groot assortiment

De website werkt nogal traag..... Men stuurt pas een bericht als de spullen verzonden worden, niet eerder even een melding wanneer men de spullen kan verwachten. Zou nog beter zijn. Mijn ervaring is meestal een levertijd van 5 dagen. Ook bij directe betaling...

altijd super service

als ik een bestelling doe, en het merk of product, nemen ze altijd direct contact op.

Hoge kwaliteit bij snelle levering

Hoge kwaliteit bij snelle levering

Al jaren zeer positief

Correcte levering, gemakkelijke te bestellen via de Nova Vitae site

Prima produkten, goede service

De produkten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit. Ik vind het assortiment van Nova Vitae zeer ruim en men is zeer behulpzaam indien ik hulp nodig heb bij bestellen.

Tweeledig positief en zie ook mijn uitleg hieronder.

Twee producten besteld. Werden zeer snel geleverd. 2 producten van Lucovitaal (zalfjes) Bij beiden valt mij op dat de inhoud van de tubes veel lucht bevatten en m.i. een beperkte hoeveelheid van het betreffende product zelf bevatten. Kan best zijn dat de inhoud 30 ml en 50ml correct zijn maar de indruk die gewekt wordt is dat de tubes zelf geheel gevuld zijn. Dat is dus duidelijk niet het geval. Mijn ervaring met andere producten via dit bedrijf is zeer positief. Wellicht worden mijn opmerkingen meegenomen ter verbetering want dit is m.i. (bewust verkooptechnisch??) een verkeerde voorstelling van zaken geven die aanpassing nodig heeft. Die handelswijze heeft dit bedrijf niet nodig.

Zeer goede webshop met snelle verzending

Vriendelijke klantenservice, snelĺe verzending indien voorradig diverse betalingsmogelijkheden.

Goede en snelle lev

Goede en snelle levering.

Meedenkend.

Veel kan telefonisch geregeld worden, doen niet moeilijk!

Vriendelijk personeel. Snelle levering.

Overzichtelijke site met goede zoekfunctie, productomschrijving en omschrijving van de samenstelling. Op de vraag die ik via de chat stelde, werd snel en kundig gereageerd. Het product werd snel bezorgd. Over de werking van het product kan ik nog niets zeggen, want ik ben er pas net mee gestart. Ik heb wel gekozen voor het merk Nova Vitae, omdat het de twee pillen die ik voorheen slikte, vervangt door één en dat scheelt toch weer. Wat echter doorslaggevend voor me was, is dat het een natuurlijk product is en niet synthetisch. Dat vond ik wel een vereiste.

makkelijk

het product dat ik gekocht heb gebruik ik al jaren, en bevalt prima

Uitstekend!

Hele goede service en altijd snel geleverd!

Wat ik bestel wordt over het algemeen goed geleverd en anders vlot hersteld. Prettig zaken doen.

Wat ik bestel wordt goed en snel geleverd. Ooit een ander product gehad maar dat werd vlot hersteld. Zeer prettig zaken doen.

gewoon correct en snel

goede service.

TOP!

Zeer klantvriendelijk, snelle levering, goede producten

Goede vriendelijk bereikbaar met duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Zie boven

Snelle en correcte service!

Goed toegankelijke website, prima betaalmogelijkheden en snelle levering.

Wat moeilijk voor mij om het juiste artikel te vinden, maar de uiteindelijke afhandeling is super go

Zie boven

Had advies nodig en dat ging snel en duidelijk

Pluspunten

RUIME KEUZE.

Website overzichtelijker en sneller maken.

Pluspunten

snel en correct

de website hapert zeker wat betreft artikelen in het winkelwagentje leggen

Pluspunten

snelle levering van bestelde producten

De website functioneert niet altijd even goed

Pluspunten

Zeer goede service

Geen

Pluspunten

Snelle levering.

Website te traag, en onoverzichtelijk om je product te vinden.

Elleboog 1 6713KP Ede

Over Nova Vitae

Vitaminen nodig? Bezorgd aan huis of op het werk? Vroeger stonden wij op de markt, we reden ‘s ochtends door weer en wind naar markten in het land, waar we veel vaste klanten hadden. Dat werk werd gekenmerkt door lange dagen, hard werken, persoonlijk contact, ‘n praatje, u kent het wel! Nu gaat alles via onze webwinkel, www.nova-vitae.nl of via telefoon/e-mail, maar nog steeds hebben wij onze trouwe klanten die al sinds jaren bij ons hun vitamines en mineralen kopen. Ik hoop u snel te mogen begroeten als klant, ons team en producten zullen u niet teleurstellen!