Klantvriendelijk

PostNL deed er nogal lang over om het pakketje te bezorgen. Maar het contact met fotoinlijst was prettig en klantvriendelijk. Het pakketje zelf was keurig, meer dan tevreden met het resultaat en zal hier zeker nog eens wat bestellen!

Geweldige service, en mooi product

Voor een uitvaart had ik heel snel foto's in lijst nodig. Het is, terwijl het overal erg druk was door Black Friday, direct dezelfde dag verzonden. Topservice! Ook erg handig dat er klantenservice via WhatsApp is. Klantvriendelijk, goed, snel.

Geweldige service, denken met je mee en met een mooi resultaat

Mooie en gemakkelijke site!

goede kwaliteit,snelle levering

positioneren van foto in printframe lastig. foto zakt telkens weg(gevolg: witte ruimte) geen keuze om foto liggend af te drukken.

Prachtige collectie inlijstingen

Mijn foto in prachtige lijst laten maken. Vele maat keuzes. Snelle levering.

Uitstekende en snelle service

Ik had een vraag over de lijst, hierop werd via Whatsapp snel en verhelderend gereageerd. Hierna snel besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Echt een hele fijne service.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Super snel en prachtig products

product zou woensdag geleved worden, maandagavond al besteld, dinsdag in huis! Website gebruiksvriendelijk. Met me nieuwe kortingscode ga ik zelf direct weer een bestelling doen. Bedankt!

Mooi en kwalitatieve foto’s

Foto’s die ik heb besteld zijn erg mooi en kwalitatief heel goed. Ook het canvasdoek is mooi. Ik ben zeer tevreden!

Snel en eenvoudig

Product als omschreven, snel verstuurd, goede kwaliteit

Top lijstje

De lijst met foto ziet er goed uit en de levering was ook snel. Blij mee!

Superklantvriendelijk.

Ik ben ontzettend goed geholpen. Persoonlijk contact en een snelle, net geleverde bestelling. Top!

Goed product en fantastische service

Wij hebben een foto op canvas laten afdrukken van onze baby. Bij canvas is het even opletten hoe de zijkanten worden bespannen en welk gedeelte van de foto uiteindelijk op de voorkant zichtbaar is. Hier is bij ons bij de bestelling helaas iets fout gegaan, waardoor we in eerste instantie niet tevreden waren met het resultaat. Fotoinlijst heeft meteen gereageerd, de foto bewerkt, opnieuw afgedrukt en verzonden. Dit alles zonder extra kosten voor ons en binnen 1 dag. Het is prachtig geworden en de service was erg klantgericht en vriendelijk. Heel erg bedankt.

Beste Wendy, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn met een passende oplossing en leuk om de positieve ervaring te lezen die je had met Fotoinlijst na aanleiding van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Goed geholpen door Arjan, leuke site!!

In deze tijd een vorm van contact sturen door een fotolijstje te bestellen van de kids en deze op laten sturen naar de opa’s en oma’s!!

Vandaag mijn foto in lijst ontvangen. Goed verpakt en snel geleverd. Super dank je wel voor de mooie ingelijste foto

Geweldige service. Aanrader

Gebeld omdat levertijd voor ons eigenlijk te lang was. De bestelde lijst werd direct apart gelegd. En we zijn nog teruggebeld of de foto moest hangen of staan. Er is vervolgens nog snel een steun gemaakt voordat de foto op de post ging. De ingelijste foto hadden we de volgende dag al in huis. Klasse. Hartstikke bedankt.

Fantastische service

Mooie kwaliteit lijst die ik de volgende dag al in huis had! Even contact nog gehad via whatsapp voor ik de bestelling plaatste en daar werd snel en vriendelijk gereageerd.

Super leuk om een foto in een lijstje als cadeau op te sturen!

Goede hulp, snelle levering en mooi eindproduct.

Snel en goed.

Snelle en goede levering. Wij zijn heel tevreden en bevelen dit aan bij anderen.

Zeer goede en snelle service

Denkt oplossingsgericht zodat de klant een mooi resultaat krijgt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super produkt, makkelijk te bestellen, faire prijs en supersnelle levering (2 dagen)

Niets te verzinnen. Gewoon top !!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi resultaat, goede kwaliteit producten snel geleverd.

Over Fotoinlijst.nl

Met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl kun je iemand verrassen met een persoonlijke herinnering! Fotoinlijst.nl zorgt dat de foto in lijst als cadeautje aankomt!