Alles super, gerne wieder

.... sehr unkompliziert und gut aufgebaut!

Sehr freundlich und Hilfsbereit

Telefonisch Reservierung war schnell, unkompliziert und sehr freundlich.

Unkompliziert

Gute Übersicht, klare Anweisungen, gute Beschreibung der Objekte

Buchung ging problemlos.

Insgesamt sind wir bisher zufrieden. Das Einzige was besser hätte sein können sind die Informationen zur Stornierung. Das war mühsam rauszufinden und eher unklar formuliert.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Klantonvriendelijk

Slechte klantenservice, erg onvriendelijk, onbegripvol, en erg onbeschoft.

geen adequate beschrijving accommodatie

Helaas is de beschrijving bij groepen.nl vrij ondoorzichtig. Pas na het doen van de boeking kom je erachter met welke acco je te maken hebt. Daar lees je vervolgens, en ook op de reviews op Google, dat het zeer kleine kamertjes zijn, geen echte kookgelegenheid en ook geen gezamenlijke ruimte waar je als groep-familie kunt verblijven en eten. Alleen een soort gemeenschappelijke ruimte behorend tot het hostel waar dus ook anderen zijn en je bovendien eten en drinken moet afnemen. Past dus niet echt in het beeld wat ik heb van een groepsaccommodatie en zie ik dus bijna als een soort misleiding. Heb nogal wat ervaring met de branche want wij hadden vroeger Het Skipperhus in Elahuizen. Heb inmiddels contact gehad met The Green Elephant en zij waren het met me eens dat het niet helder was en we hebben geannuleerd.

snel

goed gegaan

Makkelijk systeem en duidelijk

Makkelijk te boeken. Wel zou ik extra kosten al vooraf erbij zetten zodat dit niet nog als verrassing komt.

In korte tijd alles goed geregeld

Het onmogelijke toch mogelijk maken.

De website is om te beginnen duidelijk en wat er voor mij niet duidelijk was werd geduldig uitgelegd door Dionne die ik meerdere keren aan de telefoon heb gehad en mij geweldig heeft geholpen met een boeking maken die lastig was. Er werd meegedacht en een stapje extra gedaan. Heel fijn!

Snel werd onze optie geregeld. De boeking was zo geregeld.

Had graag van tevoren geweten hoe het verder zou gaan nadat je hebt geboekt. Dat las ik nadat de boeking was gedaan.

Kompetente und nette Mitarbeiterin, gute Erreichbarkeit und schnelle Bearbeitung.

Goed omschreven

Duidelijke omschrijving van het huis en de omgeving

hele makkelijje webpage!

in heel weinig tijd kon ik deze accomodatie boeken en aanbetalen. Dezelfde dag kregen we ook de boekingsbevestiging, echt heel goed!

Duidelijk en eenvoudig

Eenvoudige zoek- en selectiefunctie.

Alles was zeer snel geregeld

Boeking is prima gegaan Ik was in 5 minuten klaar Kreeg snel antwoord

Ik kreeg heel snel uitleg waar ik om gevraagt had

Werden goed geholpen

Het was even een zoektocht maar we hebben uiteindelijk een (hopelijk) leuke accommodatie voor onze vriendengroep

Een organisatie die meedenkt en keuzes makkelijk maakt.

Duidelijke site, ook bij een boeking die werd geannuleerd hulp gekregen om een andere accomodatie te vinden. Elke email werd binnen een dag beantwoord.

Duidelijk

goede communicatie, snel bereikbaar en snelle afhandeling.

Fijne en duidelijke hulp

Ik heb een goede ervaring met groepen.nl. doordat er een locatie wat ik wou boeken met de vrienden uiteindelijk niet doorging. Hierbij gaven ze een optie naar andere woningen om te boeken en daar hebben we een mooie locatie tussen gevonden.

Prima en snel. Nu alleen nog even de factuur etc. Van de eigenaar. Hoop dat dit snel komt. We gaan as vrijdag al

Vandaag boeking willen doen op optie

Vandaag boeking willen doen op optie. Dit was niet mogelijk omdat het huis al bezet was. Hieruit blijkt dat de administratie van Groepen.nl een chaos is. Toen een ander huis willen boeken tegen dezelfde prijs maar daar ging men niet op in. Toen Kreeg de dame in kwestie (Dionne) het benauwd door mijn tegenargumenten en gooide de hoorn op de haak. Nou dan ben je echt een grote LOSER. Dus mensen pas op voor Groepen. NL zijn oplichters omdat ze hun werk niet goed doen.