Goed service

Ik had een PINCE-NEZ NEUSBRIL ZCB356 besteld maar al snel brak 1 van de neusvleugels af en ook het 'glas' is erg krasgevoelig. Direct nadat ik dit had gemeld kreeg ik mijn geld terug en dat is wel goed service. Bij deze bril was de kwaliteit dus niet wat ik er van had verwacht maar Leesbrillenkopen.com had een onverwacht niet goed- geld terug actie.

Perfecte service & snelle levering

Snelle levering. Vandaag besteld was bij de volgende dag in huis. Na de eerste bestelling meteen een 2de serie leesbrillen besteld. Nu ook weer de volgende dag in huis. Top. Dank je wel.

Tevreden klant.

Supersnel geleverd, binnen 1 dag. De shop was telefonisch goed bereikbaar voor informatie. Acceptabele prijzen. Ik ben zeer tevreden!

Waardeloos

Probeer al maanden een bril te retourneren, maar reageren nergens op. Dropshippers die hun bril in China voor een schijntje kopen en hier met 500% winst verkopen. Wegblijven bij deze oplichters.

U kunt de adresgegevens gewoon vinden op onze website. U kunt uw bril terugsturen naar: Take The Lead Karthuizersstraat 95 1015LN AMSTERDAM Geeft u mij uw ordernummer even door dan storten we het geld retour. [email protected]. Retouren dienen aan ons gemeld te worden via: info @ leesbrillenkopen.com. Indien u een artikel terug wilt sturen kan dat zonder opgave van reden binnen 7 werkdagen. Wij storten dan, zodra wij het artikel retour hebben, het aankoopbedrag aan u terug. Zie hieronder herroepingsrecht. Vermeld uw ordernummer en naam en adres svp. Zo kunnen we eenvoudiger uw aankoop terugvinden. RETOURADRES Take The Lead Karthuizersstraat 95 1015LN AMSTERDAM 020-7742688 HERROEPINGSRECHT EN RETOURNEREN Bij producten: 1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen. Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd: 3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst. Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht: 5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd. 6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen. Dankuwel.

Ik heb 6 brillen ontvangen, waarvan ik er 2 zou willen retourneren, en dat is goed gegaan...

Beste mevrouw Hoogstraten, Ons retourbeleid staat onderaan de website met adres. Stuurt u de brillen naar onderstaand retouradres dan stoprten wij uiteraard zsm uw geld terug. Retouren dienen aan ons gemeld te worden via: info @ leesbrillenkopen.com. Indien u een artikel terug wilt sturen kan dat zonder opgave van reden binnen 7 werkdagen. Wij storten dan, zodra wij het artikel retour hebben, het aankoopbedrag aan u terug. Zie hieronder herroepingsrecht. Vermeld uw ordernummer en naam en adres svp. Zo kunnen we eenvoudiger uw aankoop terugvinden. RETOURADRES Take The Lead Karthuizersstraat 95 1015LN AMSTERDAM 020-7742688 HERROEPINGSRECHT EN RETOURNEREN Bij producten: 1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen. Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd: 3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst. Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht: 5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd. 6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

Pluspunten

Pluspunten

Goed en snel!

Is uitstekend zo !

Pluspunten

Goedkope leesbrillen. Snel geleverd

Pluspunten

Snelle levering, voordelig.

Misschien iets steviger inpakken, het was wel breukgevoelig nu.

Pluspunten

Snelle levering , leuke brillen .

Pluspunten

Goede website, vlotte afhandeling en supersnelle levering

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

groot aanbod en klantvriendelijk

verzending graag met "aankomstvoorspelling" (sorry, ik weet niet hoe zoiets officieel heet)

Pluspunten

snelle reactie op een vraag breed assortiment Uitstekende service

geen

Pluspunten

bericht als een model uit de collectie gaat

Pluspunten

Kwaliteit voor prima prijzen

Zou het niet weten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle en correcte levering

heb te weinig ervaring met dit bedrijf

Pluspunten

Levering conform de verwachting. Zowel het product als de levering zelf voldoet aan de verwachtingen!

Pluspunten

Prachtige leesbrillen voor een heel betaalbare prijs!

Pluspunten

Snelle levering. Prettige leesbrillen.

Pluspunten

Snell, efficiënt. U hebt gebruiksmiddelen - pince nez - die in een gewone winkel niet verkrijgbaar zijn.

Ik zou het niet weten!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb nog altijd niets ontvangen.

Beste Francoise, Ik heb uw bestelling even nagekeken en de reden dat u nog niks ontvangen heeft komt omdat er geen betaling plaatsvond. Ik zal u per mail een betaallink toesturen waarmee u kunt betalen. Er is een mailtje gestuurd dat de betaling was mislukt. Wellicht zit deze in uw spam box.

Pluspunten

Duidelijke website. Snelle levering.

Op de website is het lastig meerdere artikelen gelijktijdig te bestellen. Na aanmaken van een account ging dit wel.

Pluspunten

What you see is what you get

Promo's duidelijker