Een stapje verder dan standaard.

Toen de afbeelding niet het juiste formaat bleek voor de lijst, ontving ik een telefoontje hierover om dit te overleggen. Hij heeft toen gezegd 'ik los het wel op' en inderdaad. Het is heel netjes opgelost met mooi resultaat. Ook heel goed verpakt verstuurd. Wat mij betreft net dat stapje verder. Hele goede ervaring.

Netjes, snel en blijmakend

Ik heb al diverse keren een foto met lijst besteld en ben elke keer weer blij verrast als het pakketje afgeleverd wordt. Goed verpakt en elke keer weer een mooie foto in de lijst

Verrassend en geweldige service

Mijn bedrijf heeft het zwaar gehad de afgelopen 1,5 jaar, maar mijn werknemers heb ik nooit horen klagen! Daarvoor wilde ik mijn werknemers bedanken. Ik kwam in contact met Arjan en heb het idee besproken. Hij gaf mij advies en dacht mee met de mogelijkheden. Ik kreeg super leuke reacties van mijn werknemers toen zij allemaal thuis het ingelijste bedankje ontvingen.

Snel en netjes uitgevoerd

Binnen een dag hadden wij onze foto, keurig ingelijst en netjes verpakt in huis!

Prachtig ingelijste foto

Mijn foto in prachtige lijst laten maken. Vele maat keuzes. Snelle levering.

Na mislukte poging gedaan hebben bestelling voor 12 foto’s in 3 formaten online te regelen, via helpdesk alles vlot geregeld gekregen. Binnen enkele dagen alles opgestuurd gekregen en in goede orde ontvangen. De foto’s in lijst waren ergen goed ingepakt, niks aan toeval overgelaten. Helemaal top!

Fijne ervaring met de schriftelijk communicatie.

Ik had wat vragen over de site en het gebruik ervan. Dit werd heel positief opgepakt en het probleem werd verholpen. Prettig om ook achter de website contact te kunnen hebben.

Prachtig ingelijste foto

Als cadeau heb ik een foto laten afdrukken en inlijsten door Fotoinlijst.nl. Mijn ingelijste foto werd heel spoedig na het bestellen bij mij thuis geleverd. Over het resultaat ben ik meer dan de tevreden: de foto is in hoge kwaliteit afgedrukt, de lijst is ook heel mooi. De communicatie met Fotoinlijst.nl verliep vriendelijk en prettig. Een aanrader!

alles vlot verlopen geen klachten

Klantvriendelijk

PostNL deed er nogal lang over om het pakketje te bezorgen. Maar het contact met fotoinlijst was prettig en klantvriendelijk. Het pakketje zelf was keurig, meer dan tevreden met het resultaat en zal hier zeker nog eens wat bestellen!

Geweldige service, en mooi product

Voor een uitvaart had ik heel snel foto's in lijst nodig. Het is, terwijl het overal erg druk was door Black Friday, direct dezelfde dag verzonden. Topservice! Ook erg handig dat er klantenservice via WhatsApp is. Klantvriendelijk, goed, snel.

Geweldige service, denken met je mee en met een mooi resultaat

Mooie en gemakkelijke site!

goede kwaliteit,snelle levering

positioneren van foto in printframe lastig. foto zakt telkens weg(gevolg: witte ruimte) geen keuze om foto liggend af te drukken.

Prachtige collectie inlijstingen

Mijn foto in prachtige lijst laten maken. Vele maat keuzes. Snelle levering.

Uitstekende en snelle service

Ik had een vraag over de lijst, hierop werd via Whatsapp snel en verhelderend gereageerd. Hierna snel besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Echt een hele fijne service.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Super snel en prachtig products

product zou woensdag geleved worden, maandagavond al besteld, dinsdag in huis! Website gebruiksvriendelijk. Met me nieuwe kortingscode ga ik zelf direct weer een bestelling doen. Bedankt!

Mooi en kwalitatieve foto’s

Foto’s die ik heb besteld zijn erg mooi en kwalitatief heel goed. Ook het canvasdoek is mooi. Ik ben zeer tevreden!

Snel en eenvoudig

Product als omschreven, snel verstuurd, goede kwaliteit

Top lijstje

De lijst met foto ziet er goed uit en de levering was ook snel. Blij mee!

Superklantvriendelijk.

Ik ben ontzettend goed geholpen. Persoonlijk contact en een snelle, net geleverde bestelling. Top!

Goed product en fantastische service

Wij hebben een foto op canvas laten afdrukken van onze baby. Bij canvas is het even opletten hoe de zijkanten worden bespannen en welk gedeelte van de foto uiteindelijk op de voorkant zichtbaar is. Hier is bij ons bij de bestelling helaas iets fout gegaan, waardoor we in eerste instantie niet tevreden waren met het resultaat. Fotoinlijst heeft meteen gereageerd, de foto bewerkt, opnieuw afgedrukt en verzonden. Dit alles zonder extra kosten voor ons en binnen 1 dag. Het is prachtig geworden en de service was erg klantgericht en vriendelijk. Heel erg bedankt.

Beste Wendy, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn met een passende oplossing en leuk om de positieve ervaring te lezen die je had met Fotoinlijst na aanleiding van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Goed geholpen door Arjan, leuke site!!

In deze tijd een vorm van contact sturen door een fotolijstje te bestellen van de kids en deze op laten sturen naar de opa’s en oma’s!!

Vandaag mijn foto in lijst ontvangen. Goed verpakt en snel geleverd. Super dank je wel voor de mooie ingelijste foto

Over Fotoinlijst.nl

Met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl kun je iemand verrassen met een persoonlijke herinnering! Fotoinlijst.nl zorgt dat de foto in lijst als cadeautje aankomt!