Pluspunten

Kan niet sneller!

Geen

Pluspunten

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Ik heb op facebook bij hun advertentie een vraag gesteld nl "leuk brilletje maar hij blijft van mijn neus glijden. Wat kan ik daar aan doen?" Ze geven geen antwoord helaas.

Pluspunten

Snel en prima kwaliteit !

Pluspunten

Goede website, duidelijk en de bestelling is eenvoudig in te vullen. Verder snelle en correcte levering.

Ik heb geen bevestigingsemail van de besteling ontvangen waardoor ik iets zeker wist of de bestelling was geplaatst en uitgevoerd zou worden. De bestelling is prima geleverd maar een bevestigingemail zou wel handig zijn.

Pluspunten

Overzichtelijk, Snel met leveren.

Pluspunten

Snelle levering. Goed verpakt.

Pluspunten

Alles prima

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering. Als ik zven laat weten dat ik een. Nieuwe bestel , krijg ik een korting. Prima service dus. Ik maak ee gauw werk van een nieuwe keuze te maken.

de beentjes van de brillen zijn veels te lang, en niet zelf aan te passen. dit had ik niet gezien bij het bestellen van de bril.

Beste mevrouw Tertooy, U mag de brillen gewoon ruilen voor 2 andere modellen. Dat is geen enkel probleem. In de omschrijving van dit type leesbril staat: Deze leesbril heeft extra lange veren waardoor u de bril makkelijk rond uw nek kunt laten hangen. Neemt u even via ons mailadres [email protected] contact op! Dan gaan we dit in orde brengen voor u.

Pluspunten

Uitgebreide collectie voor een scherpe prijs,

Op mijn factuur kwam mijn ip-adres te zijn. Iets wat ik heel vreemd vond en vind en eigenlijk een inbreuk op mijn orivacy vind.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

foto komt niet helemaal overeen met werkelijkheid. het door mij bestelde montuur zou transparant zijn; het is grijs...

Pluspunten

Site werkt naar behoren Duidelijke communicatie Snelle levering

Pluspunten

Snelle levering + product OK !

Pluspunten

Prima leesbrillen voor een schappelijke prijs. Snel geleverd. Bedankt voor de service!