overzichtelijk

Voor nu voldoende kunnen vergelijken. Nu de stap zetten om een aanvraag in te dienen.

ik doe het voor de 30euro

ff afwachten of ik de verloting win

Goede uitleg

Goede vergelijkbare aangeboden producten

Super, altijd levering binnen 24 uur.

zoals altijd, voortreffelijk

Top aanbieding via Leasevergelijker

Top-aanbieding gevonden via Leasevergelijker, Goedkoopste deal. Via de leasemaatschappij ook nog snel kunnen rijden.

Overzichtelijke en duidelijke informatie

Zeer goede ervaring met deze website. Overzichtelijk en duidelijk en eerlijk.

Geweldig, niets op aan te merken!

Een overzichtelijke site met goede tips en aanbiedingen

Ik heb een hoop op gestoken van de leas vergelijker. Ook heb ik nieuwe dingen ontdekt, zoals de optie maandelijks opzeggen. Een prima site en erg overzichtelijk.

zeer goed

Zeer goed geen klachten .

Duidelijk

Snel en goede overzicht duidelijk

Slecht

Kan alleen kiezen op merk.. dat wil ik niet. Wil kiezen op bijvoorbeeld automaat en dan selecteren van laag maandbedrag naar hoog maandbedrag. Bij active lease gaat dat wel.

Waren opzoek naar een auto te lease en daar zit nogal prijsverschil in, via leasevergelijker te goedkoopste gevonden, en dat scheelt een paar tientjes...

Heel makkelijk te begrijpen, zeer duidelijk en overzichtelijk

Heel veel keuzes en goed gericht op wat je zoekt

teweinig filters wel veel foto's

helaas weinig filters bv trekhaak ivm fietsdrager en kleur wel veel foto's zodat je goed idee van de betreffende auto.prijzen vallen mee .maar zoeken naar electrisch

Veel keuzes in een pakket

Je kunt alles goed met elkaar vergelijken

goed vindbaar alleen jammer als je een bep kleur aangeeft dat hij je dat niet laat zien.

Helder en duidelijk

Heel duidelijk en overzichtelijk Erg geholpen daardoor

Goede aanbieding gevonden! Veel goedkoper als via het leasebedrijf zelf

Perfect helder en overzichtelijk betrouwbaar.

Overtuigende en snelle presentatie van de gegevens van privatelease aanbieders. Mooie vormgeving, die niet ten koste van de inhoud gaat.

makkelijk en overzichtelijk

echt een toppie ... heel overzichtelijk... duidelijk.. alles is makkelijk te vinden

Duidelijke info, kort en bondig

Ziet er goed uit. Mooie auto. Veel extra's kosteloos. Helaas ook veel extra's met een prijskaartje. Net iets boven ons budget. Jammer.

Overzichtelijk

Duidelijke overzichtelijke site, in 1 oogopslag, een mooi hulpmiddel bij zoektocht naar een nieuwe privatelease auto

Overzichtelijk

Overzichtelijke en betrouwbare site