Fijn en vriendelijk contact.

Goede service en vlotte behandeling.

ruime keuze, maar verwarrende communicatie

het boeken ging goed, maar daarna kreeg ik van groepen.nl en ook van de Hammermolen emails. Ook aan wie de betaling gedaan moest worden was onduidelijk. Is uiteindelijk wel opgelost.

Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling. Ik geef graag wat toelichting. In de bevestiging staan de naam en adresgegevens van het huis en de eigenaar/beheerder. De overeenkomst zelf, evenals de financiële afwikkeling, wordt door de desbetreffende (huis)eigenaar met je geregeld. Na boeking heb je dan ook enkel contact met de huiseigenaar. Uiteraard kun je na boeking met vragen of andere zaken altijd gebruik blijven maken van onze diensten. Op onze pagina www.groepen.nl/boeken vind je hierover alle informatie. Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag. We helpen je met plezier. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Team Groepen.nl

Alles gut.

Hat alles sehr gut und reibungslos geklappt.

Vlot werkende website, mooi aanbod, goede zoekfuncties

Eerste keer met groepen.nl een vakantieverblijf voor onze groot geworden familie geboekt. Mooi aanbod voor groepen. Duidelijke info. Handig dat de beschikbaarheden realtime konden gecheckt worden voor de verschillende accomodaties en weekends die voor ons passen.

Beste Tom, Wat een mooie beoordeling. Heel erg bedankt! Fijn dat jullie een geschikte accommodatie voor jullie familieweekend hebben gevonden. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan met de hele familie. Team Groepen.nl

Overzichtelijke site

Dag het duurde even voor ik in de gaten had dat ik de datum en een aantal criteria aan kon geven. Hierdoor werd het zoeken naar een geschikte accommodatie veel makkelijker en overzichtelijker. Een aanbeveling van mij is dat de keuzes voor de criteria meteen zichtbaar zijn. Ik heb gezocht met een tablet

Beste Coby, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie een geschikte accommodatie hebben gevonden. We nemen je verbeterpunt zeker mee. We wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Team Groepen.nl

de info die ik heb ontvangen was correct

De info die ik heb ontvangen was correct.

Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we jullie van dienst hebben kunnen zijn. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. We helpen met plezier. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Team Groepen.nl

degelijk en snel

Te weinig ervaring om te delen. De boeking goed en snel.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie een geschikte accommodatie voor jullie groep hebben gevonden. Wij wensen jullie een heel fijn verblijf en hopelijk tot een volgende keer. Team Groepen.nl

Snelle reactie

Er stond alleen niet bij dat een linnenpakket er automatisch bij zit, voor 18 personen een best groot bedrag, geen probleem.

Beste Regina, Bedankt voor je beoordeling en verbeterpunt. Bij de prijs die je in het kostenoverzicht krijgt weergegeven, waren de bedlinnen inbegrepen. Uiteraard gaan we kijken of we dit nog duidelijker kunnen aangeven op de website. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf toe. Geniet ervan! Team Groepen.nl

Al jaren goede ervaringen, zowel voor vriendelijk personeel als service👍

Beste Liza, Wat een mooie recensie. Fijn dat we jullie al zo lang van dienst kunnen zijn. Dat waarderen we heel erg :-). Ook voor nu wensen we jullie alvast een heel fijn verblijf en hopelijk tot weer een volgende keer! Team Groepen.nl

Matig

Uit eindelijk moest het zelf doen vraag me steeds af waarvoor die servicekosten zijn, de website in de beheren daar zijn wel andere manieren voor om geld mee te verdien.

Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Ik leg je graag uit wat de service- en garantiekosten inhouden. Door de betaling van de €25,- service- en garantiekosten is je aanbetaling (meestal 50% van de huursom) met de Groepen Groepsaccommodatie Garantie (GGG) altijd veilig. Hierdoor hoef jij nooit bang te zijn dat je je geld kwijt bent als de accommodatie plots failliet gaat en uiteraard zoeken wij kosteloos naar een passend alternatief. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat natuurlijk graag. We helpen met plezier. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Team Groepen.nl

Fijne communicatie

Een boeking, een mailtje, aanbetaling realiseren en klaar is de boeking. Duidelijke informatie op de website.

Beste José, Fijn dat jullie een passende accommodatie bij ons hebben gevonden en we jullie van dienst hebben kunnen zijn! Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Team Groepen.nl

Een organisatie die met je meedenkt en heel hulpvaardig is

Kregen te maken met een dubbele boeking en een medewerkster van deze organisatie is er in geslaagd om in een dag een andere locatie te vinden.Wist ook nog allerlei zaken als aankomsttijd te regelen. Ons familieweekend kon gelukkig doorgaan en was een groot succes! Daarnaast werden wij verrast met een taart.

Beste Adrie, Bedankt voor deze fijne en mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat jullie familieweekend - ondanks alle hectiek - een groot succes is geweest en hopelijk heeft de taart gesmaakt! Wij hopen jullie de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Team Groepen.nl

overzichtelijk, maar duurde voor de bevestiging kwam

Hopelijk bedriegen de plaatjes niet !

Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling! Dat waarderen we. En geen zorgen, de foto's bedriegen niet! Jullie zullen hier ongetwijfeld een fijn verblijf hebben met de hele familie. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier. Geniet ervan samen. Team Groepen.nl

Het was perfect

perfect!

zie hieronder

vriendelijk, erg behulpzaam en accuraat met het zoeken en vastleggen van een groepsaccommodatie

Beste Leo, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je van dienst hebben kunnen zijn! Hopelijk tot een volgende keer en we wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan! Team Groepen.nl

Snel geregeld

Beste Vera, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we je van dienst hebben kunnen zijn! Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf met z'n allen. Hopelijk tot de volgende keer. Team Groepen.nl

Tolle Seite.

Obwohl der holländischen Sprache nicht mächtig, hat Alles prim geklappt. Wunderschöne Ferien in einem wunderschönen Land bei wunderschönen Wetter. Was will man mhr und auch noch günstiger als in Deutschland. Immer wieder.....

Zeer goede en correcte boeking.

Eerste ervaring met groepen.nl is zeer positief. Op korte termijn een bevestiging van groepen.nl en van de verhuurder.

Beste Piet, Heel erg bedankt voor deze fijne beoordeling. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. We wensen jullie alvast een heel fijn verblijf. Team Groepen.nl

Snelle terugkoppleing vd gevraagde optie en extra gestelde vragen

Het zoeken naar een groot weekend vakantiehuis verliep aanvankelijk moeizaam, omdat er niet veel beschikbaar is tegen reële prijzen. Via groepen.nl bleek dit wel degelijk mogelijk te zijn.

Beste klant, Fijn dat we je hebben kunnen helpen en jullie een passende accommodatie voor jullie weekendje hebben gevonden. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier en hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn. Team Groepen.nl

Goed overzicht en zoekmachine

Op zoek naar een locatie om met 20 personen en 10 slaap- en badkamers een familieweekend te houden zijn wij snel en duidelijk geholpen

Beste Jan, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. Dat waarderen we :) Hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf! Team Groepen.nl

duidelijk en zakelijk

alleen eerste kontact via de website

• Would you recommend us? No

Mooi overzicht van groepsaccommodaties

Mooi overzicht van groepsaccommodaties en makkelijk te boeken.

Beste Helen, Heel erg bedankt voor je mooie reactie. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst. Team Groepen.nl

Duidelijke site. Geen onverwachte extra kosten. Snelle reacties.

Duidelijke site, snelle reactie na reservering

Het duurde even voor ik de site had gevonden op internet. (kende groepen.nl niet) maar het is een goede overzichtelijke site. Helemaal blij mee.

Beste Wieke, Wat een fijne beoordeling! Heel erg bedankt hiervoor. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst! Team Groepen.nl

Very smooth reservation and website with great descriptions of the accomodations.

Very good.

Over Groepen.nl