Top geregeld. Goede uitleg. Geen vervelende dag zo. Gewoon geweldig. Dank jullie wel

Was goede duidelijke uitleg, en krijgt goede tips mee voor het examen.

Duidelijk maar langdradig

Als leek red je het niet met de aanbevolen tijd die je krijgt voor E learning. Ik heb er 10 uur in geleerd en vond dat nog niet voldoende

Geweldige lieve dame met veel kennis

Nette duidelijke opleiding, waarbij je klaar gestoomd word voor het examen.

Het was netjes geregeld.

Was een goed geregelde examen

zeer goed en snelle levering van vca boek

Ben zeer tevreden over alles ook de cursus er wordt goed uit leg gegeven over wat je moet doen en wat niet ook wordt er duidelijk gesproken ja echt top.

goede cursus

Veel informatie in 1 keer!

Ervaring is goed de docent legt goed uit misschien wat vaker kleine pauzes omdat je toch hele dag op zo’n stoel zit. Verder was het goed!

Geslaagd.!!!

Heel professioneel team. Alles duidelijk en haarfijn uitgelegd, Moet wel slagen kan niet missen. Top.!!!

Online VCAvol cursus gevolgt en klassikaal examen in Apeldoorn

De online cursus is duidelijk en volledig, klassikaal examen in Apeldoorn was onder leiding van een examinator die alles goed, rustig en professioneel uitlegde.

Goed te volgen, maar e-learning is alleen video.

De e-learning bestaat uit video's. Op zich duidelijk uitgelegd en goed te volgen. Wat ontbreekt is begeleidende tekst bij de video's, en ook is niet duidelijk waar je bent in het hoofdstuk en hoeveel filmpjes er nog volgen. Het gebrek aan overzicht maakt de cursus dan ook ongeschikt om even terug te bladeren, en een onderwerp nogmaals te bekijken. Het is dan heel lastig terug te vinden. Wel goed is dat er veel vragen in de cursus zijn opgenomen; dezelfde soort vragen als in het (proef)examen. Tussen de hoofdstukken krijg je gelijk te zien of je het goed hebt, na ieder hoofdstuk zie je dat achteraf zoals bij het examen. Dat werkt prima, en zo oefen je gelijk voor het examen. Helaas was de volgorde van de vragen een enkele keer niet goed. Je krijgt dan een vraag over een onderwerp dat nog niet is behandeld. Kortom, een goede cursus waar je prima mee kan slagen, maar er is ruimte voor betering.

perfecte cursus

goeie en duidelijke uitleg,

Slecht

De leraar was slecht te verstaan door een Haags accent en te snel spreken. Vanwege de corona-opstelling van de zaal was de achterste rij sowieso te ver van het beamerscherm om iets ervan te kunnen lezen. Voor de rijen verder naar voren was dit ook slecht te zien. Zowel het beamer scherm als de flip over hadden groter gekund. Geluid bij de filmpjes kon niet over de grote boxen. Hierdoor waren ook deze zo goed als onverstaanbaar. Al met al was er met een (zo nu en dan) onverstaanbare leraar, onverstaanbaar geluid, een te klein/ver beeld, zeer weinig van de cursus te volgen. Desondanks wel geslaagd voor het examen.

Geleverd naar verwachting

Geleverd naar verwachting

Zonder een dagje studie mijn vca kunnen halen.

Cursus was prima, examinatoren dramatisch en niet van deze tijd.

De docent die heel de dag les gaf, was goed. Helder verhaal en duidelijke manier van communiceren. De examinatoren (beide 90+?) konden daarentegen echt niet meer mee in deze tijd. Heel traag, beide een andere manier van werken. En ik meende te proeven dat ze zich meer voelde als de kandidaten. Als ik een tip mag meegeven; verjongen.

Proef examens en stof komt matig overeen

Proef examens en de stof komt qua voorbeelden maar matig overeen met de werkelijke toets. Hierdoor wordt het belang van bijvoorbeeld werkvergunningen maar matig toegelicht in de we cursus. In de werkelijke toets wat dit belang nogal groot.

De cursusleider en examinator waren top!!

De cursusleider Jan moerkerk was echt super! Heel ervaren en deskundig heeft ons zeer goed voorbereid en de dag door gesleept. De examinator Daphne was ook erg leuk in omgang, en mijn laptop weigerde het examen te starten heeft ze er alles aan gedaan om het voor toch voor elkaar te krijgen. Locatie was ook prima, kortom prima cursus wel wat aan de dure kant. MVG

Het was een leerzaam dag

het was veel informatie in een korte tijd maar was de moeite waard, om veilig werken

gewoon goed.

duidelijk, netjes geregeld.

top service

na inschrijving de cursus snel ontvangen en ook duidelijke leerstof. De ontvangst bij het examen was ook zeker goed en duidelijk. Zeker een aanrader

Prima!!

super uitgelegd

Vakbekwaam, duidelijk en een uitstekende docent

Vorige week kwam ik erachter dat ik een VCA certificaat nodig had, na online een afspraak te maken kon ik binnen een week terecht en ben met een goed resultaat geslaagd.

Duidelijk en vlot!

Aanrader!