Indrukwekkende mosschilderijen!

Een super mooie mosschilderij besteld, echt wauw! Ik wist niet eens dat het bestond. Eigenlijk wilde ik een normale schilderij bestellen totdat ik de mosschilderijen zag.. Ik moest wel even mijn man overhalen maar het hangt nu gelukkig in onze woonkamer en wij zijn er super blij mee! 9 sterren voor Schilderijen sale betreft de service, productkwaliteit en levering alleen de mos producten mogen van mij wel iets goedkoper worden.

Leuke website met goede prijzen

Vriendelijke klantenservice, ruim aanbod, goede prijzen, binnen 2 dagen thuisbezorgd, de ophanghaakjes zaten erbij! Ga zo door schilderijensale

Pluspunten

Zeer mooi schilderij, was echter defect geleverd door DPD maar werd prima opgelost door Schilderijensale

Geen verbeterpunten, het defect was buiten jullie macht. Prima opgelost!

Pluspunten

Mooie skyline schilderij besteld, en snelle reactie ontvangen bij een vraag via Facebook. Erg bedankt.

Geen verbeterpunten of tips.

Pluspunten

Zeer goede service, ze hebben mij vriendelijk geholpen. Ze hebben mij goed geadviseerd over het stylen van mijn woon en slaapkamer. Uiteindelijk 2 verschillende boeddha schilderijen gekocht. Ze zijn prachtig!

Ik heb geen verbeterpunten.

Pluspunten

Erg vriendelijke klantenservice en probleem is goed verholpen. Er werd een verkeerde schilderij bezorgd maar via Facebook hebben ze mij goed geholpen. Erg mooie kunstwerk en ook redelijk goedkoop.

Snellere bezorging is wel gewenst

Pluspunten

Mooie Boeddha schilderijen, goed verpakt ontvangen en ook redelijk goede aanbiedingen.

Telefonisch bereikbaarheid verbeteren.

Pluspunten

Mooie schilderijen en goedkoop ook nog!

Pluspunten

Goede kwaliteit, ruim aanbod en redelijk snelle levering (4 werkdagen).

Pluspunten

Top kwaliteit snel geleverd

Pluspunten

Muurstickers bij schilderijen sale bestel, wat zijn ze prachtig!

Pluspunten

Geweldige canvassen voor een heel voordelig prijs. Ze komen goed verpakt aan! Echt een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

Top schilderijen. En een hele snelle levering bedankt voor alles ! Mijn woonkamer ziet er nou levendiger uit.

Pluspunten

Voor de aankoop persoonlijk advies gekregen over welke schilderijen het beste bij mijn interieur passen(via de Facebook van schilderijensale.nl). Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Boeddha wierook 5-luik schilderij en hij staat prachtig! Het maakt heel veel verschil in onze woonkamer!

Ik heb geen verbeterpunten of tips voor dit bedrijf. Ik ben 100% tevreden met de service, afhandeling en kwaliteit van de schilderij.

Pluspunten

Een prachtige Boeddha schilderij gekocht. Onze woonkamer is er een stuk mooier op geworden!

Voor 12:00 besteld morgen in huis zou top zijn! Opzich heb ik niet te klagen... het duurde 3 dagen voordat ik hem in huis had en op jullie website staat dat het zelfs 7 dagen kan duren. Zelfs dan zou ik het niet erg vinden omdat jullie stukken goedkoper zijn dan andere websites. Oowja en als jullie je assortiment uitbreiden zou ook een pluspunt zijn. Gr. Henk vdb