programma werkt fijn MAAR service is een dikke onvoldoende

Gebruik het programma al jaren, maar na een upgrade van 1 1/2 jaar geleden is er een fout gekomen in het programma waardoor het eindsaldo van mijn betaalrekeningen behoorlijk afwijkt van het werkelijke saldo bij mijn bank. Bankingtools ziet vooralsnog geen reden op dit op te lossen (nemen dit mee in een volgende upgrade). Vooralsnog werk ik dus al anderhalf jaar met een bankprogramma die mij een onjuist beeld geeft van de saldi op mijn rekeningen.

IK gebruik het programma al jaren

Ik vind het alleen jammer dat ze maar beperkt telefonisch berijkbaar zijn

Geeft uitstekende overzichten en controle uit jou uitgaven

Zou graag ook jaar totalen met elkaar willen vergelijken. Verder zeer tevreden!

Pluspunten

Geeft een duidelijk overzicht over de financieen. Is wel aan te raden, maar niet als je data uit een vorige versie van Banktingtools wil inlezen

Wacht nu al anderhalf jaar op de opties om backup gegevens uit Bankintools (5 jaar!) in te kunnen lezen. Diverse malen is beloofd dat dit op "korte termijn" gaat gebeuren, echter nog steeds niet gerealiseerd. Eerst was het "wegens onderhoud" uitgeschakeld, daarna was "de nieuwe versie van Cashflow". Al met al erg teleurstellend

Pluspunten

duidelijke en overzichtelijke software, makkelijk in gebruik

Een APP voor de smartphone zou heel handig zijn.

Wij verwachten dat een CashFlow app eind 2019 of begin 2020 beschikbaar is.

Pluspunten

Mogelijkheid tot geven van verbeterpunten

Het aantal rubrieken is wat summier. Misschien is dat wat uit te breiden met veel voorkomende zaken. De rubriek belastingen werkt ietwat anders dan je gewend bent, de terug gekregen belasting wordt direct afgetrokken van de betaalde belasting. Dit geeft een vertekend beeld.

Pluspunten

Uitgebreid programma met goede mogelijkheden om inzicht te krigen

Meer en betere vergelijking per maand. Je kunt nu alleen deze maand of vorige maand kiezen

Dit is afhankelijk van je abonnement. Neem aub contact op met support via 088-0640501 of via www.cashflow.nl/support wij helpen je graag verder.

Pluspunten

Ik gebruik al lang de eenvoudigste vorm om betalingen uit het verleden op te zoeken en om mijn belastingaangifte voor te bereiden en ben daarover zeer tevreden.

Pluspunten

Mooi progamma

Abonnement lagere prijs

Dank voor je feedback, maar wij moeten als organisatie ook omzet genereren om onze kosten te kunnen betalen. Daarnaast hebben wij geen (verborgen) verdienmodel, verkopen wij geen data en doen geen commerciële aanbiedingen. Onze opbrengsten komen alleen uit onze abonnementen.

CashFlow voorzien van selectieknop kasboek wel/niet in overzicht.

Pluspunten

In het begin is het even puzzelen,maar vragen worden zeer snel en adequaat beantwoord.

Pluspunten

Mooi en een overzichtelijk systeem

Ik wil graag nationale Nederlanden als bank kunnen toevoegen omdat ik daar nog een spaarrekening heb staan.

Pluspunten

Ze hebben een goed en duidelijk financieel programma. Je kunt er goede overzichten uitdraaien.

Zsm de functie weer invoeren voor importeren van gegevens uit het cashflow programma

Pluspunten

Herkent makkelijk de terugkerende uitgaven en inkomsten en kan dit categoriseren

De overgang van de vorige off-line versie naar de huidige verliep niet goed. Ik kan de oude bestanden niet inlezen.

Pluspunten

Duidelijk werkt prima

Bij 1 bank komt de update er steeds bij staan er posten dubbel in BNP Belgie

Pluspunten

Prima programma, doet wat het moet doen.

?

Pluspunten

Ik ken geen andere soortgelijke dienst, dus kan ook niet oordelen wat er positief aan dit bedrijf is. De mogelijkheid op zich om zo je administratie bij te houden vind ik prettig.

Pluspunten

rubriceerregels houden de regie over mijn inkomen

grafieken wat verouderd

Pluspunten

Zie in een oogopslag alle uitgaven

Met Nibud kom ik niet verder en [persoonlijke rubrieken blijft moeilijk

Neem aub contact op met support via 088-0640501 of via www.cashflow.nl/support/ wij helpen je graag verder.

Pluspunten

Support denkt mee en software is accuraat

Pluspunten

Ben al jaren tevreden gebruiker van bankingtools geweest en ben in 2018 overgestapt naar cashflow online. Het is is fijn om overal toegang te hebben tot mijn administratie

Native app voor ipad zou ideaal zijn