Snelle en adequate respons van team Zwembadshop.com

Bestelling was snel gedaan. Helaas bleek het product toch niet op voorraad en vooralsnog niet na te bestellen vanwege Corona. We werden direct netjes geinformeerd en het geld was teruggestort voor we het wisten.

Beste Anne, Bedankt voor uw positieve review, wij hopen dat als alles weer op voorraad is we u weer als klant mogen verwelkomen. Excuses dat wij de aangeboden goederen niet op voorraad hadden. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Overzichtelijke webshop met goed producten

Overzichtelijke webshop met goed producten, zeker een aanbeveling.

Goedemorgen Tom, Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Topkwaliteit voor een goede prijs!

Een opzet zwembad besteld. Door de prijs gekozen voor deze site. Besteld en de volgende dag in huis! Goede service, alles zat er bij en een prima prijs.

Beste Aart, Bedankt voor uw positieve review, goed om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

Ik heb niets gekregen

Ik had 2 artikelen besteld, waar bij beiden vermeld stond dat het voorradig was, maar het kwam niet, toen ik later nog eens op de site keek, stond er een groene balk met de vermelding dat ze gesloten zijn tot 1 april, ze hebben we m’n geld teruggestort

Beste Riet, Onze excuses dat het door u gekozen artikel niet voorradig was. De groene balk had al eerder in uw scherm moeten komen, onze excuses dat dit niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Zwembadshop.com

beloofde levertijd niet na gekomen

Ik had de bestelling vrijdag middag geplaatst belooft werd zaterdag levering maar dat werd 4 dagen later. Best jammer.

Geweldig Zwembad voor een mooie prijs

Ik heb een groot zwembad met pomp besteld en het was de volgende dag al binnen. Duidelijke instructies erbij hoe ik het moest monteren. Ik had een vraagje over de pomp en binnen 3 uur was mijn mail beantwoord. Dus petje af voor Dennis.

Onduidelijk prijskaartje aan gekochte producten

Tijdens surfen op de website werden steeds bedragen getoond die uiteindelijk bij afrekenen fors waren verhoogd. Mijn email hierover werd niet beantwoord. Na wat rekenwerk lijkt het erop dat de prijs verhoogd is met btw. In de voorwaarden staat duidelijk dat zowel prijs zonder als met "belasting" zichtbaar moet zijn. Overigens zijn de bestelde produkten op tijd geleverd.

Bedrijf heeft geen telefoonservice. geen reactie op bericht.

Heb zwembad gekocht en betaald, krijg geen bevestiging, noch reactie. Dan plots is het zwembad op de website uitverkocht en ik kan niepmand bereiken.

Groot zwembad met pomp besteld. Was aan de late kant maar wou het graag dag erna al hebben. Via mail contact gehad met Dennis, helder en duidelijk ging zijn best doen om er zorg voor te dragen dat het dag erna bezorgd zou worden. 11:00 uur in ochtend bestelling binnen! Zeer mooi stevig zwembad en in vergelijking met andere aanbieders was deze al 30 euro goedkoper!

Voldoet aan waarvoor hij bedoeld is.

Prima zeil. Past goed. Gaten zijn handig voor regenwater. Ook goed in je eentje over het zwembad te leggen.

snel en goede service

Simpel en snel

Overzichtelijke internetsite. Product voldoet exact aan beschrijving. Snel geleverd.

Overzichtelijk, snelle levering

Goed product

Tevreden en snelle levering

Een solarzeil besteld, deze was binnen 2 werkdagen geleverd, top!

Alles top

Beter had ik niet kunnen verwachten.

Klantvriendelijke mensen snelle service en een mooi scala aan artikelen

Slechte service

Een zwembad met een kapotte lasnaad ontvangen. Vervolgens laat zwembad.com. het afweten, en moet je het ZELF oplossen met Intex.

Super snelle levering top

Mooie website en snel geleverd

Correct

Vlot bestelling afgehandeld alles correct en binnen afgesproken termijn geleverd.

Voldoet aan de verwachtingen

Makkelijk te bestellen, goede prijs en geleverd volgens de verwachte levertijd. Deze bezorgtijd is snel, terwijl andere webshops ivm drukte bij bezorgdiensten een langere bezorgtijd hanteren.

Wel goed

Ik miste een papier met mijn bestelling gegevens, maar ook een papier als ik iets moest retourneren.

Slecht

U geeft aan de volgende dag te leveren, drie dagen later pas het pakket ontvangen.

Snelle levering alles prima in orde!

In erg warme periode waren de zwembaden op veel plekken niet op korte termijn leverbaar. Bij Zwembadshop hadden we daar geen last van. Vandaag besteld morgen in huis. Alles prima in orde, duidelijke instructie voor het in elkaar zetten op het You Tube kanaal.

Over Zwembadshop.com

Zwembadshop is een officiële Intex- en Comfortpool dealer. U vindt bij ons diverse zwembaden, accessoires en speelgoed voor internetprijzen. Bestel op werkdagen vóór 16:30 uur en wij zullen de volgende dag al leveren! Tevens heb je als particulier 14 dagen bedenktijd en hoef je bij ons pas na levering te betalen, wel zo fijn!