Erg blij met het TV-meubel Lars!

Wij hebben het TV-meubel Lars in het wit. We zijn er super blij mee en krijgen er veel complimenten over. Het is een kast met goede kwaliteit en het ziet er erg mooi en strak uit. De service was ook goed. De bezorgers hebben het nauwkeurig en netjes afgeleverd.

Een mooi produkt met een paar schoonheidsfoutjes

Het tv-meubel ziet er mooi uit maar in het zwarte gedeelte zie je duidelijk de kruiskopschroeven zitten, dat is jammer. Dus naar de doehetzelf om dopjes te halen.

Response from the business owner

Beste Theo, dank je wel voor je berichtje. En fijn dat je tv meubel goed bevalt. Tav je opmerking: het blauwstalen vak is eigenlijk bedoeld voor ruw haardhout (zoals op de foto's op de website). We hebben wel dopjes geprobeerd, maar bij het erin leggen stoot je zo de dopjes eraf. Deze hechten niet heel goed. Vandaar dat we besloten hadden dat niet te doen. Maar goed dat je het aangeeft, we kunnen je natuurlijk niet verplichten er ruw haardhout in op te bergen.

Erg tevreden over het product en de service. Top bedrijf!

Erg tevreden!

Dank je wel Saskia voor je mooie review! Gr Ruben

Prachtige kast, goede service!

We hebben een maatwerk kast laten maken, de kast is precies zo geworden zoals we wilden. Goede materialen gebruikt, en perfect afgewerkt. Goede service!

Mooie kasten, flexibele indeling

Wordt goed meegedacht bij andere opties dan de standaard kasten. Bijna alles lijkt mogelijk. Helaas kleine vergissing bij de productie, goed opgelost door kosteloos nieuwe onderdelen te monteren. Top kasten, fijne communicatie en prima service.

Pluspunten

Goede communicatie Uitstekende kwaliteit Professionele levering en installatie

Response from the business owner

Hoi Martijn, dank je wel voor je mooie review. Heel veel woon- en leefplezier met je kasten gewenst! gr Ruben

Pluspunten

Tv-meubel is mooi vorm gegeven en maatwerk is mogelijk. Goede service en communicatie.

Showroom voor de meubels. Nu alleen 1 kast te bezichtigen bij Fonq.

Response from the business owner

Hoi Karin, dank je wel voor je review en compliment. Veel leef en woonplezier met je 100% Karin! gr Ruben

Response from the business owner

Dank je wel Danielle voor je mooie review. Leuk dat onze kasten bij jullie op kantoor staan. Veel werk en leefplezier ermee! gr Ruben

Pluspunten

Mooie kwaliteitskast, goede levering en service

Response from the business owner

bedank voor je mooie review! Het is een mooie maatwerk kast geworden!

Pluspunten

Vriendelijk Meedenken Behulpzaam Secuur

Planning via email laten lopen

Pluspunten

Mooie kast, goede service tijdens levering en montage. Snelle levering.

Response from the business owner

Dank je wel Sten voor je bericht en mooie beoordeling!

Pluspunten

100% kast heeft van ons eigen ontwerp een fantastisch mooie kast gemaakt. De kleuren konden we zelf uitkiezen. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. De kast is mooi afgewerkt en netjes geleverd en gemonteerd.

Response from the business owner

Dank je wel Ineke! het is een hele mooie en bijzonder kast geworden. We posten de foto nog even op onze facebook pagina. gr Ruben

Pluspunten

levert goede kwaliteit

geen tips

Pluspunten

100% kast is erg flexibel. Uitgaande van de basismodellen kun je eindeloos aanpassen om uiteindelijk een kast op maat geleverd te krijgen. Het product voelt erg degelijk aan.

Pluspunten

-Goed en snel contact via de e-mail - korte levertijd - aanbetaling en de rest betalen na levering

- Telefonische bereikbaarheid

Response from the business owner

Dank je wel Sigrid voor je goede review. We hebben nu ook een Whats-App nummer op de site gezet, dat moet contact via de telefoon makkelijker maken.

Pluspunten

Goede service en een uitmuntend products.

Pluspunten

Ruben is prettig en snel in de communicatie. Vriendelijk en correct. En de kast is prachtig!

Pluspunten

Mooie kasten in goede prijs/kwaliteit verhouding. Als ik weer wat nodig heb kijk ik eerst hier. En al aantal keer bij vrienden van mij jullie naam gegeven.

Misschien nog foto's plaatsen met hoe binnenwerk eruit ziet!

Pluspunten

Kast voldeed helemaal aan onze wensen We hadden een specifieke kleur gekozen en dit is goed opgepakt.

Begin was de communicatie wat onduidelijk (een mailadres werkte niet)

Pluspunten

- goede service - persoonlijk - aantrekkelijke prijzen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement