uitstekend

goed geinformeerd, duidelijk. Zeer bekwame host en begripvol.

Professioneel

Zeer goede opleiding, aan te raden.

Duidelijke uitleg

Goede en duidelijke uitleg en niet lang hoeven wachten tot ik examen kon doen

Bestellen leren en een examen doen is eenvoudig

Tijdens examen veel storende activiteiten door de toezichthoudster

Duidelijke concrete uitleg met handige tips en reminders

Karin heeft een goede interactieve leuke training van het saaie geheel gemaakt

Goed duidelijk boek

In een keer geslaagd

Top cursus

Binnen 1 week via e learning geslaagd. Extra fijn is dat de vragen bij e learning corrensponderen met de vragen bij het examen top

Perfect geregeld!

Een prima Online Cursus! Uitgebreid en doeltreffend!

professionele organisatie

een duidelijke cursus , goed klaargestoomd voor het examen. ik ben dik geslaagd

voldoende

Mijn ervaring met deze VCA-VOL, is dat het lesmateriaal wat eentonig is en dat e.e.a wel wat dynamischer mag, wellicht dat een digitale leeromgeving met praktijkvoorbeelden,tot meer inzichten leidt.

Prima cursus

Ondanks dat het een lange dag is vond ik het goed verzorgd, prima uitgelegd en scherp gebleven door lerares Karin .

Goede uitleg. Vind wel dat de vragen in het examen anders geformuleerd worden

Goed programma om uw toets te behalen (met plezier gedaan)

Het was een heldere en leuke cursus !

docent goed uitgelegd en praktisch. Hij gebruikt de kracht van het herhalen heel goed

leerzaam en nuttig

Prima cursus

De cursus was prima alleen veel stof op 1 dag. Aan de eind van de dag ben je al best wel moe en dan moet je nog examen doen. Vond het wel rommelig betreft examen afname. Examinator was al aan het opruimen terwijl er nog exames gaande waren. Dit ondervond ik als zeer storend.

Prettige manier om VCA te halen

Naast het lesmateriaal voor thuis( schriftelijk én online video's voor het VOL VCA gedeelte) een complete dag om de vca basiskennis op te nemen. Dit gebeurt met film materiaal en duidelijke voorbeelden. Regelmatig pauzeren en goede lunch maakten de dag minder zwaar. Start van de dag was 8:30 en om 4 uur begon het examen.

Goed en duidelijk

Een goeie en duidelijke uitleg

Goed maar wel wat rommelig

De kennis en kunde van de instructeur waren in orde. De setting was erg gemêleerd met basisVCA en VOLvca door elkaar wat hier en daar tot wat discussie leidde over de diepgang van de dag zelf. De online Voorbereiding was daarentegen erg prettig. De vragen van het examen zijn af en toe meer strikvragen dan kennisvragen. De dag was prima verzorgt

het werd goed gebracht door humorvolle leraar

Het was een dag met veel stampwerk wat ik niet meer gewend ben, maar er zat een cursusleider met humor en dat maakte de cursus leuk

Goed en doeltreffend

Met e-learning zeer veel kennis opgedaan en door toetsvragen en oefen examens goed voorbereid op het echte examen.

Goede en compacte opleiding

Zonder poespas een goede VCA opleiding, interactief door tussentijds steeds antwoorden te moeten geven. Zelf had ik alleen de pech dat tot tweemaal toe het on line examen niet op wilde opstarten, uiteindelijk geslaagd met een score van 90%. Prima verzorgde opleiding en uitstekende locatie.

Leerzame cursus !

Leuke leerzame cursus gehad. George legde alles prima uit. En zeker niet op een saaie manier !

Duidelijk

Duidelijk

voldoende

zeker tevreden,hoewel ik inmiddels wel benieuwd ben naar mijn resultaten van mijn examen VCA Basis ,ondanks ons verteld was,dat hier ruim 2 weken overheen kan gaan,ben ik gematigd positief,maar toch zeker zeer tevreden omtrent mijn ervaringen op de cursusdag in het van der Valk Hotel te Ridderkerk dd 6-01-2020