Na veel zoekwerk een mooi verblijf gevonden . Bedankt

Na enkele geannuleerde boekingen, eindelijk een mooie woning gevonden voor een weekend met mijn kinderen en kleinkinderen. Dank dat u de servicekosten van 25 euro laat vallen als tegemoetkoming.

Beste Greet, Wat vervelend om te horen dat er enkele boekingen geannuleerd zijn :-(. Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat we een andere, passende accommodatie voor jullie hebben kunnen vinden. Alvast een heel fijn verblijf gewenst samen. Team Groepen.nl

Ondanks storing prettig geholpen!

Een mooi huis uitgezocht op de site. Alles ingevuld, maar nog niet betaald. Volgende dag willen betalen.. maar oh oh, nu stondtie al niet meer beschikbaar. Gauw bellen... dàt lukte dus niet. De verbinding werd steeds in 8 sec. verbroken :( Een chat via de website.. geen contact.. maar heel snel er na een mailtje met het nieuws dat ze last hadden van een storing en me zo snel mogelijk zouden terugbellen. Dat deden ze. Gelukkig bleek mn vermoeden waar; het huis leek niet meer beschikbaar omdat ikzelf alles al ingevuld had de dag ervoor. De reservering is dus telefonisch afgehandeld en via een mailtje kon ik de reserveringskosten alsnog betalen! Heel fijn geholpen dus door een zeer vriendelijke en begripvolle mevrouw aan de telefoon.

Beste Sandra, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en begrip. Dat waarderen we heel erg. Fijn dat jullie een passende accommodatie hebben gevonden. Alvast heel veel plezier gewenst en geniet ervan met z'n allen. Team Groepen.nl

Schöne Auswahl, einfache Buchung

Wir sind total begeistert von dem Angebot und der Ausstattung der location. Die macht ebenfalls einen modernen Eindruck. Die Buchung war auch ok. Wir freuen uns schon jetzt auf unsere Zeit dort.

Snel geregeld

Goef

In een oogopslag zijn de belangrijkste eigenschappen van de accomodatie op de website zichtbaar.

Voor de eerste keer geboekt, ging vrij makkelijk, duidelijke website. Voor ieder wat wils.

Beste Jolanda, Wat een mooie beoordeling. Ontzettend bedankt. Alvast een heel fijn verblijf gewenst en hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn. Team Groepen.nl

Erg vriendelijk personeel!

Enthousiast betrokken en vriendelijk! Je hebt gewoon zin om op vakantie te gaan.

Beste Josephine, Wat een fijne beoordeling. Heel erg bedankt. Daar worden we blij van :-) Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Geniet van de tijd met elkaar. Team Groepen.nl

Telefonisch snel en adequaat geholpen

Kreeg snel antwoord op de eerste chat. De tweede vraag per mail verstuurd maar geen antwoord op gehad waardoor telefonisch contact noodzakelijk was; werd toen vlot en adequaat geholpen!

Beste Edith, Bedankt voor je recensie. Onze excuses voor het niet beantwoorden van de mail. Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Bedankt dat je zo vriendelijk bent geweest daarna telefonisch contact met ons op te nemen. Fijn dat jullie een passende accommodatie hebben gevonden. We hopen jullie de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Team Groepen.nl

De boeking ging snel en makkelijk, wacht nu alleen nog op verdere gegevens van de eigenaar/beheerder

Beste Gré, Bedankt voor je hele mooie beoordeling. Fijn dat we je goed van dienst hebben kunnen zijn :-). Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf met z'n allen en hopelijk tot de volgende keer. Team Groepen.nl

makkelijk, snel en het voelt goed.

We konden makkelijk het huis vinden wat we zochten, veel keus. De reservering was snel geregeld en we kregen ook snel bericht van de eigenaren van het huis. Hoe de vakantie wordt en hoe het huis is moeten we nog afwachten, maar het voelt allemaal heel positief

Beste Harry, Bedankt voor je hele mooie beoordeling. Daar worden we blij van. We zijn ervan overtuigd dat jullie een fijn verblijf zullen hebben met z'n allen. Heel veel plezier gewenst alvast en geniet ervan :-D Team Groepen.nl

Overzichtelijke website, prettige en snelle afhandeling, prima prijzen

Zie boven.

Beste Marja, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ontzettend fijn! Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf met z'n allen en hopelijk tot de volgende keer :-) Team Groepen.nl

zeer snelle reactie via diverse mails, professioneel en vriendelijk opgesteld

de laatste ster verdienen jullie als de huurovereenkomst rond is ;-)

Een ietwat omslachtige manier van boeken

Nadat je al eerst een opgave hebt gedaan van de samenstelling van de groep, moet je later ook nog eens de leeftijd van alle volwassenen opgeven (zonder duidelijke reden). Als dit al nodig is, dan graag alle in te vullen informatie op 1 pagina, dat zou het in ieder geval vereenvoudigen.

Supersnelle en duidelijke opvolging

Voor herhaling vatbaar

alles völlig unkompliziert und schnell abgearbeitet

da wir erst fürs nächste jahr gebucht haben, können wir über haus und abwicklung jetzt noch nichts sagen.

Goed aanbod, wel flink zoeken

Voor mij was het even zoeken om de locatie te vinden en tot een optie te komen. Ik heb uiteindelijk telefonisch om hulp gevraagd maar werd niet echt correct te woord gestaan.

Super!!!

via mijn broer die deze site op google had gevonden ben ik gaan zoeken, en hebben we uiteindelijk een super leuke boeking kunnen doen.

Duidelijk en overzichtelijk

Bij het zoeken van een woning is het jammer dat wanneer je naar een andere woning gaat om te bekijken je telkens opnieuw de datum van aankomst en vertrek in moet vullen en het aantal personen.

Zeer vlotte bediening

Ik kreeg onmiddellijk een antwoord op mijn vragen. Zeer vriendelijk en vlot.

Beetje omslachtig (wilde via de mail reserveren dat kon niet)

Via chat en telefoon geprobeerd te reserveren maar ging niet

Makkelijk te boeken en goede telefonische ondersteuning

Perfecte woning snel gevonden, handig te boeken via de site en bij vragen telefonisch contact gehad waarbij snelle en deskundige ondersteuning.

sehr gute web-Präsentation und Prozesse zur Online-Buchung

alles sehr gut. Verwirrend ist, dass (A) zahlreiche Mails mit Reservierungsbestätigung, Teilrechnung über Anzahlung, Gesamtrechnung kommen; (B) in Rechnung Link auf Portal-Bezahlung ist, (C) weitere E-Mails mit alternativer Zahlungsmethode über Mollie Payments mit anderer Rechnungsnummer und Verwendungszwecks. Warum ist in der Rechnung keine IBAN aufgeführt udn man kann von sich aus Rechnung bezahlen? Kreditkarte geht angeblich nicht, da eine Legitimation fehlt und für alle anderen Zahlungsmethoden muss man sich Apps herunterladen und registrieren

Was snel geregeld allemaal.

De boeking was snel geregeld. Allemaal heel duidelijk.

Goed geholpen

Vanwege de wens van de verhuurder werden we gecontacteerd door groepen.nl om de verhuurlocatie nog wel een match zou zijn. Er werd goed meegedacht en helder uitgelegd waardoor wij onze keuze goed konden maken. Verder een snelle reactie op de mail!

Snel en duidelijk

Via site makkelijk zoeken en boeken !

Duidelijk en veel keuze

Duidelijk en veel keuze