Goed georganiseerd 9

Super fijn

Ik had voor de klassikale gekozen en dat is me super bevallen! Het is al geen leuk uitje, en het is saaie stof, maar de docent die voor de klas stond heeft er wel voor gezorgd dat het toch op een goeie, leuke maar duidelijke manier binnenkomt.

Zeer goede uitleg

De lange studie dag ging vlug voorbij, mede door de bekwame tekst en uitleg . En door de manier waarop er werd les gegeven

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Prima en duidelijke uitleg gegeven met de nodige humor.

Prima duidelijk en met de nodige humor les gekregen van George. Ik heb deze dag als zeer prettig ervaren

helelemaal top dag

goede begeleiding en les

Professionele mensen met humor

Wat moet ik zeggen het is kut om vca te halen voelt voor mij als compleet nutteloos maar het was wel ok kon ten minste gelijk weg toen ik klaar was

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? N.v.t.

ik heb gebruikt gemaakt van de online-cursus. Alleen erg jammer dat er maar 1 oefenexamen aangeboden werd, ik ben gewend bij andere cursussen dat er meerdere worden aangeboden.

Redelijke opleiding

Boek was verder wel goed alleen de oefentoets was elke keer voor 90 % dezelfde vragen en deze worden anders gesteld dan op het examen.

Heldere en goede cursus

Een goed georganiseerde dag, waar alle aspecten voorbij komen. Beetje voor-kennis of inlezen is wel handig.

krachtig en examenproof.

In 1 dag het volledige pakket. Fijn dat ik van te voren de lesstof tot mij genomen had! Volledig, en examenproof!

M'n ervaring

Ik heb goede les gehad en werd inderdaad goed uitgelegd + dat er mogelijkheden genoeg waren om het goed te leren , de examen is ook eerlijk en netjes behandeld..

Was een leuke cursus

We hadden een leuke vlotte dame die ons cursus gaf. Belangrijke punten voor het examen werden ook goed benadrukt. Ook was de cursus op een fijne locatie in het van der Valk hotel Gorinchem.

Goed geregeld

Zeer tevreden hoe het is gegaan, alles is goed geregeld en dus ook geslaagd, zeker een aanrader om hier je VCA te doen

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Makkelijk te volgen en duidelijk

Zeer helder

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Goede les , leraar top, goed georganiseerd

Goede en leuke lessen goed georganiseerd .

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Duidelijk les boek waar goed doorheen te lezen is. Stof is begrijpelijk en makkelijk leesbaar. Oefenexamen is fijn om te maken voordat je het examen in gaat. Uiteindelijke examen gehaald met 88%. Wel jammer dat je bij het oefen examen je uitslag krijgt, maar niet duidelijk is aangegeven hoeveel procent je goed hebt en welke vragen je exact fout hebt gedaan.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Het was allemaal top geregeld

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

E learning en boek komen lang niet overeen met het examen.

Ben wel geslaagd maar vond het echt een naar examen. Er was niet 1 oefenvraag gelijk aan het examen. Verder staan er dingen in wat in de praktijk anders is. Graag zou ik zien dat het gehele VCA meer is toegespitst op het vak waarin je werkt. Dat zou algemeen meer motivatie geven. Ook kan je dan dieper in de materie ingaan wat uiteindelijk de veiligheid ten goede komt.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Beste cursist, Hartelijk dank voor uw bericht! We waarderen het zeer dat u deze opmerkingen met ons deelt. Hierdoor zijn wij in staat om onze cursussen verder te verbeteren. Wij baseren onze cursussen op de eind- en toetstermen VCA van VCA Infra. De examens zijn hier ook op gebaseerd. Alle VCA eind- en toetstermen worden behandeld in onze elearningcursus. De eind- en toetstermen kunt u raadplegen via de volgende website: https://www.vcainfra.nl/b-vca-vol-vca-vil-vcu/. Tijdens het examen krijgt u, naast kennisvragen, ook toepassingsgerichte vragen. Dit betekent dus dat u bij het examen niet alleen de kennis moet kunnen reproduceren, maar dat u ook dient aan te tonen dat u uw kennis in de praktijk kunt gebruiken. Er zijn duizenden examenvragen en dus ook zeer veel verschillende praktijksituaties. Wij merken vaak dat het maken van deze vragen lastig is, maar elke examenvraag moet terug te herleiden zijn tot de lesstof in onze e-learning. Het VCA-stelsel heeft tot doel om het veilig werken te bevorderen. We ontkomen dus niet aan een “algemene” opleiding. Het is wel goed dat we dergelijke signalen krijgen. We nemen uw feedback hierover graag mee. Kortom bedankt voor de terugkoppeling! Met vriendelijke groet, VCA Nederland

Prima cursus, fijne leraar (Jan)

Locatie was oké. Leraar Jan legt het goed uit en geeft ook bruikbare inzichten hoe je vragen moet lezen en waar je gedachten automatisch met je aan de haal gaan. Regelmatig korte pauze is ook oké. Examen is goed opgezet met gebruik van laptop en eigen netwerk. Examentijd is ruim voldoende Fijn dat je direct de uitslag weet.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Te laat gestart. chagrijnige man.

De toets was veel te laat gestart. Ook was de man van de groep N tot W erg chagrijnig/Racistisch. Persoonlijk vond ik de apparatuur best oud en werkte de computermuis slecht. Veder was het goed geregeld kwa studie boek en de ruimte.

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? N.v.t.

Was goed duidelijk uitgelegd doir de cursist

Goede ervaring

Apart

Apart dat je het vol gedeelte zelf tuis moet doen dat is juist het genen waar ik de dag cursus voor boekte eens maar nooit weer ook geen aan rader

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Nee

Aardige examinator

Praktisch, handig en gebruiksvriendelijk

Praktisch, handig en gebruiksvriendelijk

• Zijn de leerdoelen voor deze cursus behaald? Ja

Examen doen was verschrikkelijk om te doen op locatie

Het examen is erg rumoerig verlopen. Het examen werd in Hintham gegeven. Dit in een lokaal met een groep Nederlandse kandidaten en een groep Spaanse kandidaten. Eerst werd nog een half uur gewacht op de Spaanse groep kandidaten voordat het examen van start ging. Toen is het examen begonnen, na 10 minuten kwam toch de Spaanse groep nog binnen. De gehele examen is nog geen 3 minuten stil geweest. De Spaanse kandidaten bleven maar praten met elkaar en telefoons bleven maar rinkelen. Ook na herhaaldelijk het verzoek om stil te zijn tijdens het examen, was er geen enkele verbetering. Nog nooit heb ik zo'n rumoerige examen meegemaakt.

Wilmersdorf 50 7300 AG Apeldoorn