test

test

Duidelijk!

Duidelijke tekst en uitleg hoe leasen werkt welke aanbieders het voordeligst zijn ook wat voor voordelen en nadelen er aan leasen vastzit!

redelijk

Staan van een renault model aanbiedingen in die niet meer geldig zijn dus niet echt up to date

Brilliant website, so glad I came across it

Brilliant website, so glad I came across it

Goede duidelijke site met uitgebreide zoekopdrachten.

Ik zoek naar een lease auto en deze site geeft mij exact de opties die ik belangrijk vind in een website voor lease opties.

Zoek en vergelijk

Snel zoek resultaat met de juiste aanbieders. Top

Verlopen Anbiedingen

Verlopen aanbiedingen

Dat scheelt!

Goede volledige vegelijking bespaart een hoop.

Heeft mij eenduidige inzicht gegeven in een warboel van aanbieders

Eenvoudig laagdrempelig vergelijken van diverse aanbieders met duidelijke uitleg.

Informatief

Duideljk en overzichtelijk Heeft me veel informatie gegeven.

Makkelijk en snel lease auto's vinden

Ideale zoekmachine! Je vindt makkelijk en snel het merk auto (met bijbehorende looptijd en brandstof) dat je wilt. Ik kan het iedereen van harte aanraden.

Duidelijke site

ben net aangemeld, maar ziet er goed uit

ben net aangemeld, maar ziet er goed uit

Duidelijk in een oogopslag

Makkelijke site die alle opties duidelijk aangeeft

prima te woord gestaan

Uitstekende uitleg.

zeer overzichtelijk en goed geprijsd.

ik ben aan het zoeken naar een nieuwe auto en heb hier al een paar leuke zien staan voor een echt goedkope prijs en het word ook allemaal heel duidelijk uitgelegd. topwebsite!

beste redelijk te vergelijken

redelijk makkelijke site om te zien waar je geld het meest waard is, wel gebruiken ze bijna overal dezelfde foto maar ja. Als dat alles is

Mooie en nuttige site

Perfecte site om lease te vergelijken met de maatschappijen. Alles onder een dak.

Duidelijke informatie

Duidelijke informatie waardoor je makkelijk vergelijkbare auto’s kunt vergelijken

tot nu toe prima

hallo, heb tot nu toe alleen nog maar een aanvraag gedaan, de site is prima, dus verder afwachten maar.

helder

inzichtelijk

goede duidelijke site

ik heb nog niet mijn keus gemaakt, maar deze site maakt het wel makkelijker om te zieken wat je wilt.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf met een gunstige prijs

Ik lease al 4 jaar bij de Friesland lease De keren dat ik contact heb gehad werd ik snel en goed geholpen.

Ik kreeg vlot een duidelijk een overzicht

Ik heb gezocht naar een private lease auto en dit ging zeer vlot! Ik kon snel allerlei opties bekijken, die binnen mijn mogelijkheden en wensen vielen.

Hendrik Figeeweg 1

2031BJ Haarlem