Examen rommelig.

Laptop liep vast.

Slechte akoestiek in vergaderzaal Fletcher hotel Spaarnwoude

Door de slechte akoestiek in de vergaderzaal van het Fletcher hotel was de cursusleider slecht en in het begin soms helemaal niet te volgen. Na gewenning aan zijn accent ging dat al beter, maar door de akoestiek werd deze dag behoorlijk vermoeiend, gevolgd nog door het examen.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Lange zit, maar duidelijke informatie.

Goed te doen, als je de e-learning vooraf doet en de oefenvragen thuis een keertje doet, moet iedereen een certificaat kunnen behalen.

uitdaging

Als buitenlander vond ik de gebruikte woordenschat in de cursus te formeel, maar aan de andere kant was het een uitdaging voor mij en mijn kennis van het Nederlands. Het feit dat ik deze uitdaging heb overwonnen, maakt mij blij en trots. De omstandigheden waren uitstekend en het aangeboden materiaal (boek en online cursus) was zeer informatief.

Informatief en leuk

Zeer goede studiedag vooral door de docent/instructeur Dion (hoop dat ik de naam goed schrijf). Zeer levendige dag, ondanks dat het een volle dag was geen moment saai geweest vakinhoudelijk sterk.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Succes is vooral te danken aan trainer

Ik geef zelf ook trainingen en zag enorm op tegen deze cursusdag. Had laptop en alle meegenomen om "nog wat te doen". Ik ben daarom erg blij dat ik kan zeggen dat Dion Brenters zo ontzettend goed kan trainen. Met humor en praktisch inslag.

Slecht

Ik vind dat het niet over mijn branche gaat waar ik mijn beroep in uit voer

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Nee

E-learning is efficiente manier om te leren

Prima lesmateriaal, met duidelijke tekst en video's Verbeterpunt, een zoekfunctie, dan kan je eenvoudig na je proefexamen de onderdelen waar je onvoldoende scoort, eenvoudig de stof terugvinden om je kennis ter verbeteren

top

aanrader

Prima, niks te klagen

Prima geregeld.

Was kort en duidelijk

Alles was kort duidelijk goede tips van instructeur met duidelijke filmpjes

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Alles prima geregeld examinator legde alles goed en rustig uit.

Alles prima geregeld examinator legde alles goed en rustig uit.

goed geregeld

Netjes en allemaal duidelijk

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Goede lerares met kennis van zaken!

Ingeschreven voor een lesdag voor VCA vol met aansluitend een examen in Rosmalen. Goede les gehad van een lerares met kennis van de lesstof en fijne lesdag gehad met goed uitleg en voorbeelden. Aansluitend examen afgelegd en geslaagd :-)

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Het was helder en duidelijk

Het is mij goed bevallen, lessen waren helder en duidelij

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Een E-learning cursus die goed zelfstandig te doen is.

De E-learning cursus was goed te doen. Helaas kwamen de vragen van het oefenexamen niet echt overeen met de vragen om het echte examen. Een minpunt vind ik dat de vragen in het oefenexamen elke keer hetzelfde zijn. Daar zit helaas weinig variatie in, waardoor ik het echte examen toch nog erg lastig vond. Variatie in vragen in het oefenexamen zou absoluut niet verkeerd zijn. Op die manier krijg je een beter beeld wat wat je te wachten staat op het examen.

• Hoe beoordeelt u het lesgeven? N.v.t.
  • Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? N.v.t.

Ik heb geen mail gekregen over de uitslag.

Ik had 91% goed en dus de toets gehaald echter heb ik hier de uitslag nooit van gekregen. Ik hoop deze van jullie nog officieel binnen te krijgen

niet goed

de docent ging heel snel door de stof, uiteindelijk heeft de hij de resterende hoofdstukken overgeslagen!!!

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Nee

Goede cursus opbouw

Leuke cursus opbouw van Majella.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Een goed georganiseerde en informatieve dag

Een prima locatie en ruimte waar de cursus word uitgevoerd. Cursusleider was professioneel en kundig.

onverstaanbaar

Hoewel de docent veel kennis had en erg enthousiast was, was hij onverstaanbaar. Dit zowel door een echo in de ruimte, zijn harde stem en zijn zware accent. Daarnaast begon het examen veel later dan verwacht.

Prima simpel en snel

Goed geregeld.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Świetny Prowadzący! Świetny kurs! Wystarczy słuchać a egzamin będzie bardzo łatwy! Mało tego.. kawa, przekąski,napoje przez cały czas do dyspozycji! Obfity lunch! Gorąco polecam!

• Poleciłbyś nas? Tak
  • Tak

Praktische informatie tijdens theoriedag

Verbeterpunt is dat het thuisstudiegedeelte Incl proefexamens meer op het niveau van het echte examen mag zijn.

Wilmersdorf 50 7300 AG Apeldoorn