Reibungslose Buchung

Zum erstenmal benutzt.

Geen annulering mogelijk nav Corona regels

Groepen.nl en verhuurder geven aan dat meerdere huishoudens (met jongere én 70+-ers) prima in 1 huisje kunnen. Terwijl de regels zijn: blijf zo veel mogelijk thuis en niet meer dan +4 personen uit 1 gezin. Coulance of overleg tav verplaatsen datum levert niks op terwijl we in deze onzekere tijden toch een gezamenlijke verplichting hebben om gezond te blijven.

Drama service

Een huis geboekt in Haaksbergen voor 5 families, in december. Echter de gezondheid van twee personen is plotseling verslechterd en is er gestart met chemotherapie. Het huidige advies van het RIVM/GGD is om niet het weekend door te laten gaan, aangezien het immuunsysteem door de chemotherapie zwaar verslechterd is. Groepen.nl geeft de mogelijkheid tot omboeken à €250 plus de nieuwe tarieven van 2022. Echter is er vrijwel geen enkel weekend meer vrij. De boeking annuleren komt neer op het bedrag van €1500 kwijt zijn aan groepen.nl Geen coulance, maar ook geen menselijkheid of inlevingsvermogen. Zeker geen aanrader!!

Das suchen eine geeigneten Wohnung wahr einfach, gut aufgebaut und strukturiert.

Ich habe sehr schnell mit gut aufgebauten Eingabemaske mögliche Wohnungen gefunden. Diese warensehr ausführlich und gut beschrieben. Die Option nehmen hat sehr gut und schnell funktioniert. Die telefonische Zusatzberatund von Leonie sehr freundlich und gut! War sehr einfach und unkomplziert. Bin begeistert.

Gut aufgebaute Seite lässt schnell Ergebnise finden, aber Vermittlungsgebühren zu hoch

Seit einigen Jahren nutze ich diese Seite zum aussuchen und buchen von Gruppenunterkünften in Holland. Die Seite ist übersichtlich und aktuell. Bei meiner letzten Buchung zahlte ich in 2020 noch 25€. Jetzt musste ich 49€ für die Vermittlung bezahlen. Die Steigerung von fast 100% halte ich für unangemessen.

Große Auswahl von Gruppenunterkünften

Leider war die Chat-Funktion nicht aktiviert. So musste man über Email kommunizieren, was nur zeitverzögert ging. Leider waren viele Häuser zu unserem gewünschten/angefragten Zeitpunkt ausgebucht, das war aber nicht in der Zeitleiste angezeigt. Unsere Anfragen per Email u Internetseite wurde nicht beantwortet, erst auf telefonische Nachfrage, da war das Haus leider bereits ausgebucht. Eher halbherzig bekamen wir daraufhin eine Empfehlung die leider überhaupt nicht zu unseren Wünschen passten. Besser man sucht über die Internetseite alleine. Groeten.nl hat aber einfach die größte Auswahl an Gruppenunterkünften. Durch die Filterfunktion kann man gut eingrenzen was man sucht.

Slecht onderhouden accomodatie, prijs-kwaliteit totaal uit balans!

De negatieve punten uit mijn review werden NIET geplaatst! Er werd alleen overgenomen dat het een ruim huis was in een mooie omgeving.... Na diverse pogingen mijnerzijds om hierover in gesprek te gaan zonder enige reactie van Groepen.nl plaats ik dan hier maar onze ervaringen : Groepsaccomodatie Fliertzicht in Achterveld, gehuurd via Groepen.nl Er zou echt iets aan achterstallig onderhoud moeten worden gedaan, zoals bv. een kapotte douchekop, kapotte regenpijp, ingedeukte pingpongballetjes, ontbrekende krijtjes bij het schoolbord. Het was niet erg schoon, er stonden borden met aangekoekte etensresten in de kast. Op een van de slaapkamers stonden nog blikjes drinken van vorige gasten in het nachtkastje. Beddengoed huren kost 8,50 p.p. , daarvoor krijg je hoeslakens die te klein zijn voor de bedden en bij veel van ons waren de lakens dan ook kapot! De dekbedovertrekken zijn werkelijk tot op de draad versleten en bij sommigen van ons zaten de scheuren erin. Een van de lakenpakketten bevatte een 2-persoonslaken, terwijl er overal 1-persoonsbedden staan. In de eerste slaapkamer aan de rechterkant kun je niet slapen vanwege een zware bromtoon (verwarmingsketel???). Ook misten we een lekkere bank in de huiskamet, terwijl die op de website op de foto's wel staat. Nu zit je allemaal op een rijtje in een stoel..... De foto's op de website zijn waarschijnlijk jaren geleden genomen en vermoedelijk is er sinds die tijd niet veel meer aan gedaan. Wij gaan al jaren met de familie voor een weekend per jaar naar een groot huis, maar dit huis is verreweg het duurste, slechtst onderhouden en minst leuke huis tot nu toe. We zullen dit dan ook niet aanbevelen aan anderen!

Sehr übersichtlich und ohne Komplikationen

Sehr schnelle Kontaktaufnahme und reibungslose Buchung. Bin begeistert.

Leider nur eine zwischengeschaltete Argentur die weiter Kosten erhebt… unnötig!!

Leider wird das von uns gemietete Ferienhaus nicht direkt über Groepen.nl vermietet. Hierbei handelt es sich lediglich um eine zwischengeschaltete Argentur, die sich die Vermittlung mit knapp 50€ teuer bezahlen lässt. Die gesamte Abwicklung läuft über die Agentur Ruiterplaat vakantjes. Derartige Vermittlungsstrategien sind in meinen Augen äußerst dubios und dienen lediglich dazu dem Kunden das Geld aus der Tasche zu ziehen. In Zukunft werde ich von der Plattform groepen.nl Abstand nehmen und nur noch bei Ruiterplaat suchen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Obwohl wir 16 Personen sind, wurde uns ein 12 Haus zugeteilt

Schöne Seite gute Angebote. Leider haben wir uns drauf verlassen, dass uns bei angegebenen 16 Personen auch nur Häuser mit min. 16 Betten angeboten werden. Jetzt haben wir ein 12er Haus gebucht, weil wir nach wochenlangen Suchen einfach den Wald vor lauter Bäumen nicht mehr gesehen haben.. Eigene Dummheit??

Buchung gut gelaufen. Kann bedingungslos empfohlen werden.

Konnte mich nicht direkt entscheiden. Habe zwei Häuser für 3 Tage geblockt und nach einem weiteren Tag eines gebucht. Finde ich super diese Möglichkeit.

Leider sehr enttäuschend

Wir mussten unser geplantes Wochenende leider absagen, da wir bei Rückreise nach Deutschland in Quarantäne gemusst hätten. Trotz zusätzlich abgeschlossener Rücktrittsversicherung haben wir den vollen Preis bezahlt, da diese Versicherung für diesen Fall nicht packt (nicht verwunderlich, da sich die Corona Einschränkungen wöchentlich ändern). Ich wurde dann an den Vermieter verwiesen und sollte das mit ihm klären. Diese wiederum teilte mir mit, dass ich die Situation über groepen.nl klären muss. Seit dem wird keine meiner Mails von groepen.nl beantwortet. Vollen Preis bezahlt, kein Entgegenkommen (wie nur halben Preis zahlen oder Gutschein erhalten) trotz der aktuell ja sehr schwierigen Umstände und keine Antworten mehr.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Leeftijdsdiscriminatie

Op de website stond een huis wat niet verhuurd mocht worden aan mensen jonger dan 25. Wij waren met een groep ouder dan 25, echter werden we toch geweigerd enkel op basis van onze leeftijd.

Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend om te lezen. Ik heb het direct nagekeken en in de vermelding van de accommodatie staat in de tekst vermeld dat de verhuurder helaas geen groepen onder de 30 jaar wilt ontvangen. Uiteraard zullen wij onderzoeken hoe wij dit zichtbaarder kunnen maken op de website. We hopen dat jullie een passend alternatief vinden. Uiteraard helpen wij hierbij graag. Team Groepen.nl

Pure ellende

Bevestiging ontvangen voor het huren van een accommodatie via groepen.nl. Deze wordt vervolgens geannuleerd door de organisatie zonder dat wij op de hoogte worden gesteld. Aanbetaling die gedaan is wordt ook niet terugbetaald (!). Klantenservice gebeld, Claudia H., maar zij ging super onprofessioneel om met de situatie. Er wordt geen enkele oplossing aangeboden en ze willen de aanbetaling niet terugstorten. Niets boeken via dit platform!

Beste Laus, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat je deze ervaring bij ons hebt opgedaan. We nemen jullie beoordeling erg serieus en hebben inmiddels een contact met jullie opgenomen en is er een passende oplossing geboden. Nogmaals onze oprechte excuses voor de miscommunicatie welke was ontstaan. Team Groepen.nl

uitermate onproffesioneel gedrag

Wij hebben een bevestiging ontvangen voor de huur van een huisje. Deze bevestiging wordt geannulleerd door groepen.nl. Er wordt geen passende oplossing geboden en de uitleg waarom er geannuleerd wordt is onduidelijk, eerst een storing en daarna heeft het te maken met de verhuurder die zijn plannig niet heeft bijgewerkt. Ik heb telefonisch contact gehad met Dionne die 2 keer de telefoon heeft opgehangen. Zeer onproffesioneel gedrag, als iemand van een bedrijf niet met een teleurgestelde klant kan omgaan.

Slecht!!!

Op site staat geld terug te geven bij annulering i.v.m. Corona. Komen hun belofte niet na. Verhuurder geeft geld keurig terug, groepen.nl houdt hun deel in en weigeren terug te betalen. Niet mee in zee gaan. Komen afspraken niet na!!!

uiterst onvriendelijke klantenservice

Op de site worden andere dingen beweerd dan in de praktijk blijkt te kloppen. Vervolgens bij het informeren naar vervolgstappen hoe we het kunnen oplossen wordt er erg bot gereageerd en worden we midden in het gesprek opgehangen. Absoluut geen assistentie richting een oplossing.

Onvriendelijk en handelen in strijd met Corona maatregelen

Absoluut niet met deze lui in zee gaan! Nog nooit zo'n onvriendelijk klantenservice aan de lijn gehad en ze hangen je gewoon op. Groepen.nl gaat op de stoel van RIVM zitten en zegt dat je heden (2 oktober 2020) gewoon met 15 man uit 6 huishoudens in een huisje mag gaan zitten en dus geen geld terug krijgt. Niet dus! Verhuurder van huisje geeft overigens zelf ook aan dat de boeking niet door kan gaan maar Groepen.nl houdt gewoon geld in. En de telefoon ophangen is natuurlijk te kansloos voor woorden!

Super Ferien Haus in guter Lage

Das Haus ist super und die Lage auch . Alles behindertengerecht. Es war leider nur ein Doppelbett vorhanden und nicht 3x Doppelbett wie im Inserat angegeben. Desweiteren war keine Tischtennisplatte am Haus obwohl es im Inserat angegeben war. Die 2 Punkte haben gefehlt und deswegen ziehe ich von der Bewertung 1 Stern ab. Aber ansonsten war es sehr zu empfehlen.

Alles super, gerne wieder

.... sehr unkompliziert und gut aufgebaut!

Sehr freundlich und Hilfsbereit

Telefonisch Reservierung war schnell, unkompliziert und sehr freundlich.

Unkompliziert

Gute Übersicht, klare Anweisungen, gute Beschreibung der Objekte

Buchung ging problemlos.

Insgesamt sind wir bisher zufrieden. Das Einzige was besser hätte sein können sind die Informationen zur Stornierung. Das war mühsam rauszufinden und eher unklar formuliert.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Klantonvriendelijk

Slechte klantenservice, erg onvriendelijk, onbegripvol, en erg onbeschoft.