Pluspunten

De bestelling verliep vlot. De levering liep aanvankelijk wat stroever, 1 van de pakketten was er niet bij maar dit werd snel en professioneel opgelost, waarvoor dank.

Ik kan niet echt iets bedenken.

Pluspunten

Vlugge service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Sneller levering

Na klacht hoor je niets van ze heb al drie keer ingesproken dat ze terug zouden bellen maar dit gebeurd niet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Per ongeluk huisnummer vergeten in te vullen bij mijn bestelling. Gemaild en direct antwoord terug dat ze het zouden aanpassen. Goede service erg klantvriendelijk!

Pluspunten

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering

Op de site had ik betaald via de bancontact app, maar daar bleef de site vast zitten. Konden niet verder, dus ook geen leveradres invoeren. Ben dan wel chat begonnen en men heeft ons direct verder geholpen.

Pluspunten

Na kort overleg op de Chat met een van de medewerkers tot een mooie keuze voor mijn neefje gekomen: Jungle! Dit bad was net nieuw en ik werd getipt. Snel antwoord, hele snelle en nette levering en uiterst vriendelijk.

Pluspunten

Ik kreeg bericht dat 1 zwemband niet meer verkrijgbaar was. Ik kon toen aangeven wat ik wilde doen. Dat werd goed afgehandeld.

Vermelden hoeveel stuks nog verkrijgbaar zijn van een product.

Pluspunten

Gebeld buiten kantoortijd. Telefoon werd opgenomen en ondanks het tijdstip werd ik uitstekend en vriendelijk geholpen en werd er meteen gezocht of de verlangde artikelen op voorraad waren. Dat was zo, dus meteen bestelling geplaatst. Werd keurig per omgaande geleverd. TOPZAAK!!!!

Geen.

Pluspunten

Snelle levering, heel goede communicatie

Pluspunten

prijs is erg goed

jullie zeggen binnen 24 uur te leveren maar dit kwamen jullie niet na

Pluspunten

Snel en keurig geregeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

onderdeel was goed

kon zich niet aan de levertijd houden,op tijd betaald,te laat verstuurd.

Pluspunten

Snelle levering.

Ik zou het iets weten

Pluspunten

Goede communicatie

Pluspunten

Dat ik zelfs op hun vrije dag nog bericht krijg over mijn bestelling

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke webshop, overzichtelijk en concurrerend in prijs

Er stond bij binnen 24 uur geleverd, dit was echter pas na 3 dagen. Geen melding van gehad, ook geen track and trace code gehad.

Pluspunten

Duidelijk verhaal, Snelle levering, Goede kwaliteit, Makkelijk betalen en de goedkoopste. Kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

bereikbaar om vragen te stellen, prima.. (chat)

niet het bedrijf, wel de bezorging, het was druk ivm mooi weer, heb wel twee dagen thuis gezeten om op de bestelling te wachten, deze zou eerst zaterdag, daarna maandag en is uiteindelijk dinsdag geleverd . Jammer, kon gelukkig iemand regelen die het pakje in ontvangst kon nemen (had zelf al twee keer "huis arrest" omdat de tijd niet gegeven.

Pluspunten

Supersnelle levering en fijn zwembadje!

Maaivelden 33

5685JP Best

Over Zwembadshop.com

Zwembadshop is een officiële Intex- en Comfortpool dealer. U vindt bij ons diverse zwembaden, accessoires en speelgoed voor internetprijzen. Bestel op werkdagen vóór 16:30 uur en wij zullen de volgende dag al leveren! Tevens heb je als particulier 14 dagen bedenktijd en hoef je bij ons pas na levering te betalen, wel zo fijn!