Prima snel en vriendelijk te woord gestaan

Schnell und Einfach

Die Reservierung ging super einfach und mir war bei jedem Schritt klar was ich tun muss. Die zusätzlich buchbaren Services sind geschickt in den Prozess eingebunden, sodass auch das einfach ist. Warum man das genaue Alter jedes Teilnehmers angeben muss weiß ich jedoch nicht. Im Moment warte ich noch auf die Bestätigung meiner Reservierung und freue mich auf den bevorstehenden Urlaub!

overzichtelijk

Ik kon gemakklijk vinden wat ik zocht. Het was gemakkelijk om alles in te vullen. Duidelijke foto's op de site.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben door groepen.nl

Ik ben zeer goed geholpen door een medewerkster van Groepen.nl, ze stond mij heel vriendelijk te woord, heeft op mij een zeer fijne indruk achtergelaten. Ik heb alles telefonisch af kunnen handelen.

Duidelijkheid

Alles staat zeer duidelijk omschreven, en de prijs is incl. Alles! Heerlijk, houd ik van. Duidelijkheid....

goed advies gegeven

mijn gevoel was direct goed toen ik contact had met groepen. nl. ook vond ik het zeer prettig dat hun op mijn verzoek voorbeelden stuurden in de prijs klasse die ik wou. prima geregeld een echte aanrader deze groepen. nl. vr gr Wim Kolthof

Prima website

Alles was erg duidelijk

Goed en correct geholpen

Overzichtelijk en eenvoudig.

Geschikte locatie was snel gevonden. Optie en vastleggen ging probleemloos.

Een prima boekingssite voor groepsvakanties

Elk jaar boek ik in januari een "familieweekeind" voor mijn zussen, broers en aanhang. Elk jaar wordt de site een beetje beter.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed geholpen kreeg gelijk een mail goede service

Niets op aan te merken

Nogmaals niets op aan te merken

Geweldig en duidelijk

Duidelijke foto’s en aantrekkelijk geprijsd

Snel en goed geholpen

Het is de eerste keer dat ik boek bij groepen. NL tot nu toe bevalt het goed 👍

Prima servicé

Boeking verliep naar wens. Vragen werden snel en goed beantwoord

prettig telefoongesprek

Prettig telefoongesprek

Duidelijke informatieve site.

Boeking verloopt vlot, zonder hapering.

Duidelijke all in prijs en snelle afhandeling van de aanvraag.

Ik ben tevreden.

jammer dat je niet een favoriet kan aanklikken

Het boeken verliep ppima, het zoeken wat moeilijker. Je kunt niet een favoriet aanklikken en dan nog even verder zoeken.

Prima digitale informatie en afhandeling

De informatie was helder en volledig, de site makkelijk en de afhandeling snel

Geboekt via Groepen.nl. Alles heel snel en goed verlopen.

Snelle reactie op mijn boeking

Na snelle acceptatie van mijn boeking werden direct alle bescheiden gemaild. De informatie was erg compleet en de wijze van betaling was duidelijk aangegeven.

Zeer vlotte en vriendelijke bediening.

Alles verloopt op een vlotte en vriendelijke manier.

Een Dionne gesproken, was heel vriendelijk en heeft meegedacht, Een goede groepswoning te vinden,dank Conny

snel en persoonlijk

ik had een snelle reactie op mijn verzoek voor een reservering, bij een mailtje een fijn persoonlijk contact gehad. Goed voor elkaar.