Zeer vlotte en vriendelijke bediening.

Alles verloopt op een vlotte en vriendelijke manier.

Een Dionne gesproken, was heel vriendelijk en heeft meegedacht, Een goede groepswoning te vinden,dank Conny

snel en persoonlijk

ik had een snelle reactie op mijn verzoek voor een reservering, bij een mailtje een fijn persoonlijk contact gehad. Goed voor elkaar.

Divers aanbod en een goede communicatie.

Geen onverwachte kosten en het beeld wat Groepen.nl geeft over de huizen op de site, klopt.

Prima geholpen!

👍👍👍

In een woord: vlotjes

Alles verliep naar wens via internet.

Wist niet dat ik door 29€ te betalen en een offerteaanvraag te doen ook al de boeking vast legde, dit is zeker niet duidelijk. Ik verwacht eerst een offerte om daarna de booking definitief te maken.

Goede website overzichtelijk en duidelijk

Snelle reactie na boeking. Goede website

Mijn vraag werd uitstekend beantwoord.

Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk antwoord ontvangen

ideaal als je iets zoekt voor een grote groep

zeer tevreden:we waren op zoek naar een huisje voor 25 personen, maar vonden in België niets

Het boeken ging prima maar waar kan ik ervaringen lezen van ons geboekte huis, ik bedoel niet het park

Goed, hulp via chatfunctie vlotte afhandeling

Goed verlopen

Zeer goede service

goed geholpen

goed mee gedacht en snel geschakeld het vinden van een goepsacc voor de populaire periode van de Jaarwisseling

Goed te woord gestaan.

Jammer, dat verzuimt is, bij de beschrijving van het boswachtershuis in de Bult ( EES- 1807 ), dat dit huis op een Vakantie Park staat!!!!!!

Beste Jaap, Bedankt voor je feedback. We hebben dit direct vermeld in de tekst. Onze oprechte excuses dat dit eerder niet vermeld stond. Hopelijk hebben jullie samen een fijn verblijf in de Bult. Team Groepen.nl

Alles goed uitgelegd en geformuleerd

Vlotte boeking alles klaar en duidelijk stap per stap

Top site voor huren van grotere huizen.

Super overzichtelijke site. Snelle reactie tijden. Wij boeken met onze vriendengroep jaarlijks ons uitje via groepen.nl naar volle tevredenheid. 👍

Geen problemen ondervonden

Dag na de voorlopige reservering al de definitieve reservering binnen. Fijne snelle service

Goed geregeld.

Het was niet moeilijk om een woning naar wens te vinden.

Immer wieder gerne

Problemlose Buchung, gutes Preis-Leistungs- Verhältnis, schönes Haus, freundliche Vermieter, gerne wieder.

Tot nu toe zeer goed

Manier van boeken/reserveren ging heel gemakkelijk. Ik hoop dat de rest ook zo vlotjes verloopt.

eind goed, al goed

na twee keer teleurgesteld te zijn, maar bij de derde keer goed geholpen. En een mooi groot vakantiehuis voor ons gezin gevonden.

Snel en goed te vinden.

Overzichtelijke site en zeer snelle racties van Groepen.nl en eigenaar accomodatie.

Goede duidelijke Website

Goed overzicht op de website en ook goed om te delen met je medereizigers. Zo kan je op afstand met je medereizigers overleggen om het best passende huis te vinden dat past bij de groep.