Pluspunten

Verder is alles goed verlopen. Vrijdag besteld en maandag met de post thuisbezorgd.

Kleine potje was verpakt in een grote doos! Verspilling! Indien het verpakt werd in een nopjesenvelop kon het waarschijnlijk door de opening van de brievenbus.

Pluspunten

Zéér goede service geleverd na contact over teleurstellende aankoop.

Pluspunten

Tevreden over het aanbod en de service:)

Pluspunten

Super! Snelle levering en ik ben blij met het ontvangen product!

Pluspunten

Snel bezorgd en verpakt in een toepasselijke kerstdoos! Erg leuk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het werd snel geleverd

Klein pakje besteld wat zeer makkelijk door de brievenbus kon alleen dit bedrijf vond het nodig karton, papier en plastic te verspillen door het hele kleine pakje in een mega doos te verzenden. Hierdoor ook nog eens verzendkosten moeten betalen wat onnodig geldverspilling is geweest vind ik.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was over onze manier van verzenden, onze excuses hiervoor. Tijdens de feestdagen hebben we speciale feestelijke dozen, maar we zijn het met je eens dat deze niet om een brievenbus pakketje had moeten zitten, dit gaat ook zeker niet meer gebeuren! De verzendkosten zijn op onze webshop echter altijd hetzelfde dus de extra kosten die gemaakt zijn zijn uiteraard voor onze rekening. Bedankt voor de tip, we houden hier in het vervolg zeker beter rekening mee! Mvg Team Loveshop.nl

Pluspunten

pakje netjes verzorgd, opgestuurd, ook nabetalen is prettig.