informatie.

Goede service.

Had iets besteld wat niet meer op voorraad was. Kreeg netjes een mail met een andere optie waar ik voor kon kiezen. Snelle reactie en snel verzonden.

Professioneel, snel en goed assortiment

Diverse malen heb ik inmiddels besteld en consequent positief zijn mijn ervaringen.

heel blij met mijn grote pot vitamine C pillen

snelle service, goed geprijsde vitamine C 1 gram pillen, per 400, die gaan er nu snel doorheen ter preventie tegen rondvliegende virussen in deze biezondere tijd

Snelle levering tegen redelijke kosten

Over Nova Vitae

Vitaminen nodig? Bezorgd aan huis of op het werk? Vroeger stonden wij op de markt, we reden ‘s ochtends door weer en wind naar markten in het land, waar we veel vaste klanten hadden. Dat werk werd gekenmerkt door lange dagen, hard werken, persoonlijk contact, ‘n praatje, u kent het wel! Nu gaat alles via onze webwinkel, www.nova-vitae.nl of via telefoon/e-mail, maar nog steeds hebben wij onze trouwe klanten die al sinds jaren bij ons hun vitamines en mineralen kopen. Ik hoop u snel te mogen begroeten als klant, ons team en producten zullen u niet teleurstellen!