Obwohl wir 16 Personen sind, wurde uns ein 12 Haus zugeteilt

Schöne Seite gute Angebote. Leider haben wir uns drauf verlassen, dass uns bei angegebenen 16 Personen auch nur Häuser mit min. 16 Betten angeboten werden. Jetzt haben wir ein 12er Haus gebucht, weil wir nach wochenlangen Suchen einfach den Wald vor lauter Bäumen nicht mehr gesehen haben.. Eigene Dummheit??

Buchung gut gelaufen. Kann bedingungslos empfohlen werden.

Konnte mich nicht direkt entscheiden. Habe zwei Häuser für 3 Tage geblockt und nach einem weiteren Tag eines gebucht. Finde ich super diese Möglichkeit.

Leider sehr enttäuschend

Wir mussten unser geplantes Wochenende leider absagen, da wir bei Rückreise nach Deutschland in Quarantäne gemusst hätten. Trotz zusätzlich abgeschlossener Rücktrittsversicherung haben wir den vollen Preis bezahlt, da diese Versicherung für diesen Fall nicht packt (nicht verwunderlich, da sich die Corona Einschränkungen wöchentlich ändern). Ich wurde dann an den Vermieter verwiesen und sollte das mit ihm klären. Diese wiederum teilte mir mit, dass ich die Situation über groepen.nl klären muss. Seit dem wird keine meiner Mails von groepen.nl beantwortet. Vollen Preis bezahlt, kein Entgegenkommen (wie nur halben Preis zahlen oder Gutschein erhalten) trotz der aktuell ja sehr schwierigen Umstände und keine Antworten mehr.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Leeftijdsdiscriminatie

Op de website stond een huis wat niet verhuurd mocht worden aan mensen jonger dan 25. Wij waren met een groep ouder dan 25, echter werden we toch geweigerd enkel op basis van onze leeftijd.

Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend om te lezen. Ik heb het direct nagekeken en in de vermelding van de accommodatie staat in de tekst vermeld dat de verhuurder helaas geen groepen onder de 30 jaar wilt ontvangen. Uiteraard zullen wij onderzoeken hoe wij dit zichtbaarder kunnen maken op de website. We hopen dat jullie een passend alternatief vinden. Uiteraard helpen wij hierbij graag. Team Groepen.nl

Pure ellende

Bevestiging ontvangen voor het huren van een accommodatie via groepen.nl. Deze wordt vervolgens geannuleerd door de organisatie zonder dat wij op de hoogte worden gesteld. Aanbetaling die gedaan is wordt ook niet terugbetaald (!). Klantenservice gebeld, Claudia H., maar zij ging super onprofessioneel om met de situatie. Er wordt geen enkele oplossing aangeboden en ze willen de aanbetaling niet terugstorten. Niets boeken via dit platform!

Beste Laus, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat je deze ervaring bij ons hebt opgedaan. We nemen jullie beoordeling erg serieus en hebben inmiddels een contact met jullie opgenomen en is er een passende oplossing geboden. Nogmaals onze oprechte excuses voor de miscommunicatie welke was ontstaan. Team Groepen.nl

uitermate onproffesioneel gedrag

Wij hebben een bevestiging ontvangen voor de huur van een huisje. Deze bevestiging wordt geannulleerd door groepen.nl. Er wordt geen passende oplossing geboden en de uitleg waarom er geannuleerd wordt is onduidelijk, eerst een storing en daarna heeft het te maken met de verhuurder die zijn plannig niet heeft bijgewerkt. Ik heb telefonisch contact gehad met Dionne die 2 keer de telefoon heeft opgehangen. Zeer onproffesioneel gedrag, als iemand van een bedrijf niet met een teleurgestelde klant kan omgaan.

Slecht!!!

Op site staat geld terug te geven bij annulering i.v.m. Corona. Komen hun belofte niet na. Verhuurder geeft geld keurig terug, groepen.nl houdt hun deel in en weigeren terug te betalen. Niet mee in zee gaan. Komen afspraken niet na!!!

uiterst onvriendelijke klantenservice

Op de site worden andere dingen beweerd dan in de praktijk blijkt te kloppen. Vervolgens bij het informeren naar vervolgstappen hoe we het kunnen oplossen wordt er erg bot gereageerd en worden we midden in het gesprek opgehangen. Absoluut geen assistentie richting een oplossing.

Onvriendelijk en handelen in strijd met Corona maatregelen

Absoluut niet met deze lui in zee gaan! Nog nooit zo'n onvriendelijk klantenservice aan de lijn gehad en ze hangen je gewoon op. Groepen.nl gaat op de stoel van RIVM zitten en zegt dat je heden (2 oktober 2020) gewoon met 15 man uit 6 huishoudens in een huisje mag gaan zitten en dus geen geld terug krijgt. Niet dus! Verhuurder van huisje geeft overigens zelf ook aan dat de boeking niet door kan gaan maar Groepen.nl houdt gewoon geld in. En de telefoon ophangen is natuurlijk te kansloos voor woorden!

Super Ferien Haus in guter Lage

Das Haus ist super und die Lage auch . Alles behindertengerecht. Es war leider nur ein Doppelbett vorhanden und nicht 3x Doppelbett wie im Inserat angegeben. Desweiteren war keine Tischtennisplatte am Haus obwohl es im Inserat angegeben war. Die 2 Punkte haben gefehlt und deswegen ziehe ich von der Bewertung 1 Stern ab. Aber ansonsten war es sehr zu empfehlen.

Alles super, gerne wieder

.... sehr unkompliziert und gut aufgebaut!

Sehr freundlich und Hilfsbereit

Telefonisch Reservierung war schnell, unkompliziert und sehr freundlich.

Unkompliziert

Gute Übersicht, klare Anweisungen, gute Beschreibung der Objekte

Buchung ging problemlos.

Insgesamt sind wir bisher zufrieden. Das Einzige was besser hätte sein können sind die Informationen zur Stornierung. Das war mühsam rauszufinden und eher unklar formuliert.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Alles gut. Schnelle Auskunft.

Klantonvriendelijk

Slechte klantenservice, erg onvriendelijk, onbegripvol, en erg onbeschoft.

geen adequate beschrijving accommodatie

Helaas is de beschrijving bij groepen.nl vrij ondoorzichtig. Pas na het doen van de boeking kom je erachter met welke acco je te maken hebt. Daar lees je vervolgens, en ook op de reviews op Google, dat het zeer kleine kamertjes zijn, geen echte kookgelegenheid en ook geen gezamenlijke ruimte waar je als groep-familie kunt verblijven en eten. Alleen een soort gemeenschappelijke ruimte behorend tot het hostel waar dus ook anderen zijn en je bovendien eten en drinken moet afnemen. Past dus niet echt in het beeld wat ik heb van een groepsaccommodatie en zie ik dus bijna als een soort misleiding. Heb nogal wat ervaring met de branche want wij hadden vroeger Het Skipperhus in Elahuizen. Heb inmiddels contact gehad met The Green Elephant en zij waren het met me eens dat het niet helder was en we hebben geannuleerd.

snel

goed gegaan

Makkelijk systeem en duidelijk

Makkelijk te boeken. Wel zou ik extra kosten al vooraf erbij zetten zodat dit niet nog als verrassing komt.

In korte tijd alles goed geregeld

Het onmogelijke toch mogelijk maken.

De website is om te beginnen duidelijk en wat er voor mij niet duidelijk was werd geduldig uitgelegd door Dionne die ik meerdere keren aan de telefoon heb gehad en mij geweldig heeft geholpen met een boeking maken die lastig was. Er werd meegedacht en een stapje extra gedaan. Heel fijn!

Snel werd onze optie geregeld. De boeking was zo geregeld.

Had graag van tevoren geweten hoe het verder zou gaan nadat je hebt geboekt. Dat las ik nadat de boeking was gedaan.

Kompetente und nette Mitarbeiterin, gute Erreichbarkeit und schnelle Bearbeitung.

Goed omschreven

Duidelijke omschrijving van het huis en de omgeving

hele makkelijje webpage!

in heel weinig tijd kon ik deze accomodatie boeken en aanbetalen. Dezelfde dag kregen we ook de boekingsbevestiging, echt heel goed!