Snelle en makkelijke service

Alles is goed overzichtelijk

Al mijn vragen zijn beantwoord, vond het wel raar dat ik al moest betalen vooraleer ik een bevestiging kreeg over de huur.. Adres krijg je ook pas bij de bevestiging

Snelle reactie op mijn verzoek en mail.

Over de accommodatie die door Groepen.nl wordt aangeboden kan ik nog geen mening geven. Dat is wel heel belangrijk.

Vlot en overzichtelijk

Duidelijk, compleet, veel foto’s

Boeking verliep zonder problemen

Wij hebben zonder problemen kunnen boeken en betalen, alles zeer duidelijk en snel.

Heel prettig en duidelijk

Mijn boeking ging heel makkelijk. De stappen waren heel duidelijk. Na het boeken van mijn reservering kreeg ik duidelijke mails over de reserveringen en betalingen.

Zeer snel geregeld

Snelle reactie op mijn mail Omtrent boeken van vakantiehuis

Adequaat

Ok

Vriendelijke en duidelijke Telefonische informatie

Ik kon de boeking via internet niet rond krijgen. Na telefonisch contact wel gelukt. Ik heb nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen maar ga ervan uit dat die nog komt

duidelijke site

de naam dekt de lading, duidelijk weergegeven wat betreft het aantal dat kan overnachten in locatie

Snel en handig

Ik heb snel een passende accommodatie kunnen vinden en de reservering werd snel bevestigd.

Na annulering toch goed geholpen.

Na mijn eerste boeking was geannuleerd was het flink balen. Ik begreep niet waarom ze me dit met de boeking zelf niet konden melden. Echter daarna telefonisch contact gehad en tot twee keer toe goed geholpen. Daarom adviseer ik iedereen om telefonisch contact op te nemen in plaats van via de mail. Kost even wat tijd, maar dan is er wel meteen een hoop duidelijk.

Snelle en duidelijke reacties op al onze vragen

Snelle en duidelijke reacties op al onze vragen gaven een prettige en betrouwbare indruk.

gemakkelijk om te mee te boeken

goede ervaringen

Boeking was snel geregeld

Ik kon online de boeking niet regelen, dus telefonisch contact gezocht. Mijn boeking moest gecontroleerd worden bij de verhuurder en binnen 2 uur was de boeking definitief geregeld. We kregen direct een duidelijke mail, met info. Goed geregeld.

Prima en zeer vriendelijk geholpen

Vriendelijke meedenkende klantenservice. We zijn tevreden!

Overzichtelijke website met duidelijke zoekfunctie.

Positieve ervaring. We hadden snel een geschikt huis gevonden!

Zeldzaam klantgericht en meedenkend

Helma heeft mij geholpen. Top service. Denkt mee, is pro-actief, is voortvarend, snel. Was ik érg blij mee.

Gut, dass es ein zentrales, umfassendes Angebot für gesamte NL gibt

Gute Auswahl mit klaren Aussagen. Aussagen zur Verfügbarkeit der Unterkunft waren schnell und sicher verfügbar. Die Vermittlung war unkompliziert und verbindlich. Beim Bezahlen funktionierte mein System nicht richtig. Die sich daraus ergebenden Unklarheiten und Fragen wurden schnell und unkompliziert geklärt.

Duidelijke antwoorden over het te boeken huis

Ik werd telefonisch correct geholpen en de bevestiging kwam snel binnen ondanks dat het erg druk was

We zijn nog niet geweest, we gaan pas in juli. maar de reservering ging goed en snel.

Super snel geregeld

Tijdens de reservering drukte ik per ongeluk de site weg, even gebeld en de boeking werd meteen geplaatst. Dit ging razend snel en dat was super fijn.

Eerste kennismaking, super bevallen!

Voor het eerst de site bezocht en binnen 10 minuten meerdere opties gevonden voor ons familieuitje. Last minute in verband met alle afgezegde vakanties van de kinderen voor dit jaar. Kunnen we in ieder geval fijn samen een midweek weg met z'n allen in een mooi vakantiehuis.

Makkelijke manier om te reserveren

Makkelijk om te reserveren