Betrouwbaar

Snel, goedkoop en kwalitatief

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede ervaringen

Prima vitaminen

Goede ervaring; producten waren goed verpakt en snel bezorgd.

Super service!

Goede kwaliteit supplementen, een snelle levering en een super service.

Zeer tevreden, bestel al jaren bij Nova Vitae

Prima produkten, prima prijs.

Gewoon top!

Al jaren zeer tevreden klant

Goed, netjes en snel!

Ik vind het een uitgebreide website waarbij de werking van de producten duidelijk beschreven staat laswel de ingrediënten. Als je een vraag hebt over een product dan kun je eenvoudig bellen of mailen. Hartstikke fijn is dat!

Goed, netjes en snel

Toegankelijke site en snelle levering

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld!

perfect

het klopt altijd

Goede professionele benadering

Goede service! Nemen zo nodig contact op met behandelaar en geven goeie alternatieven die niet alleen hun beurs vult maar streven naar tevreden klanten

Nova Vitae levert zoals beloofd en snel.

Vlot helder overzichtelijk

Positief maar nog meer de producten

Zoals het gaan moet !

Duidelijke site... hulp nodig indien gewenst Geeft korting aan bepaalde doelgroepen ;) Vlotte verzending... maar ben ook nier voor niks al jaren een tevreden koper..

fijne afhandeling van de bestelling

Altijd weer een persoonlijke noot, is er iets niet duidelijk of voorradig, dan wordt je even persoonlijk gebeld, communicatie is alles, zo blijven de klanten tevreden, dank !!

Altijd snel en servicegericht!

Altijd snel en servicegericht! Ik blijf zeker bij Nova Vitae bestellen.

Zowel via de mail als telefonisch goed advies gekregen.

Wat ik besteld had was een aantal weken niet leverbaar, vandaar dat halve sterretje eraf maar het werd keurig gemeld door Nova Vitae en mijn bestelling werd keurig zoals voorspelt de 3de week dit jaar bezorgd! Ik ben er weer blij mee.

Al zoveel jaren klant bij Nova Vitae. Geen behoefte om ergens anders te kopen.

Service is prima, vragen mogen gesteld worden, dat is soms heel erg praktisch, als je het zelf even niet meer weet..

Via de mesoloog krijg ik allerlei supplementen voorgeschreven die zij en ik via Nova Vitae bestellen. Snelle service, meestal binnen 2 dagen in huis.

Prima attente service

prima afhandeling volgens afspraak

Altijd goede service!

Ze hebben een uitgebreid assortiment waar ik altijd kan vinden wat ik zoek. Snelle service!

Goede snelle service

Besteld, volgende dag in huis😃

Prettige, indien nodig, persoonlijke service

Prettige, indien nodig, persoonlijke service

prima service

Over Nova Vitae

Vitaminen nodig? Bezorgd aan huis of op het werk? Vroeger stonden wij op de markt, we reden ‘s ochtends door weer en wind naar markten in het land, waar we veel vaste klanten hadden. Dat werk werd gekenmerkt door lange dagen, hard werken, persoonlijk contact, ‘n praatje, u kent het wel! Nu gaat alles via onze webwinkel, www.nova-vitae.nl of via telefoon/e-mail, maar nog steeds hebben wij onze trouwe klanten die al sinds jaren bij ons hun vitamines en mineralen kopen. Ik hoop u snel te mogen begroeten als klant, ons team en producten zullen u niet teleurstellen!