duidelijke site

de naam dekt de lading, duidelijk weergegeven wat betreft het aantal dat kan overnachten in locatie

Snel en handig

Ik heb snel een passende accommodatie kunnen vinden en de reservering werd snel bevestigd.

Na annulering toch goed geholpen.

Na mijn eerste boeking was geannuleerd was het flink balen. Ik begreep niet waarom ze me dit met de boeking zelf niet konden melden. Echter daarna telefonisch contact gehad en tot twee keer toe goed geholpen. Daarom adviseer ik iedereen om telefonisch contact op te nemen in plaats van via de mail. Kost even wat tijd, maar dan is er wel meteen een hoop duidelijk.

Snelle en duidelijke reacties op al onze vragen

Snelle en duidelijke reacties op al onze vragen gaven een prettige en betrouwbare indruk.

gemakkelijk om te mee te boeken

goede ervaringen

Boeking was snel geregeld

Ik kon online de boeking niet regelen, dus telefonisch contact gezocht. Mijn boeking moest gecontroleerd worden bij de verhuurder en binnen 2 uur was de boeking definitief geregeld. We kregen direct een duidelijke mail, met info. Goed geregeld.

Prima en zeer vriendelijk geholpen

Vriendelijke meedenkende klantenservice. We zijn tevreden!

Overzichtelijke website met duidelijke zoekfunctie.

Positieve ervaring. We hadden snel een geschikt huis gevonden!

Zeldzaam klantgericht en meedenkend

Helma heeft mij geholpen. Top service. Denkt mee, is pro-actief, is voortvarend, snel. Was ik érg blij mee.

Gut, dass es ein zentrales, umfassendes Angebot für gesamte NL gibt

Gute Auswahl mit klaren Aussagen. Aussagen zur Verfügbarkeit der Unterkunft waren schnell und sicher verfügbar. Die Vermittlung war unkompliziert und verbindlich. Beim Bezahlen funktionierte mein System nicht richtig. Die sich daraus ergebenden Unklarheiten und Fragen wurden schnell und unkompliziert geklärt.

Duidelijke antwoorden over het te boeken huis

Ik werd telefonisch correct geholpen en de bevestiging kwam snel binnen ondanks dat het erg druk was

We zijn nog niet geweest, we gaan pas in juli. maar de reservering ging goed en snel.

Super snel geregeld

Tijdens de reservering drukte ik per ongeluk de site weg, even gebeld en de boeking werd meteen geplaatst. Dit ging razend snel en dat was super fijn.

Eerste kennismaking, super bevallen!

Voor het eerst de site bezocht en binnen 10 minuten meerdere opties gevonden voor ons familieuitje. Last minute in verband met alle afgezegde vakanties van de kinderen voor dit jaar. Kunnen we in ieder geval fijn samen een midweek weg met z'n allen in een mooi vakantiehuis.

Makkelijke manier om te reserveren

Makkelijk om te reserveren

Prettige site

Na het invullen van de filters (datum en verblijfsperiode, regio en de groepssamenstelling) komen betrekkelijk vlot geschikte accomodaties naar voren, zodat je niet de hele site hoeft af te scrollen. Wel merkte ik dat de filters niet altijd goed reageren en ik het elke keer opnieuw moest invullen. Ik denk dan ook dat de werking van deze filters evt. verbeterd moeten kunnen worden. Voor het overige is het een fijne site en het nemen van een optie werkt ook perfect.

Bíjna helemaal prima

Fijne site Mooi aanbod Alleen is het nemen van een optie mij niet gelukt. Uiteindelijk maar gewoon meteen geboekt. Goed vervolg weer, tot zover. Beetje snelle vraag om Groepen.nl te beoordelen. Maar tot zover dus zeker ✴✴✴✴

Overzichtelijk, duidelijk en soepel!

Overzichtelijk, duidelijk en soepel!

Super snel een reactie terug

Erg vriendelijk aan de telefoon ik zou het een ieder aan bevelen

Kontaktaufnahme wäre sehr gut und unproblematisch!

Es wurde ein guter Service geboten. Der Kontakt und die Abwicklung waren problemlos.

Prima verlopen

Nog geen ervaring

Vlot boeken

Het is de eerste keer dat ik,iets boek op deze site, alles ging vlot, en duidelijk. Hopelijk is het huis dat ik heb gereserveerd ook zo,goed als de site.

snel werkend, vriendelijk

Snel contact, locatie met uitstel in optie kunnen zetten, wat heel attent was. Snelle reactie vanuit de organisatie. Zeker aan te raden!

Kon beter!

Tot twee keer toe hadden we iets geboekt/aangevraagd, volgens de website van Groepen.nl stond het als `Beschikbaar`, terwijl later bleek dat dit niet het geval is. Het verhaal van Groepen.nl was, daar kunnen wij niets aan doen, de eigenaar heeft ons niet doorgegeven dat het al bezet was..... Dat was wel frustrerend. Wat lastig was bij het zoeken: als we een huis hadden bekeken en wilden terug naar het overzicht met huizen, dan ging het weer helemaal terug naar de 1e pagina.