Zeer goede en snelle service

Denkt oplossingsgericht zodat de klant een mooi resultaat krijgt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super produkt, makkelijk te bestellen, faire prijs en supersnelle levering (2 dagen)

Niets te verzinnen. Gewoon top !!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi resultaat, goede kwaliteit producten snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Professioneel verpakt.

Op de site is vooraf al een signaal als het druk is voor de leververwachting.

• Snelheid/Levertijd

Beste Yvette, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Leuk om te horen dat de verpakking professioneel overkomt. Fotoinlijst.nl doet er alles aan om elk pakket zo goed mogelijk te verpakken zodat elke fotolijst heel aankomt. Ongelukkig helaas komt het heel soms voor dat er toch iets niet heel aankomt. In dit geval sturen wij een nieuw exemplaar toe. Dat is onze glasgarantie! Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Pluspunten

Foto laten printen in een lijstje. De volgende dag al geleverd!

Wel prijzig

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super goede service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Doen we zeggen Prachtig ingepakt

Pluspunten

Snelle en behulpzame helpdesk die via Whatsapp zelfs in de avond bereikbaar is. Ze denken mee, zijn geduldig en vriendelijk! Mijn ingelijste cadeau wilde ik graag voorzien van passe partout, dat was geen probleem! De bestelling was snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klantvriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi product ervan gemaakt

Levertijd mag iets sneller

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk, kwaliteit en betrouwbaar

Nee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

after seal

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bij twijfel over de bestelling bellen ze gewoon om er zeker van te zijn dat het goed is. Dit stukje extra service stellen wij erg op prijs.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bij onduidelijkheid over cadeaupapier telefonisch snel en goed opgelost.

Aangeven dat buitenste verpakking niet onderdeel is van cadeauverpakking

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Door een fout bij PostNL ontving ik mijn pakketje maar niet… Na contact met Fotoinlijst.nl hebben zij, zonder extra kosten voor mij te berekenen, mijn bestelling opnieuw gemaakt en opgestuurd (en zelfs aangetekend, zodat het deze keer niet mis kon gaan). Wat een service!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super vriendelijk meedenkend en attent!

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klantenservice is top. Werkt met what's app en reageren vrijwel direct. Bij mij was het pakket aan postnl aangeboden en zou het zaterdag voor moederdag geleverd worden. Echter bleef postnl in gebreken en kwam mijn pakket pas na het weekend. De klantenservice vond dit erg vervelend en heeft mij een extra gratis fotolijstje aangeboden. Top. Hier kan menig bedrijf iets van leren.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Gion, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Het blijft een vervelende situatie dat we een moeder op Moederdag niet gelukkig hebben kunnen maken. Fijn om te horen dat je de klantenservice als top ervaren hebt. We streven ernaar om iedereen zo goed en snel als mogelijk te helpen. Ook fijn dat de geboden oplossing het leed enigszins heeft kunnen verzachten. Wij wensen jullie veel plezier met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl en hopen je in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Pluspunten

Goede service! Denken goed met je mee en houden rekening met je wensen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer verzorgd lijstje, mooi ingepakt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke site en een goede prijs / kwaliteit verhouding. De foto in lijst werd goed verpakt verzonden en de steigerhouten lijst (grijs) was in het echt nog mooier dan op de foto. De kwaliteit van de foto zelf was ook erg mooi. Op het moment dat de bestelling werd verzonden, ontving ik daar netjes bericht van per mail.

Persoonlijk zou ik het ook prettig vinden om een bevestiging van de bestelling te ontvangen per mail. Nu weet je dat je betaald hebt, maar je hebt verder geen informatie / bevestiging hiervan.

• Snelheid/Levertijd

Beste RG, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Wat fijn om horen dat de kwaliteit van zowel de foto als de lijst goed is bevallen. Doordat wij foto's printen met inkt op waterbasis zitten er geen chemicaliën in verwerkt die ervoor zorgen dat de foto's op langer termijn zullen verkleuren. De kwaliteit die je ontvangen hebt zal ook over een aantal jaar dus nog steeds mooi zijn! Vervelend dat je de orderbevestiging niet ontvangen hebt. Deze wordt wel standaard verzonden. Onze excuses voor de onduidelijkheid die dit opgeleverd heeft. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Over Fotoinlijst.nl

Met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl kun je iemand verrassen met een persoonlijke herinnering! Fotoinlijst.nl zorgt dat de foto in lijst als cadeautje aankomt!