Het was een examentraining en geen cursus

Erg weinig over wat nu vca is gehad. En hoe de checklist eruit ziet

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Nee

Boven verwachting een leerzaam en leuke dag gehad

Goede docent, is kundig en kan de boodschap op een leuke/serieuze manier overbrengen.

examen training

het was een echte examen training en GEEN vca opleiding. Als je ziet dat je er 10 jaar tegen kunt is het echt te min.

Fijne locatie fijne instructuur

Top geregeld

Helemaal naar mijn zin gegaan.

Voldoende

Cursusboek was duidelijk, jammer van de spelfouten maar goed. Op dag van examen zat de voordeur van de HBO dicht zonder briefje hoe je binnen moest komen, dat was slordig. Inlogcodes van andere examenkandidaten horen niet op je eigen formulier te staan, dat moet veiliger. Aardige examinator.

SLECHT

Zeer slecht hoe ze met je omgaan, ze maken een fout en vervolgens kan je geen examen afleggen. Nu mag je hem een paar weken later een keer gaan maken, zonder dagcursus er extra bij.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Nee

Duidelijke training maar erg veel

De 8nformatiw wordt duidelijk weergegeven maar het baan weg veel tijd in beslag om alle stukken door te nemen.

• Hoe beoordeelt u het lesgeven?
  • Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? N.v.t.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

het vca examen met cursus bleek een goede keuze

Pittige cursus met veel informatie. De docent heeft met zijn Rotterdamse humor en eigen levenslessen de droge stof behapbaar gemaakt. Daarnaast putte hij uit diverse praktijkvoorbeelden om het belang van veilig werken duidelijk te maken.

Prima VCA cursus

De opbouw van de cursus was duidelijk omdat het ook in de volgorde van het boek was. Een duidelijke uitleg werd er gegeven, maar soms werd er iets te snel gesproken waardoor meeschrijven lastig was. De cursus werd gegeven op een mooie locatie met een goede lunch, onbeperkt drinken en voldoende pauzes tussendoor.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Prima georganiseerd al had er wel een flesje drinken op tafel mogen staan bij het examen.

Súper leuk

Het wad een leuke dag

Lange dag mooie cursus.

Het blijft altijd een lange dag van 8:30 tot 18:00. Die heb je mijn inziens ook wel nodig om te slagen. Prima koffie en lunche. Leraar ook duidelijk en helder.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Te veel informatie in te korte tijd

Voordat de cursus begon werd er vermeld dat die normaal in 2 dagen was en nu 1 dag was geworden. Voor mij was 12 hoofdstukken ( 250 sheets) in 6 uur niet te doen, het ging heel er erg snel en dat was lastig voor mij, ook met het feit dat het examen er gelijk na is, ik heb het ook niet gehaald al was het maar net (64%) dus dat was wel een beetje zuur. Als ik had geweten dat het zo zou gaan had ik voor de E-learning gekozen. Dus geen goed gevoel aan over gehouden Het lesgeven van Dion was goed maar daar merkte je ook dat hij door de tijd soms erg snel ging en dat moest eigenlijk wel anders red je het niet om alles te behandelen

Goed,

• Hoe beoordeelt u het lesgeven?
  • Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? N.v.t.

De cursus leider heeft een goede duidelijke uitleg gegeven

Ik heb een leerzame dag gehad met een duidelijke uitleg. De locatie was goed. Goede lunch. Het aantal deelnemers was niet te groot.

Redelijk

Het was beetje saaie tijdens de les.

Prima duidelijk top

Prima ervaring

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Lesmateriaal duidelijk vertaald en een professionele examen afname.

Duidelijke en proffesionele benadering

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Goede training, maar wel icm Boek

Training was goed, maar wel als je het lesmateriaal van te voren hebt gelezen of online geoefend.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

goede trainer(ster), duidelijk en gestructureerd

met goede zelfstudie / voorbereiding en hierbij de training is dit zeer goed te behalen.

lange dag

Taaie dag. Stof werd duidelijk uitgelegd maar ik vond de ontzettend flauwe grapjes en persoonlijke (politieke) uitlatingen van de instructeur tussendoor echt tenenkrommend en zonde van mijn tijd. Jammer dat er geen vegetarische opties bij de lunch waren.

e-learnig was prima tool

Mijn opmerkingen over het examen: - niet alle "plaatjes" bij de vragen waren duidelijk - ik zou graag de vragen en antwoorden (en vooral de fouten antwoorden) teruggekoppeld willen zien. Dat is onderdeel van het leerproces

Goed georganiseerd 9