Goede kwaliteit en snelle levering!

Mooie en duidelijke site!

Vv

Vv

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Is pas kort. Moet het nog even afwachten.

Kan nog niet zeggen hoe ze er op reageren. Ze lusten het in ieder geval wel

Helemaal super

Persoonlijk contact. De honden snacks zijn heel goed, ze worden smakelijk genuttigd. Groetjes jolande

• Mist u iets in onze service? Nee

Kennis van zaken en goed assortiment

Fijne webshop waar goede producten verkrijgbaar zijn. Snelle levering en deskundig advies dus absolute aanrader.

Goede en snelle service

Ik bestel hier alle snacks voor mijn honden , veel keuze en betaalbaar

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Snelle en uitstekende service.

Mijn ervaring met Natuurlijk voor de Hond is uitstekend! Er was een artikel niet op voorraad (niet de kleur wat ik had besteld.) Er werd netjes contact met mij opgezocht. Uiteindelijk hebben wij het opgelost hetzelfde artikel maar dan in een andere kleur.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Eindelijk eens wat anders voor mijn hond!

Bij toeval kwam ik op deze site terecht en ik zag zulke leuke knuffels en diverse honden snacks die nog nooit ergens anders had gezien! De service is ook uitstekend! Ik appte in het weekend omdat mijn adres verkeerd was en ik kreeg meteen antwoord terug en het goede adres werd genoteerd. Snelle levering. Ik ben heel blij en mijn hond geniet van zijn nieuwe yakkaasappel koekjes !

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Altijd op tijd en altijd goed

Ik bestel heel lang het eten voor mijn hond. Altijd snel geleverd en altijd het juiste. Complimenten!

• Mist u iets in onze service? Nee nooit

Smaakvolle brokken voor de hond

Onze hond vind de brokken erg lekker en doet het er goed op.haar huid gaat er ook weer beter uit zien.

Schnelle Lieferung nach Deutschland, einfache Bestellung

Goed voer, snelle levering

Ook goede communicatie;)

Producten zijn top

Wij bestellen bijna alles bij natuurlijk voor de hond. Onze border heeft een allergie en jullie hebben alles op basis van hert. Er zit geen rommel in en dus is het puur!

Klantenservice

Had snel eten voor mijn hond nodig en kon het direct komen ophalen

Snel en goed verzorgd

Goed advies en levering is snel

• Mist u iets in onze service? Nee

Snelle levering, echt perfect geregeld!

Onze hond is ontzettend blij met de producten die ik hier heb besteld. Levering was ook verrassend snel. Aan te raden!

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Snelle levering met persoonlijke boodschap

• Mist u iets in onze service? Klik

Fijne webshop, betrouwbaar en snelle levering

Ben al lang klant en altijd zeer tevreden. De webshop is overzichtelijk, bij vragen snelle, vriendelijke reactie en levering altijd heel snel.

• Mist u iets in het assortiment? nee
  • Mist u iets in onze service? nee

Ik heb een hele fijne ervaring met Mike en ben super tevreden.

Super tevreden.

Tevreden!

Alles prima, spullen, levering, aanbod en persoonlijke noot op kaartje.

• Mist u iets in het assortiment? Te kort een hond om me in het hondenaanbod te verdiepen.

Zeer vlotte service

Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail hoe ver mijn pakket was, wat ik van waarde vind! Pakket is zeer vlot bezorgd. Verder communicatie een dikke 10! wat ik ook waardeer. De webshop bevat vele producten waar ik zeker nog meer gebruik van zal maken.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Natuurlijk voor de hond te beoordelen. Ik zie dat u tevreden bent met onze service, alleen niet met de brokvoeding Nature Dog Food. We werken met de Kiyoh beoordelingen zodat onze klanten onze service kunnen beoordelen, zodat wij waar nodig onze service kunnen bijstellen als dat nodig blijkt te zijn. U heeft hier een productreview geplaats, waar de Kiyoh beoordelingen eigenlijk niet voor zijn bedoeld. Onze trouwe klanten weten dat als er problemen zijn, er altijd contact met ons opgenomen kan worden per telefoon, whatsapp of email. Eventuele problemen lossen we altijd snel op en kijken samen met de klant wat de beste oplossingen zijn. Als u met deze klacht contact met ons had opgenomen hadden we deze uiteraard in vertrouwen in behandeling genomen en opgelost en zo nodig ook adviezen gegeven. U geeft aan dat u een geld terug garantie mist. Als consument heeft u het recht om bij iedere winkel uw bestelling binnen 2 weken na het plaatsen van uw bestelling zonder reden retour te sturen. Deze info kunt u ook terugvinden op onze website: https://www.natuurlijkvoordehond.nl/retouren/ Oplossing: Uiteraard kunt u de ongeopende producten kosteloos naar ons retour sturen, u ontvangt een retourlabel vandaag per email. Let er wel op dat wij as vrijdag onze laatste werkdag hebben, stuurt u uw retour daarna op zal hij weer retour gestuurd worden omdat wij niet aanwezig zijn. Omdat ik het erg vervelend vind dat uw hond deze nare ervaring heeft opgedaan bied ik u aan het volledige aankoopbedrag retour te storten. Wel zo netjes, het leven is als duur genoeg! Ik begrijp dat uw hond niet goed heeft gereageerd op de Nature Dog Food voedingen, en dat is natuurlijk erg vervelend… U geeft aan dat uw hond grijze ontlasting had na het eten van de Nature Dog Food brokken. Dit kan duiden op een alvleesklierprobleem. De alvleesklier is onderdeel van het verteringsproces en geeft zijn alvleeskliersappen af aan de twaalfvingerige darm. Dan begint de vertering van de voeding, als deze niet goed functioneert betekend het dus dat de voedselbrij er onverteerd weer uitkomt. ( Meestal zie je dan ook grijze ontlasting) En dat lees ik wat bij uw hond ook het geval was. Goed dat u contact heeft opgenomen met de dierenarts en hoogstwaarschijnlijk heeft hij u ook verteld dat het met de alvleesklier te maken kan hebben en u een licht verteerbare voeding geadviseerd. Deze zijn er van Royal Canin en ga ervan uit dat uw hond deze ook nu krijgt. Ik hoop dan ook dat het inmiddels een stuk beter gaat met uw hond en er meer duidelijkheid is over de oorzaak. Want Nature Dog Food is geen slechte voeding, alleen was het niet de juiste voeding op dat moment voor uw hond. We verkopen Nature Dog Food al een aantal jaren erg goed en deze voeding doet het dan ook erg goed bij honden met allergieën en intoleranties. Ik vertrouw erop u een mooie oplossing te hebben geboden en u dan ook tevreden bent met onze service. Ik wil u dan ook vragen of u uw review kan aanpassen naar een voldoende zodat andere klanten een helder beeld hebben van natuurlijk voor de hond, want in uw review aanbeveelt u ons niet. Mocht u daar akkoord mee gaan kan ik daarvoor een verzoek tot aanpassen mailen. Vandaag kunt u tot 13.30 uur contact met ons opnemen bij eventuele vragen. Met vriendelijke groeten, Mike (eigenaar) Natuurlijk voor de hond

Snelle levering van Farmina hondenbrok.

• Mist u iets in het assortiment? Nvt
  • Mist u iets in onze service? Nvt

Zeer snel en goed

Snelle en goede service

Altijd top

We bestellen nu al ruim een jaar bij NvdH. Altijd supersnelle service, ruime keuze én standaard een lief handgeschreven bedankje/groet van “Mike”.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Hele fijne site met mooie producten voor een prima prijs. Service is ook erg goed, snel antwoord en goede oplossingen en ook nog snelle levering!

Riga 4 G

2993LW Barendrecht

Over Natuurlijk voor de hond

Natuurlijk voor de hond is de webshop in natuurlijke producten voor jouw hond. Alle producten zijn vrij van kunstmatige toevoegingen als geur-/, kleur-/ en smaakstoffen en conserveermiddelen. Je kunt kiezen uit een ruim assortiment natuurlijk gedroogde hondensnacks, supplementen, rauwe vleesvoeding, hondenbrokken en accessoires. Er is een afhaallocatie en we versturen je bestelling al gratis vanaf € 65,-. Snelheid van leveren en persoonlijke aandacht staan voorop. Tot ziens in onze webshop