problemlos und zuverlässig

alles verständlich und transparent

Super snel en makkelijk geregeld

Duidelijke site alleen moeilijk heen en weer switchen van de verschillende accomodaties en het op volgorde zetten van prijs staat niet in de goede volgorde.

snel en simpel geregeld

vooral de kosteloze optie van maar liefst 3 dagen heb ik als erg prettig ervaren, als je met 16 mensen op stap moet duurt t nu eenmaal effe voordat iedereen er zijn zegje over gedaan heeft.....

Het contact met Groepen.nl verliep heel vlot.

Het contact met Groepen.nl verliep heel vlot. Ik kreeg telkens een vlugge en duidelijke reactie op mijn vragen.

geweldig

goede website duidelijk, makkelijk te boeken, fijn dat er optie-functie is

Boeking: bevestiging afwachten!

Helaas bleken twee huizen die op de website stonden en die we wilden boeken, toch niet beschikbaar... dat is wel gek. Uiteindelijk wel een ander huis geboekt, maar deze was duurder.

prima organisatie!

Al meerdere malen goede ervaringen gehad met Groepen.nl

Al jaren goede ervaringen, zowel voor vriendelijk personeel als service👍

Goed overzicht en netjes afgehandeld

Was een leuke ervaring om een huis bij jullie te zoeken. Voor een opa en oma met 7 kleinkinderen is het soms moeilijk wat te vinden. Nu hadden wij keuze genoeg binnen onze prijs klasse.

Snel, duidelijk en goed.

Aanrader !

Hulpvaardig, vriendelijk en kennis van zaken

Zie boven

Alles snel en duidelijk geregeld

Alles snel en duidelijk geregeld

Beste Hannie, Ontzettend bedankt voor je beoordeling. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Team Groepen.nl

Heel goed geholpen vanuit een klantgerichte benadering

Zie boven!

Beste Jan, Wat een fijne beoordeling. Daar zijn we erg blij mee. Ontzettend bedankt. Hopelijk tot een volgende keer en alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet ervan! Team Groepen.nl

vlotte boeking

vlotte boeking

Beste Johan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze diensten. Hopelijk tot een volgende keer en alvast een fijn verblijf gewenst. Geniet ervan met z'n allen. Team Groepen.nl

Overzichtelijk en up-to-date

Overzichtelijke website met complete informatie. Jammer dat het niet mogelijk is om vooraf een vraag rechtstreeks aan de eigenaar te stellen, contactgegevens krijg je pas na het boeken.

Beste Suzanna, Bedankt voor je beoordeling. Wij helpen je graag met het beantwoorden van al je vragen! We nemen je tip zeker mee. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan. Team Groepen.nl

Duidelijke, goed en snel

Duidelijke taal op de site, gemakkelijk boeken

Beste Marc, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie een geschikte groepsaccommodatie bij Groepen.nl hebben gevonden. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf en hopelijk tot een volgende keer. Team Groepen.nl

Prima geregeld

Boeken ging zoals ik gewend ben, weer prima

Beste Mathieu, Wat een fijne beoordeling. Ontzettend bedankt. Hopelijk mogen we jullie de volgende keer wéér van dienst zijn. Voor nu alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet ervan! Team Groepen.nl

inderdaad goede service en vriendelijk personeel

ik belde op voor informatie. de dame stond me zeer behulpzaam en vriendelijk te woord. heel prettig.

Beste Henny, Ontzettend bedankt voor de beoordeling. Fijn dat we je zo van dienst hebben kunnen zijn. Voor tussentijdse vragen kun je altijd bij ons terecht. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan en hopelijk tot een volgende keer. Team Groepen.nl

Goede site met duidelijke omschrijvingen

Beschreibung könnte genauer sein.

Es ist schwer erkennbar wo genau das jeweilige Haus liegt. Ebenso sind Details nicht genau angegeben wie z.b.: In der Nähe befindet sich ein Fluss. Wie nah? Ist er für Kinder eine Gefahr?

Fijn en vriendelijk contact.

Goede service en vlotte behandeling.

ruime keuze, maar verwarrende communicatie

het boeken ging goed, maar daarna kreeg ik van groepen.nl en ook van de Hammermolen emails. Ook aan wie de betaling gedaan moest worden was onduidelijk. Is uiteindelijk wel opgelost.

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling. Ik geef graag wat toelichting. In de bevestiging staan de naam en adresgegevens van het huis en de eigenaar/beheerder. De overeenkomst zelf, evenals de financiële afwikkeling, wordt door de desbetreffende (huis)eigenaar met je geregeld. Na boeking heb je dan ook enkel contact met de huiseigenaar. Uiteraard kun je na boeking met vragen of andere zaken altijd gebruik blijven maken van onze diensten. Op onze pagina www.groepen.nl/boeken vind je hierover alle informatie. Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag. We helpen je met plezier. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Team Groepen.nl

Alles gut.

Hat alles sehr gut und reibungslos geklappt.

Vlot werkende website, mooi aanbod, goede zoekfuncties

Eerste keer met groepen.nl een vakantieverblijf voor onze groot geworden familie geboekt. Mooi aanbod voor groepen. Duidelijke info. Handig dat de beschikbaarheden realtime konden gecheckt worden voor de verschillende accomodaties en weekends die voor ons passen.

Beste Tom, Wat een mooie beoordeling. Heel erg bedankt! Fijn dat jullie een geschikte accommodatie voor jullie familieweekend hebben gevonden. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan met de hele familie. Team Groepen.nl

Over Groepen.nl