alles vlot en correct!

alles vlot en correct!

Positief, top

Na een eerder negatieve ervaring in het verleden werd dit nu recht gezet. Ik had begin april 2020 een zwembadfilter van INTEX besteld bij zwembadshop.com, waar ik na aankoop uiterst ontevreden over was. Enkele mails gestuurd met de vraag om een oplossing. Weken niets gehoord van zwembadshop met als resultaat een ontevreden klant. Begin juni nog eens een mail gestuurd en nu plots onmiddellijk antwoord van de neiuwe eigenaar blijkbaar.. De pomp werd alsnog terugbetaald. De retourkosten naar Nederland waren natuurlijk voor mij, maar ik was al lang blij dat ik de pomp kon terugsturen en mijn geld terug gestort kreeg.

Doen precies wat ze beloven. Makkelijk besteld, duidelijke communicatie en snel in huis. Gewoon goed.

Zandfilterpomp

Prima ervaring, zandfilterpomp gekocht. Gevraagd wat ik moest hebben, snelle reactie en prima advies.

Mooi zwembad voor schappelijke prijs

Perfect. Snelle levering

Heel erg tevreden!

Snelle levering en goede service. Het zwembad is van goede kwaliteit. Kortom; ik ben tevreden!

Dikke pluim na aankoop zwembadstofzuiger

Ik heb een week geleden een zwembadstofzuiger gekocht via iDeal. Drie dagen later ontving ik het product binnen in uitstekende conditie. Dikke pluim voor snelle service in deze Corona tijden!

Geen reactie

Zeil voor over zwembad besteld, 3 berichten gestuurd, 2 via website en 1 via mail maar geen reactie. Nu maar hopen dat ik het nog wel geleverd krijg, heb nl al wel betaald

Goedemorgen Marieke, Ondertussen hebben wij contact gehad, ik hoop dat u akkoord bent met onze excuses. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Zeer goed!

Snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding en precies wat ik had besteld.

Misleidende info. Niet binnen 1 dag geleverd

Pas na 5 dagen wordt het product geleverd. En als excuus zegt zwembadshop dat het niet aan hun ligt maar aan de post bezorger.

Goedemorgen Kees, Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad, normaliter mag u van ons een snellere service verwachten. Door het Coronavirus hebben wij zoveel bestellingen ontvangen, dit konden wij in onze mooiste dromen niet verwachten. Helaas zat daar ook een keerzijde aan, wij konden niet meer de service bieden die mensen van ons gewend zijn. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

bestelling geplaatst er is iets misgegaan met de betaling was wel gedaan maar niet doorgekomen. Helaas geen stofzuiger meer geld is terug gestort en hebben een kadootje ontvangen voor de kinderen.

Goedemorgen Roos, Wij hebben ondertussen contact gehad en als het goed is is alles naar wens opgelost. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ik was op zoek naar een goede zwembadstofzuiger, deze werd snel geleverd en past op de steel die ik nog had liggen. Topservice

Beste Erik, Bedankt voor uw positieve reactie, dit is de service die u en anderen van ons mogen verwachten. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ondermaats

Wanneer ik iets wil aankopen en er iets scheelt met mijn bestelling krijg ik de dag nadien een mail ... wanneer ik echter een klacht/vraag heb geeft er opeens niemand meer thuis in de zwembadshop. Ik begrijp dat het druk is maar we zijn nu meer dan drie weken verder en nog steeds geen antwoord, laat staan een oplossing!

Beste Danny, Ik verwacht dat het probleem ondertussen is opgelost, mocht dit niet het geval zijn dan vraag ik u een mail te sturen naar Info@zwembadshop.com, ik zal deze dan zo spoedig mogelijk oppakken en zorgen dat het opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Slechte voorraadinformatie

Zwembad besteld, een week later bericht ontvangen dat mijn bestelling door hun werd geannuleerd omdat de voorraad niet klopte. Erg jammer.

Goedemorgen K, Bedankt voor uw reactie, het klopt inderdaad dat wij afgelopen periode onze voorraad niet volledig op orde hadden. Door het Corona virus was er een gigantische vraag naar spullen uit onze webshop. Hierdoor konden wij niet alles up-to date houden. Wij konden niet de service bieden die mensen van ons mogen verwachten. Wij willen daarvoor onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

jammer

voorradig glasparels intex besteld bleek na een week toch niet voorradig. Jammer had bericht graag eerder gehad zodat ik elders de parels kon bestellen.

Beste Marc, Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij hadden u hierover eerder moeten informeren, onze excuses hiervoor. Door de gigantische stijging in bestellingen konden wij niet de service bieden die klanten van ons mogen verwachten. Ondertussen hebben wij zo goed als alles weer op de rit, wij hopen dan ook dat u een volgende keer wel bij ons wilt bestellen. Op die manier kunt u zien dat wij ook goede service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Jammer

Voorradig zwembad besteld maar uiteindelijk was hij toch niet voorradig. Hopelijk kregen we ons geld snel terug. Het lijkt mij dat ze dit nog tegen komen.

Goedemorgen Glenn, Onze excuses dat de voorraad niet volledig klopte. Door de gigantische stijging van bestellingen was onze voorraad niet volledig, hierdoor hebben wij klanten helaas teleur moeten stellen. Wij hopen dat u een volgende keer wel bij ons wilt bestellen, zodat u ziet hoe wij normaliter werken. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Niets kunnen bestellen omdat de voorraad niet klopte

Zwembad besteld en enige tijd later bericht ontvangen dat mijn bestelling door hun werd geannuleerd omdat de voorraad niet klopte

Goedemorgen Ron, Onze excuses dat onze voorraad niet klopte. Wij hebben de gigantische toename aan bestellingen helaas onderschat, hierdoor konden wij niet de service bieden die mensen van ons mogen verwachten. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u in de toekomst wel bij ons besteld, zodat u kunt zien hoe het ook kan! Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Snel en makkelijk

Heldere website, alles invullen, aankoop gedaan en volgende dag in huis! Even kort mailtje naar support gestuurd om te kijken hoe snel ze reageren en dat was in 1.34 uur gepiept :-) . Hoe lekker is dat nu lekker een zwembad(je) in de tuin tijdens de Corona zomer.

Goedemorgen Armijn, Bedankt voor uw reactie, dit is de service die u van ons mag verwachten. Wij hopen dat u in de toekomst ook voor het onderhoud bij ons een bestelling plaatst. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Snelle en adequate respons van team Zwembadshop.com

Bestelling was snel gedaan. Helaas bleek het product toch niet op voorraad en vooralsnog niet na te bestellen vanwege Corona. We werden direct netjes geinformeerd en het geld was teruggestort voor we het wisten.

Beste Anne, Bedankt voor uw positieve review, wij hopen dat als alles weer op voorraad is we u weer als klant mogen verwelkomen. Excuses dat wij de aangeboden goederen niet op voorraad hadden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Overzichtelijke webshop met goed producten

Overzichtelijke webshop met goed producten, zeker een aanbeveling.

Goedemorgen Tom, Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Topkwaliteit voor een goede prijs!

Een opzet zwembad besteld. Door de prijs gekozen voor deze site. Besteld en de volgende dag in huis! Goede service, alles zat er bij en een prima prijs.

Beste Aart, Bedankt voor uw positieve review, goed om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ik heb niets gekregen

Ik had 2 artikelen besteld, waar bij beiden vermeld stond dat het voorradig was, maar het kwam niet, toen ik later nog eens op de site keek, stond er een groene balk met de vermelding dat ze gesloten zijn tot 1 april, ze hebben we m’n geld teruggestort

Beste Riet, Onze excuses dat het door u gekozen artikel niet voorradig was. De groene balk had al eerder in uw scherm moeten komen, onze excuses dat dit niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

beloofde levertijd niet na gekomen

Ik had de bestelling vrijdag middag geplaatst belooft werd zaterdag levering maar dat werd 4 dagen later. Best jammer.

Geweldig Zwembad voor een mooie prijs

Ik heb een groot zwembad met pomp besteld en het was de volgende dag al binnen. Duidelijke instructies erbij hoe ik het moest monteren. Ik had een vraagje over de pomp en binnen 3 uur was mijn mail beantwoord. Dus petje af voor Dennis.

Over Zwembadshop.com

Zwembadshop is een officiële Intex- en Comfortpool dealer. U vindt bij ons diverse zwembaden, accessoires en speelgoed voor internetprijzen. Bestel op werkdagen vóór 16:30 uur en wij zullen de volgende dag al leveren! Tevens heb je als particulier 14 dagen bedenktijd en hoef je bij ons pas na levering te betalen, wel zo fijn!