Heel goed geholpen. Vragen vrijwel direct beantwoord,

Geweldig en vriendelijk geholpen door Helma.

Ben gelijk goed geïnformeerd en kreeg genoeg keuze aangeboden voor het aantal personen die ik wilde boeken. Alles werd goed uitgelegd en gelijk geregeld. TOP !!!!

Prima verloop van de booking

Prima verloop van de booking

Beste Evelien, Bedankt voor je hele mooie recensie. Fijn dat jullie een passende accommodatie hebben gevonden! Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan. Team Groepen.nl

Mooie site met duidelijke all-inn prijzen

Had nog niet eerder de site bezocht, maar via google erop gekomen. Mooie accomodaties in verschillende prijsklassen en overzichtelijk gepresenteerd.

Beste Thea, Wat leuk om te horen. Fijn dat jullie een passende accommodatie bij ons hebben gevonden. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet ervan en hopelijk tot een volgende keer :-) Team Groepen.nl

Goed inzicht in beschikbaarheid te vinden op de site van Groepen.nl

Weinig bekend over de exacte locatie bij het boeken, maar alles wel duidelijk op de site te regelen.

Beste Richard, Bedankt voor je beoordeling. Het adres maken wij inderdaad voor een definitieve reservering niet bekend. De reden daarvoor is dat eigenaren en beheerders, maar vooral de aanwezige gasten geen prijs stellen op onaangekondigd bezoek. Op deze manier zullen wij ook de privacy van jullie groep respecteren als je in één van onze groepshuizen verblijft :-) Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt, wij helpen graag. Fijn dat jullie een passende accommodatie hebben gevonden. Alvast een heel fijn verblijf gewenst met z'n allen. Geniet ervan! Hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn. Team Groepen.nl

De site voor geschikte accomodatie voor je familieweekend

Het is gewoon een reuze handige site waar je een verzameling aan accomodaties vindt door heel Nederland. Een prima overzicht voor het maken van een keuze voor bijvoorbeeld je familie uitstapje.

Beste Hans, Wauw, wat een mooie beoordeling. Ontzettend bedankt hiervoor. Hier worden we blij van 😀. Wij wensen jullie alvast een fijn verblijf. Geniet ervan. Team Groepen.nl

makkelijk om te boeken

prima tevreden

Goede ervaring, echter verbetering mogelijk...

Ik vind het instellen van de kalender, wanneer je de vakantie wilt plannen, lastig instelbaar op de telefoon... Daarnaast zou ik het prettig vinden dat er in de kalender de reeds geboekte, dus niet vrije dagen, vakanties door andere gasten zichtbaar zijn, in 1 oogopslag... Verder erg tevreden over de foto's en omschrijving van de accommodaties....!

prima contact

de mevrouw was heel aardig , moest nog wat nakijken en belde kort daarna terug met de ontbrekende gegevens. Super.

Wordt goed uitgelicht.

Hier heb ik nog geen goed oordeel over.

Overzichtelijk en duidelijk.

Het zoeken naar een groepsaccommodatie heeft me een dag gekost. Op deze site kwam ik er vlot uit. Overzichtelijk, makkelijk te bedienen. Het definitief reserveren werd vlot afgehandeld. Ik hoop nu dat de accommodatie naar mijn/onze zin zal zijn.

Een tamelijk gebruikersonvriendelijke website

De website planner is onhandig en werkt niet goed met data en aantal personen. We hadden een optie, die kon via de site niet meer bevestigd worden, maar door het annuleren van de optie kwam het huis weer vrij op de site en toen kon weer geboekt worden. Telefonisch contact (toen de optie niet meer bevestigt kon worden) werkte niet; de hoorn ging er op ipv in de wacht.

Ik werd goed geholpen door de medewerker van groepen.nl toen ik een vraag had

Een prima organisatie om een groepsaccommodatie te boeken

Ik heb nu voor de tweede keer een groepsaccommodatie bij Groepen.nl geboekt voor een familieweekend. Dat is me prima bevallen. Een site met veel keuzemogelijkheden, behulpzame medewerkers aan de telefoon en een goede afhandeling.

zeer makkelijk

makkelijk en overzichtelijk. Snelle reacties.

Duidelijke site

Het is makkelijk zoeken omdat je belangrijke vragen van te voren al kunt in vullen dus is het al gauw helder waar je wel niet moet zijn. Ik had een vraag gesteld aan een service medewerker en daar had ik vrijwel gelijk antwoord op mijn vraag dat vond ik erg prettig.

Werkt prima

Duidelijke site, goede informatie. Boeken verloopt snel en goed

Angebot gut kalenderfunktion schlecht

Eine Übersicht fehlt, aus der sichtbar wird wann man noch buchen kann

Uitstekende service!

Ik ben zelfs na sluitingstijd tijd prima geholpen. Via de chat, duidelijke uitleg en er werd ruim de tijd voor genomen om alles in orde te maken. Meteen daarna zoals afgesproken via de mail bevestiging gekregen. Makkelijk te boeken! Overzichtelijk! Super vriendelijk en erg behulpzaam.

Beste Barbette, Bedankt voor je hele mooie fijne beoordeling. Fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We helpen je graag! Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet ervan. Team Groepen.nl

Na veel zoekwerk een mooi verblijf gevonden . Bedankt

Na enkele geannuleerde boekingen, eindelijk een mooie woning gevonden voor een weekend met mijn kinderen en kleinkinderen. Dank dat u de servicekosten van 25 euro laat vallen als tegemoetkoming.

Beste Greet, Wat vervelend om te horen dat er enkele boekingen geannuleerd zijn :-(. Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat we een andere, passende accommodatie voor jullie hebben kunnen vinden. Alvast een heel fijn verblijf gewenst samen. Team Groepen.nl

Ondanks storing prettig geholpen!

Een mooi huis uitgezocht op de site. Alles ingevuld, maar nog niet betaald. Volgende dag willen betalen.. maar oh oh, nu stondtie al niet meer beschikbaar. Gauw bellen... dàt lukte dus niet. De verbinding werd steeds in 8 sec. verbroken :( Een chat via de website.. geen contact.. maar heel snel er na een mailtje met het nieuws dat ze last hadden van een storing en me zo snel mogelijk zouden terugbellen. Dat deden ze. Gelukkig bleek mn vermoeden waar; het huis leek niet meer beschikbaar omdat ikzelf alles al ingevuld had de dag ervoor. De reservering is dus telefonisch afgehandeld en via een mailtje kon ik de reserveringskosten alsnog betalen! Heel fijn geholpen dus door een zeer vriendelijke en begripvolle mevrouw aan de telefoon.

Beste Sandra, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en begrip. Dat waarderen we heel erg. Fijn dat jullie een passende accommodatie hebben gevonden. Alvast heel veel plezier gewenst en geniet ervan met z'n allen. Team Groepen.nl

Schöne Auswahl, einfache Buchung

Wir sind total begeistert von dem Angebot und der Ausstattung der location. Die macht ebenfalls einen modernen Eindruck. Die Buchung war auch ok. Wir freuen uns schon jetzt auf unsere Zeit dort.

Snel geregeld

Goef

In een oogopslag zijn de belangrijkste eigenschappen van de accomodatie op de website zichtbaar.

Voor de eerste keer geboekt, ging vrij makkelijk, duidelijke website. Voor ieder wat wils.

Beste Jolanda, Wat een mooie beoordeling. Ontzettend bedankt. Alvast een heel fijn verblijf gewenst en hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn. Team Groepen.nl

Erg vriendelijk personeel!

Enthousiast betrokken en vriendelijk! Je hebt gewoon zin om op vakantie te gaan.

Beste Josephine, Wat een fijne beoordeling. Heel erg bedankt. Daar worden we blij van :-) Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet van de tijd met elkaar. Team Groepen.nl