Top vergelijker

Zeer goed, zonder gezeur over de telefoon! Duidelijk de opbouw van de prijzen, ook met aanbetaling! Handig

Overzichtelijk

Ik blijf vergelijken tot ik bij de juiste auto komt

Duidelijk en overzichtelijk

Het is ineen opslag tezien en te lezen waar je evt voor gaat

duidelijk en overzichtelijk

zeer duidelijke site. alle kosten en specificaties op een rij.

Onplezierig.zoeksysteem

Tijdens de instellingen wil de site te snel de gegevens opslaan, waardoor je meerdere keren moet wachten voordat je bijv. het juiste lease bedrag hebt ingevuld. Raar is dat je op voorhand niet je kilometers kunt aangeven. Ik zoek op een andere manier verder

Private lease via de ANWB

Al 6 jaar rijd ik een lease auto via de ANWB, een Toyota Aygo en het is echt totaal zorgeloos rijden geweest al die tijd. Zelfs toen door de fabriek dit model Toyota ruim een maand weg is geweest, was er onmiddellijk een andere vergelijkbaar model beschikbaar!

goed om even te kijken

geeft goed beeld over de verschillende mogelijkheden

goed om even te kijken

geeft goed beeld over de verschillende mogelijkheden

Makkelijk vergelijken

De site is overzichtelijk, de benodigde informatie is makkelijk in te voeren en de resultaten komen snel.

Makkelijk

Makkelijk zoeken naar de juiste auto

Handige site, werkt intuïtief.

Snel vinden wat je zoekt, wat de opties zijn en welke aanbieders het beste zijn. Één vraag: zijn de maandbedragen inclusief of exclusief BTW?

Makkelijk vergelijken en aanvragen

Makkelijk vergelijken van lease auto’s en het aanvragen van een offerte.

Handig! Vooral de alert functie.

Handige website als je de keuzevrijheid hebt van je werkgever qua leasemaatschappij. Overzichtelijk, toegankelijk en voldoende info.

Goede opties

Selectie is super eenvoudig

Ik stel uw handige vergelijker op prijs!

een zeer handige site om de lease aanbiedingen van aanbieders van zowel occassions en nieuwe wagens in te zien. Super.

Overzichtelijk

Duidelijk en heel overzichtelijk in een oerwoud van aanbiedingen.

Overzichtelijk

Ben op zoek naar een leaseauto maar kom zoveel verschillende sites tegen. De een nog drukker dan de ander. Deze site oogt rustig en is toch duidelijk in zijn info. Geen verkoop trucje maar gewoon waarheid.

Perfect alles is zeer overzichtelijk

Overzichtelijk en betaalbaar

Overzichtelijke site en betaalbare auto's. Voldoende keuze en duidelijke informatie.

Helder

Een duidelijk en transparant inzicht in verschillende leasemogelijkheden.

Zeer duidelijk en overzichtelijk

Wanneer je op zoek bent en je goed wilt oriënteren.

Makkelijk vergelijken

We overwegen een electrische auto te gaan leasen en weten niet waar te beginnen, vandaar dat we hier gaan vergelijken.

Makkelijk en snel

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Gebruikersgemak!

Echt, binnen 2 minuten de juiste auto gevonden. Perfect.