In korte tijd alles goed geregeld

Het onmogelijke toch mogelijk maken.

De website is om te beginnen duidelijk en wat er voor mij niet duidelijk was werd geduldig uitgelegd door Dionne die ik meerdere keren aan de telefoon heb gehad en mij geweldig heeft geholpen met een boeking maken die lastig was. Er werd meegedacht en een stapje extra gedaan. Heel fijn!

Snel werd onze optie geregeld. De boeking was zo geregeld.

Had graag van tevoren geweten hoe het verder zou gaan nadat je hebt geboekt. Dat las ik nadat de boeking was gedaan.

Kompetente und nette Mitarbeiterin, gute Erreichbarkeit und schnelle Bearbeitung.

Goed omschreven

Duidelijke omschrijving van het huis en de omgeving

hele makkelijje webpage!

in heel weinig tijd kon ik deze accomodatie boeken en aanbetalen. Dezelfde dag kregen we ook de boekingsbevestiging, echt heel goed!

Duidelijk en eenvoudig

Eenvoudige zoek- en selectiefunctie.

Alles was zeer snel geregeld

Boeking is prima gegaan Ik was in 5 minuten klaar Kreeg snel antwoord

Ik kreeg heel snel uitleg waar ik om gevraagt had

Werden goed geholpen

Het was even een zoektocht maar we hebben uiteindelijk een (hopelijk) leuke accommodatie voor onze vriendengroep

Een organisatie die meedenkt en keuzes makkelijk maakt.

Duidelijke site, ook bij een boeking die werd geannuleerd hulp gekregen om een andere accomodatie te vinden. Elke email werd binnen een dag beantwoord.

Duidelijk

goede communicatie, snel bereikbaar en snelle afhandeling.

Fijne en duidelijke hulp

Ik heb een goede ervaring met groepen.nl. doordat er een locatie wat ik wou boeken met de vrienden uiteindelijk niet doorging. Hierbij gaven ze een optie naar andere woningen om te boeken en daar hebben we een mooie locatie tussen gevonden.

Prima en snel. Nu alleen nog even de factuur etc. Van de eigenaar. Hoop dat dit snel komt. We gaan as vrijdag al

Vandaag boeking willen doen op optie

Vandaag boeking willen doen op optie. Dit was niet mogelijk omdat het huis al bezet was. Hieruit blijkt dat de administratie van Groepen.nl een chaos is. Toen een ander huis willen boeken tegen dezelfde prijs maar daar ging men niet op in. Toen Kreeg de dame in kwestie (Dionne) het benauwd door mijn tegenargumenten en gooide de hoorn op de haak. Nou dan ben je echt een grote LOSER. Dus mensen pas op voor Groepen. NL zijn oplichters omdat ze hun werk niet goed doen.

Problemlose, gut verständliche Buchung

Die Seite ist gut aufgebaut, man kann problemlos buchen und die Antworten bekam ich auch schnell. Ich wurde sofort telefonisch von einem besetzten Haus informiert und mir wurden Ersatzhäuser angeboten. Alles unkompliziert.

Vragen vlot beantwoord en boeking snel geregeld

De site is overzichtelijk. 1 puntje, het zou makkelijker zijn als de ingevoerde gegevens zoals de personen en de periode steeds zou blijven staan tijdens het zoeken. Ik moest het regelmatig opnieuw invullen. Vriendelijk te woord gestaan en een snelle bevestiging van de aanvraag.

Toller Kontakt, sehr nette Beratung.

Von Anfang bis Ende eine tolle Beratung, jederzeit gerne wieder.

Makkelijk Zoeken en compleet aanbod

Zoeken en filteren van de resultaten werkt hoed en er is een fijn, breed aanbod. Het enige dat ik heb gemist is de mogelijkheid om de verhuurder een berichtje te sturen met vragen. Deze kon ik nu telefonisch kwijt, waardoor ik (eerlijk gezegd) toch iets meer twijfel heb over correctheid van het antwoord.

Erg vriendelijk en duidelijk!

Het liep als een trein.

Heel service gericht

Vriendelijk geholpen en doen wat ze beloven.

Snelle en makkelijke service

Alles is goed overzichtelijk

Al mijn vragen zijn beantwoord, vond het wel raar dat ik al moest betalen vooraleer ik een bevestiging kreeg over de huur.. Adres krijg je ook pas bij de bevestiging

Snelle reactie op mijn verzoek en mail.

Over de accommodatie die door Groepen.nl wordt aangeboden kan ik nog geen mening geven. Dat is wel heel belangrijk.