Super communicatie en snelle levering

Had hier en daar wat vragen en verkeerde bestelling gedaan. Door makkelijke en vriendelijke communicatie is alles snel en goed gekomen. Top

goed contact uitstekende service

Plezierig en professioneel

Goede en snelle service. Gisteren besteld en vandaag in huis. Super!

Beste Bella, Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met uw bestelling! Groet, Team Zwembadshop.com

Goede aervice

Vandaag een solarzeil ontvangen, helaas met een snede erin kortom defect. Met een omweg contact gelegd, ze hadden namelijk een ICT storing. De eigenaresse belde mij direct terug in de avond en heeft een nieuw solarzeil verzorgd. Super opgelost! Mvg, Ellen

Mijn bestelde zeil niet gekregen daar in plaats van 3 filters

Ik heb een zeil voor mijn zwembad besteld,omdat ik tijdelijk de deur niet uit kan,daar in plaats van kreeg ik 3kleine filters, ik gehaald,toen als antwoord,we hebben het zeil niet meer in voorraad, we wachten tot degene wie het verkeerd geleverd heeft het terug stuurt,nou ik zit nu dus zonder zeil,ik heb de 3 filters vandaag gelijk terug laten sturen,kosten 7.95...en nu kan ik dubbel betalen,want ik heb het zeil spoedig nodig, dus morgen nieuwe halen,hoop dat ik mijn geld terug krijg

Goedenavond Jacoba, Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan, ik heb even gezocht in ons systeem. Uw naam komt daar niet in voor, daarnaast hebben wij in 2017 voor het laatst geleverd in Wilnis. Wellicht haalt u ons door elkaar met een andere webshop die in zwembaden doet. bijvoorbeeld Zwembad.shop, in plaats van Zwembadshop.com. Mocht u toch echt bij ons besteld hebben, maar op een ander adres en een andere naam dan zie ik graag uw ordernummer tegemoet zodat ik eea kan nakijken en kan oppakken voor u. Mocht u zich inderdaad hebben vergist wil ik u vragen deze review aan te passen. Met vriendelijke groet, Roel

Gelukkig hadden ze nog een skimmer op voorraad, als een van de weinigen van nederland.

Leuk badje

Prima geleverd met dit warme weer. De meiden zijn er blij mee!

alles vlot en correct!

alles vlot en correct!

Positief, top

Na een eerder negatieve ervaring in het verleden werd dit nu recht gezet. Ik had begin april 2020 een zwembadfilter van INTEX besteld bij zwembadshop.com, waar ik na aankoop uiterst ontevreden over was. Enkele mails gestuurd met de vraag om een oplossing. Weken niets gehoord van zwembadshop met als resultaat een ontevreden klant. Begin juni nog eens een mail gestuurd en nu plots onmiddellijk antwoord van de neiuwe eigenaar blijkbaar.. De pomp werd alsnog terugbetaald. De retourkosten naar Nederland waren natuurlijk voor mij, maar ik was al lang blij dat ik de pomp kon terugsturen en mijn geld terug gestort kreeg.

Doen precies wat ze beloven. Makkelijk besteld, duidelijke communicatie en snel in huis. Gewoon goed.

Zandfilterpomp

Prima ervaring, zandfilterpomp gekocht. Gevraagd wat ik moest hebben, snelle reactie en prima advies.

Mooi zwembad voor schappelijke prijs

Perfect. Snelle levering

Heel erg tevreden!

Snelle levering en goede service. Het zwembad is van goede kwaliteit. Kortom; ik ben tevreden!

Dikke pluim na aankoop zwembadstofzuiger

Ik heb een week geleden een zwembadstofzuiger gekocht via iDeal. Drie dagen later ontving ik het product binnen in uitstekende conditie. Dikke pluim voor snelle service in deze Corona tijden!

Geen reactie

Zeil voor over zwembad besteld, 3 berichten gestuurd, 2 via website en 1 via mail maar geen reactie. Nu maar hopen dat ik het nog wel geleverd krijg, heb nl al wel betaald

Goedemorgen Marieke, Ondertussen hebben wij contact gehad, ik hoop dat u akkoord bent met onze excuses. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Zeer goed!

Snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding en precies wat ik had besteld.

Misleidende info. Niet binnen 1 dag geleverd

Pas na 5 dagen wordt het product geleverd. En als excuus zegt zwembadshop dat het niet aan hun ligt maar aan de post bezorger.

Goedemorgen Kees, Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad, normaliter mag u van ons een snellere service verwachten. Door het Coronavirus hebben wij zoveel bestellingen ontvangen, dit konden wij in onze mooiste dromen niet verwachten. Helaas zat daar ook een keerzijde aan, wij konden niet meer de service bieden die mensen van ons gewend zijn. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

bestelling geplaatst er is iets misgegaan met de betaling was wel gedaan maar niet doorgekomen. Helaas geen stofzuiger meer geld is terug gestort en hebben een kadootje ontvangen voor de kinderen.

Goedemorgen Roos, Wij hebben ondertussen contact gehad en als het goed is is alles naar wens opgelost. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ik was op zoek naar een goede zwembadstofzuiger, deze werd snel geleverd en past op de steel die ik nog had liggen. Topservice

Beste Erik, Bedankt voor uw positieve reactie, dit is de service die u en anderen van ons mogen verwachten. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ondermaats

Wanneer ik iets wil aankopen en er iets scheelt met mijn bestelling krijg ik de dag nadien een mail ... wanneer ik echter een klacht/vraag heb geeft er opeens niemand meer thuis in de zwembadshop. Ik begrijp dat het druk is maar we zijn nu meer dan drie weken verder en nog steeds geen antwoord, laat staan een oplossing!

Beste Danny, Ik verwacht dat het probleem ondertussen is opgelost, mocht dit niet het geval zijn dan vraag ik u een mail te sturen naar [email protected], ik zal deze dan zo spoedig mogelijk oppakken en zorgen dat het opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Slechte voorraadinformatie

Zwembad besteld, een week later bericht ontvangen dat mijn bestelling door hun werd geannuleerd omdat de voorraad niet klopte. Erg jammer.

Goedemorgen K, Bedankt voor uw reactie, het klopt inderdaad dat wij afgelopen periode onze voorraad niet volledig op orde hadden. Door het Corona virus was er een gigantische vraag naar spullen uit onze webshop. Hierdoor konden wij niet alles up-to date houden. Wij konden niet de service bieden die mensen van ons mogen verwachten. Wij willen daarvoor onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

jammer

voorradig glasparels intex besteld bleek na een week toch niet voorradig. Jammer had bericht graag eerder gehad zodat ik elders de parels kon bestellen.

Beste Marc, Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij hadden u hierover eerder moeten informeren, onze excuses hiervoor. Door de gigantische stijging in bestellingen konden wij niet de service bieden die klanten van ons mogen verwachten. Ondertussen hebben wij zo goed als alles weer op de rit, wij hopen dan ook dat u een volgende keer wel bij ons wilt bestellen. Op die manier kunt u zien dat wij ook goede service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Jammer

Voorradig zwembad besteld maar uiteindelijk was hij toch niet voorradig. Hopelijk kregen we ons geld snel terug. Het lijkt mij dat ze dit nog tegen komen.

Goedemorgen Glenn, Onze excuses dat de voorraad niet volledig klopte. Door de gigantische stijging van bestellingen was onze voorraad niet volledig, hierdoor hebben wij klanten helaas teleur moeten stellen. Wij hopen dat u een volgende keer wel bij ons wilt bestellen, zodat u ziet hoe wij normaliter werken. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Niets kunnen bestellen omdat de voorraad niet klopte

Zwembad besteld en enige tijd later bericht ontvangen dat mijn bestelling door hun werd geannuleerd omdat de voorraad niet klopte

Goedemorgen Ron, Onze excuses dat onze voorraad niet klopte. Wij hebben de gigantische toename aan bestellingen helaas onderschat, hierdoor konden wij niet de service bieden die mensen van ons mogen verwachten. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u in de toekomst wel bij ons besteld, zodat u kunt zien hoe het ook kan! Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Snel en makkelijk

Heldere website, alles invullen, aankoop gedaan en volgende dag in huis! Even kort mailtje naar support gestuurd om te kijken hoe snel ze reageren en dat was in 1.34 uur gepiept :-) . Hoe lekker is dat nu lekker een zwembad(je) in de tuin tijdens de Corona zomer.

Goedemorgen Armijn, Bedankt voor uw reactie, dit is de service die u van ons mag verwachten. Wij hopen dat u in de toekomst ook voor het onderhoud bij ons een bestelling plaatst. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Over Zwembadshop.com

Zwembadshop is een officiële Intex- en Comfortpool dealer. U vindt bij ons diverse zwembaden, accessoires en speelgoed voor internetprijzen. Bestel op werkdagen vóór 16:30 uur en wij zullen de volgende dag al leveren! Tevens heb je als particulier 14 dagen bedenktijd en hoef je bij ons pas na levering te betalen, wel zo fijn!