klantvriendelijk, betrouwbaar

Kernwoorden: klantvriendelijk, betrouwbaar, snelle levering en kwalitatief goede producten. Het assortiment mag wel iets dieper (meer keuze mbt fabrikanten)

Goede kwaliteit. Vlotte levering. Goed advies bij vragen.

Bestel hier al enkele jaren. Voldoen altijd aan de verwachtingen.

uitstekende service: professioneel, (klant)vriendelijk, snel

Nova Vitae levert producten snel, is goed bereikbaar (ook per telefoon). Uitstekende service, zeer klantvriendelijk bedrijf!

Zeer positief

Super goede service

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Snelle levering, klantvriendelijke communicatie, kwalitatief goede producten. Assortiment mag dieper.

prima webshop

Prima webshop, snelle bezorging van bestelling en vriendelijke klantenservice, Aanrader

Prima service, snelle levering

Erg goede service: er wordt, naast een mailbericht, zelfs gebeld als het product klaar staat. Bij afhalen van het product wilde ik pinnen, maar ik kreeg netjes een factuur mee en mocht gewoon thuis per bankoverschrijving betalen.

Altijd netjes en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel in huis. Eventuele vragen worden netjes beantwoord, Erg tevreden.

snelle levering en goede services

Ik had iets besteld maar niet gekregen (iets wat nog wel op de website stond) maar dus niet meer leverbaar is; ik kreeg iets anders toegestuurd maar toen ik hierover belde was er geen gedoe met terugsturen maar werd gewoon de rekening aangepast en kon ik houden wat ik niet had besteld, services dus

Snelle afhandeling van de bestelling. Blijft wel duur spul

Veel keuze en heldere omschrijvingen

Na bestelling snel in huis

Prima geregeld

Ruime keus en duidelijke website

Goed geregeld

Bestellen duidelijk en gemakkelijk, vlotte levering

Super snelle en goede deal

DC artikelen waren uitstekend en de levering was super snel geregeld

Altijd behulpzaam via website en persoonlijk contact per telefoon.

Levering meestal 1 dag na bestelling.

Klantgerichte service.

Product was niet direct leverbaar. Werd hier gelijk van op de hoogte gebracht en toegezegd dat het z.s.m. geleverd zou worden. Betaling werd p.o. gecrediteerd. Goede en snelle afstemming dus. Product werd uiteindelijk eind van dezelfde week geleverd en zelfs met een korting die eerder niet was berekend.

Slechte levering

Slechts de helft is afgeleverd. De afleverbon klopt niet en er wordt niet verteld dat nog een nalevering volgt. Nu kan ik er achteraan bellen om te vragen wat er aan de hand is. Voor mij een onvoldoende.

Een van de unit eiwitten was beschadigd en er was gelekt in de verpakking

Snelle levering en veel producten te krijgen.

De site werkt niet niet altijd even goed. Artikelen vinden is ook lastig af en toe. Bijv. De rijst proteïne van Mattisson wordt niet gevonden als je het intikt. Maar als ik alle producten door scroll blijkt het er wel te zijn. En om de boodschappen in de winkelwagen te krijgen is ook niet altijd gemakkelijk. Het lukt uiteindelijk wel maar kost best veel tijd. Met vriendelijke groet, Heidi Piersma Ik ben heel blij met de 20% korting omdat ik via Irene Lelieveld bij jullie bestel.👍🏻

Levering binnen 24uur

Al een paar jaar klant nooit problemen gehad

alles is maar wens.

Snelle levering en goede producten.

Vlot besteld. Snel geleverd.

Via advertentie één keer besteld. Daarna vaste klant.

Groot assortiment en leuke aanbiedingen

En ook niet onbelangrijk; snelle levertijd!

goede producten

Mooie en goede producten. Leuke aanbiedingen. En een goede service.

Over Nova Vitae

Vitaminen nodig? Bezorgd aan huis of op het werk? Vroeger stonden wij op de markt, we reden ‘s ochtends door weer en wind naar markten in het land, waar we veel vaste klanten hadden. Dat werk werd gekenmerkt door lange dagen, hard werken, persoonlijk contact, ‘n praatje, u kent het wel! Nu gaat alles via onze webwinkel, www.nova-vitae.nl of via telefoon/e-mail, maar nog steeds hebben wij onze trouwe klanten die al sinds jaren bij ons hun vitamines en mineralen kopen. Ik hoop u snel te mogen begroeten als klant, ons team en producten zullen u niet teleurstellen!