Super snel en prachtig products

product zou woensdag geleved worden, maandagavond al besteld, dinsdag in huis! Website gebruiksvriendelijk. Met me nieuwe kortingscode ga ik zelf direct weer een bestelling doen. Bedankt!

Mooi en kwalitatieve foto’s

Foto’s die ik heb besteld zijn erg mooi en kwalitatief heel goed. Ook het canvasdoek is mooi. Ik ben zeer tevreden!

Snel en eenvoudig

Product als omschreven, snel verstuurd, goede kwaliteit

Top lijstje

De lijst met foto ziet er goed uit en de levering was ook snel. Blij mee!

Superklantvriendelijk.

Ik ben ontzettend goed geholpen. Persoonlijk contact en een snelle, net geleverde bestelling. Top!

Goed product en fantastische service

Wij hebben een foto op canvas laten afdrukken van onze baby. Bij canvas is het even opletten hoe de zijkanten worden bespannen en welk gedeelte van de foto uiteindelijk op de voorkant zichtbaar is. Hier is bij ons bij de bestelling helaas iets fout gegaan, waardoor we in eerste instantie niet tevreden waren met het resultaat. Fotoinlijst heeft meteen gereageerd, de foto bewerkt, opnieuw afgedrukt en verzonden. Dit alles zonder extra kosten voor ons en binnen 1 dag. Het is prachtig geworden en de service was erg klantgericht en vriendelijk. Heel erg bedankt.

Beste Wendy, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn met een passende oplossing en leuk om de positieve ervaring te lezen die je had met Fotoinlijst na aanleiding van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Goed geholpen door Arjan, leuke site!!

In deze tijd een vorm van contact sturen door een fotolijstje te bestellen van de kids en deze op laten sturen naar de opa’s en oma’s!!

Vandaag mijn foto in lijst ontvangen. Goed verpakt en snel geleverd. Super dank je wel voor de mooie ingelijste foto

Geweldige service. Aanrader

Gebeld omdat levertijd voor ons eigenlijk te lang was. De bestelde lijst werd direct apart gelegd. En we zijn nog teruggebeld of de foto moest hangen of staan. Er is vervolgens nog snel een steun gemaakt voordat de foto op de post ging. De ingelijste foto hadden we de volgende dag al in huis. Klasse. Hartstikke bedankt.

Fantastische service

Mooie kwaliteit lijst die ik de volgende dag al in huis had! Even contact nog gehad via whatsapp voor ik de bestelling plaatste en daar werd snel en vriendelijk gereageerd.

Super leuk om een foto in een lijstje als cadeau op te sturen!

Goede hulp, snelle levering en mooi eindproduct.

Snel en goed.

Snelle en goede levering. Wij zijn heel tevreden en bevelen dit aan bij anderen.

Zeer goede en snelle service

Denkt oplossingsgericht zodat de klant een mooi resultaat krijgt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super produkt, makkelijk te bestellen, faire prijs en supersnelle levering (2 dagen)

Niets te verzinnen. Gewoon top !!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi resultaat, goede kwaliteit producten snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Professioneel verpakt.

Op de site is vooraf al een signaal als het druk is voor de leververwachting.

• Snelheid/Levertijd

Beste Yvette, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Leuk om te horen dat de verpakking professioneel overkomt. Fotoinlijst.nl doet er alles aan om elk pakket zo goed mogelijk te verpakken zodat elke fotolijst heel aankomt. Ongelukkig helaas komt het heel soms voor dat er toch iets niet heel aankomt. In dit geval sturen wij een nieuw exemplaar toe. Dat is onze glasgarantie! Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Pluspunten

Foto laten printen in een lijstje. De volgende dag al geleverd!

Wel prijzig

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super goede service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Doen we zeggen Prachtig ingepakt

Pluspunten

Snelle en behulpzame helpdesk die via Whatsapp zelfs in de avond bereikbaar is. Ze denken mee, zijn geduldig en vriendelijk! Mijn ingelijste cadeau wilde ik graag voorzien van passe partout, dat was geen probleem! De bestelling was snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klantvriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi product ervan gemaakt

Levertijd mag iets sneller

Over Fotoinlijst.nl

Met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl kun je iemand verrassen met een persoonlijke herinnering! Fotoinlijst.nl zorgt dat de foto in lijst als cadeautje aankomt!