First order

My order sent me fast and without any problem. I will definitely buy my dogs treats again from there

• Mist u iets in het assortiment? No everything was perfect
  • Mist u iets in onze service? No everything was perfect

altijd snel geleverd en als er wat is is er zo contact!

al jaren voer voor mijn hond via Natuurlijk voor de hond. prima service!

Altijd snel!

Snelle service. Telefonisch bereikbaar voor persoonlijk en deskundig advies.

• Mist u iets in onze service? Nee

Snel, heel goed en altijd correct.

Uitstekende ervaring

• Mist u iets in het assortiment? Nog niet
  • Mist u iets in onze service? Nee, altijd top

Geweldige service

Al 2x besteld. Goede kwaliteit . Snelle levering, keurig verpakt en ook nog met een persoonlijke noot. Helaas had ik bij mijn laatste bestelling iets verkeerd besteld. Retour gezonden en 2 dgn later al geld terug gestort gekregen. Dus duim omhoog!

goede snelle service.

werd snel geleverd, en mijn hond houdt het goed binnen. Het zou nog makkelijker zijn als er een plastic spuit zou worden meegeleverd waarmee het zou kunnen worden gedoseerd en in de bek ingegeven. Mijn hond heeft een zware blessure dus het is een kwestie van lange adem en geduld maar ik hoop dat dit product aan de genezing bijdraagt.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

We hebben van deze klant begrepen dat de review berust op een foutje en was eigenlijk bedoeld voor een ander bedrijf. We hebben de klant gevraagd de review aan te passen en ons te beoordelen op onze service..

Zeer kekker en gezond

Al de kauwsnacks die we hebben aangekocht, vindt mijn hond heel lekker. Spijtig dat de verzendingskosten zo duur zijn. Maar daarom is onze bestelling telkens groot. De levering gebeurt zeer snel.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Van begin tot eind prima geregeld!!

Van een overzichtelijke site, ruim assortiment tot een snelle levering in een prima verpakking ….. top! En namens onze hond ook nog eens overheerlijk !!

Nieuwe brok

Omdat we tobben met eczeem en likplekken bij mijn hond en op aanraden van de holistische arts over op een brok met eend. Contact gehad met Mike alles overlegd en hij adviseerde de natural dog food met eend

• Mist u iets in onze service? Nee

Altijd goede en snelle service vanuit het hondenhart!

Lekker veel variatie en zoals hierboven beschreven!

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Ruim assortiment & snelle levering!

Ik bestel vaak bij 'Natuurlijk voor de hond' vanwege het ruime assortiment aan natuurlijke producten, zoals honden brokken, maar ook snacks. De bestelling wordt meestal binnen een dag geleverd, tenzij je zelf vraagt om de bestelling op een andere dag te leveren.

• Mist u iets in het assortiment? Helemaal niet.
  • Mist u iets in onze service? Goede service, er ontbreekt niets.

Duidelijke informatie, snelle levering

Het bestellen ging gemakkelijk en de verpakking was ook goed, stevig en precies de juiste maat.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Makkelijk te bestellen (via www.voerwijzer..com) snelle levering. Producten zien er goed uit en de honden zijn er dol op! Zeer tevreden.

Vertrouwd

Wanneer ik een vraag heb wordt er aandacht aangeven door Mike

Altijd heel tevreden

Ik ben vaste klant bij natuurlijkvoordehond en ik stelde het ook zeer op prijs toen ik gebeld werd dat een bestelling niet leverbaar was om samen een oplossing te zoeken. Helaas zie ik dat mijn product nu niet meer leverbaar is, waardoor ik helaas toch geneigd ben om verder te zoeken.

• Mist u iets in het assortiment? Essential Foods - Superior Living (Gevogelte) - 10 kg

Goede service en assortiment

Iedere maand weer topservice! Indien nodig wordt er met je mee gedacht, hij heeft kennis van zaken en mijn bestelling ophalen gaat altijd vlekkeloos.

Snel verzonden

Essential zolder was nergens te verkrijgen, gelukkig hier wel. Gelijk besteld en verzonden.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Bestel systeem is helder, bezorging op tijd.

Overzichtelijk assortiment met hart voor de dieren.

Heel goed persoonlijk advies

Mike is terzake kundig en helpt adviseren wat goed zal zijn voor jouw hond!

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Bestelling werd keurig volgens afspraak bezorgd. Mooie producten.

Helemaal top!

Ik bestel nu alweer een aantal maanden bij Natuurlijk voor de hond en ben gewoon tevreden. Wat ik zelf ook heel fijn vind is dat ze mee denken en vragen stellen over je bestelling. Een foutje van mijn kant werd er prachtig uitgehaald. Zonder cliche te klinken is dat precies de service die ik wil hebben.

Gewoon top

Ruim assortiment, snelle levering

Prima !

Goede service met persoonlijke aandacht.

• Mist u iets in onze service? N.v.t.

Telkens perfect en supersnel!!!

Super service Echte aanrader

• Mist u iets in het assortiment? Neen
  • Mist u iets in onze service? Neen

Snel levering

Snel levering

Riga 4 G

2993LW Barendrecht

Over Natuurlijk voor de hond

Natuurlijk voor de hond is de webshop in natuurlijke producten voor jouw hond. Alle producten zijn vrij van kunstmatige toevoegingen als geur-/, kleur-/ en smaakstoffen en conserveermiddelen. Je kunt kiezen uit een ruim assortiment natuurlijk gedroogde hondensnacks, supplementen, rauwe vleesvoeding, hondenbrokken en accessoires. Er is een afhaallocatie en we versturen je bestelling al gratis vanaf € 65,-. Snelheid van leveren en persoonlijke aandacht staan voorop. Tot ziens in onze webshop