Vlotte afhandeling.

Overzichtelijke site en reservering is eenvoudig in te vullen. Namenlijst voor de annuleringsverzekering wil niet vlotten. Verder alles prima.

Correct

Ik heb een bloedhekel aan steeds weer lastiggevallen te worden

Beste heer/mevrouw Leussink, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Dat is uiteraard absoluut niet onze bedoeling. Zou u in een mail naar [email protected] het e.e.a. kunnen toelichten? Zo kunnen we dit in de toekomst voorkomen. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite. Maak er nog een hele mooie dag van! Team Groepen.nl

het cont(r)act is vlot verlopen

Het was fijn dat de boeking dezelfde dag beantwoord was. We konden het dezelfde dag aan onze kinderen bekend maken

Prima geholpen met duidelijke informatie

Prima Snel Accuraat Meedenkend

mooie grote huizen en goed geregeld

Het zoeken naar een groot vakantiehuis voor het hele gezin is een feestje als je op groepen.nl zoekt! De mooiste huizen zijn hier te vinden, voor elk wat wils. Goed beschreven en keurig geregeld. Dit jaar voor de derde keer een vakantie besproken. Al twee jaar heerlijk naar ons zin gehad!!

Tot nu toe top!

Afgelopen zondagavond een huis geboekt voor 18 personen. Kreeg de volgende dag de goedkeuring binnen van groepen.nl, nu wachten we nog op het huurcontract van de eigenaar.

Bestellen ging vlot.

Bestellen ging vlot. Ik had alleen wel graag het adres van tevoren geweten, zodat je kunt zien waar het precies is.

Goed te woord gestaan aan de telefoon

Prima afwikkeling en communicatie

Voor het eerst gebruik gemaakt van groepen.nl. Zeer duidelijke site, daarna alles duidelijk en snel gecommuniceerd.

Heel goed geholpen en geadviseerd

Prima snel en vriendelijk te woord gestaan

Schnell und Einfach

Die Reservierung ging super einfach und mir war bei jedem Schritt klar was ich tun muss. Die zusätzlich buchbaren Services sind geschickt in den Prozess eingebunden, sodass auch das einfach ist. Warum man das genaue Alter jedes Teilnehmers angeben muss weiß ich jedoch nicht. Im Moment warte ich noch auf die Bestätigung meiner Reservierung und freue mich auf den bevorstehenden Urlaub!

overzichtelijk

Ik kon gemakklijk vinden wat ik zocht. Het was gemakkelijk om alles in te vullen. Duidelijke foto's op de site.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben door groepen.nl

Ik ben zeer goed geholpen door een medewerkster van Groepen.nl, ze stond mij heel vriendelijk te woord, heeft op mij een zeer fijne indruk achtergelaten. Ik heb alles telefonisch af kunnen handelen.

Duidelijkheid

Alles staat zeer duidelijk omschreven, en de prijs is incl. Alles! Heerlijk, houd ik van. Duidelijkheid....

goed advies gegeven

mijn gevoel was direct goed toen ik contact had met groepen. nl. ook vond ik het zeer prettig dat hun op mijn verzoek voorbeelden stuurden in de prijs klasse die ik wou. prima geregeld een echte aanrader deze groepen. nl. vr gr Wim Kolthof

Prima website

Alles was erg duidelijk

Goed en correct geholpen

Overzichtelijk en eenvoudig.

Geschikte locatie was snel gevonden. Optie en vastleggen ging probleemloos.

Een prima boekingssite voor groepsvakanties

Elk jaar boek ik in januari een "familieweekeind" voor mijn zussen, broers en aanhang. Elk jaar wordt de site een beetje beter.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed geholpen kreeg gelijk een mail goede service

Niets op aan te merken

Nogmaals niets op aan te merken

Geweldig en duidelijk

Duidelijke foto’s en aantrekkelijk geprijsd

Snel en goed geholpen

Het is de eerste keer dat ik boek bij groepen. NL tot nu toe bevalt het goed 👍

Prima servicé

Boeking verliep naar wens. Vragen werden snel en goed beantwoord

Industrieweg 54 6651 KR Druten

0487-59 46 41