Goed!

Goede telefonische service en snelle bezorging.

Geen ervaring 1 x besteld

goed en prijzig

Niets op aan te merken, snelle levering, ruime sortering, maar duur!! Dus als je er anders niet uit komt OK:)

perfect

groot assortiment, perfecte service, klantvriendelijk en correcte afhandeling.

Fijne online store voor heel veel goede dingen

Altijd spullen op voorraad, snelle levering, makkelijke communicatie via chat/mail.

Perfecte service.

Alleen snap ik niet dat bol.com jullie product van bv “aderschoon” (zelfde hoeveelheid) voor 20 euro minder mag verkopen.

Goede Service

Goeie service en ruime sortering. Snelle levering!

Gewoon goed

Een enorme sortering en wat er niet is kan vaak besteld worden. Ik bestel er al jaren regelmatig. Gewoon goed, een aanrader!

Aanrader!

Betaalbaar, snelle verzending, vriendelijke medewerkers

altijd super verzorgd

zie boven

prima levering slechte digitale communicatie

Product snel verzonden en mogen ontvangen. Echter vermelde bevestiging nooit gekregen en aanlevering via post.nl moeten volgen. Poging om account aan te maken liep vast.

keurig en snel geleverd.

Goede productinformatie op de web-site

Snelle levering en keurig verpakt.

Kan ik nog niet geven daar ik de vitaminen pas 1 x gebruikt heb, weet dus het resultaat nog niet.

Goede service en medewerking !

Soms gaat er wel eens iets mis , als ik een bestelling doorgeef, omdat ik dan niet alles gecontroleerd heb en bijv. een verkeerd item bestel. Een mailtje en snelle reactie/correctie is dan erg prettig.

Goede producten, super klanten service

Goede producten, groot assortiment en zeer behulpzame klantenservice

Piep piep

Dat is snel, het lijkt Overtoom wel.

Heeft heel veel keuze en goede en snelle service

Goede service en veel keuze

Snelle en goede bezorging, product verpakt zoals getoond! Volgende keer weer!

Snelle levering en tevreden met product

Het product werd de volgende dag al geleverd en was precies wat ik er van verwachte. Vitamine c ascorbinezuur. Ook zat er nog wat extra informatie bij over het product en de opname van deze vorm van vitamine c. Erg tevreden ook met de kwaliteit. Fijn dat jullie ook telefonisch goed bereikbaar zijn.

Betrouwbaar

Snel, goedkoop en kwalitatief

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede ervaringen

Prima vitaminen

Goede ervaring; producten waren goed verpakt en snel bezorgd.

Super service!

Goede kwaliteit supplementen, een snelle levering en een super service.

Zeer tevreden, bestel al jaren bij Nova Vitae

Prima produkten, prima prijs.

Over Nova Vitae

Vitaminen nodig? Bezorgd aan huis of op het werk? Vroeger stonden wij op de markt, we reden ‘s ochtends door weer en wind naar markten in het land, waar we veel vaste klanten hadden. Dat werk werd gekenmerkt door lange dagen, hard werken, persoonlijk contact, ‘n praatje, u kent het wel! Nu gaat alles via onze webwinkel, www.nova-vitae.nl of via telefoon/e-mail, maar nog steeds hebben wij onze trouwe klanten die al sinds jaren bij ons hun vitamines en mineralen kopen. Ik hoop u snel te mogen begroeten als klant, ons team en producten zullen u niet teleurstellen!