Geweldige service. Aanrader

Gebeld omdat levertijd voor ons eigenlijk te lang was. De bestelde lijst werd direct apart gelegd. En we zijn nog teruggebeld of de foto moest hangen of staan. Er is vervolgens nog snel een steun gemaakt voordat de foto op de post ging. De ingelijste foto hadden we de volgende dag al in huis. Klasse. Hartstikke bedankt.

Fantastische service

Mooie kwaliteit lijst die ik de volgende dag al in huis had! Even contact nog gehad via whatsapp voor ik de bestelling plaatste en daar werd snel en vriendelijk gereageerd.

Super leuk om een foto in een lijstje als cadeau op te sturen!

Goede hulp, snelle levering en mooi eindproduct.

Snel en goed.

Snelle en goede levering. Wij zijn heel tevreden en bevelen dit aan bij anderen.

Zeer goede en snelle service

Denkt oplossingsgericht zodat de klant een mooi resultaat krijgt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi resultaat, goede kwaliteit producten snel geleverd.

Geen

• Snelheid/Levertijd

Beste Yvette, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Leuk om te horen dat de verpakking professioneel overkomt. Fotoinlijst.nl doet er alles aan om elk pakket zo goed mogelijk te verpakken zodat elke fotolijst heel aankomt. Ongelukkig helaas komt het heel soms voor dat er toch iets niet heel aankomt. In dit geval sturen wij een nieuw exemplaar toe. Dat is onze glasgarantie! Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk, kwaliteit en betrouwbaar

Nee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

after seal

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super vriendelijk meedenkend en attent!

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klantenservice is top. Werkt met what's app en reageren vrijwel direct. Bij mij was het pakket aan postnl aangeboden en zou het zaterdag voor moederdag geleverd worden. Echter bleef postnl in gebreken en kwam mijn pakket pas na het weekend. De klantenservice vond dit erg vervelend en heeft mij een extra gratis fotolijstje aangeboden. Top. Hier kan menig bedrijf iets van leren.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Gion, Dank je wel voor deze review. Fotoinlijst.nl waardeert het dat klanten de tijd nemen om haar diensten en producten te beoordelen en daarmee andere te informeren over jouw ervaring. Het blijft een vervelende situatie dat we een moeder op Moederdag niet gelukkig hebben kunnen maken. Fijn om te horen dat je de klantenservice als top ervaren hebt. We streven ernaar om iedereen zo goed en snel als mogelijk te helpen. Ook fijn dat de geboden oplossing het leed enigszins heeft kunnen verzachten. Wij wensen jullie veel plezier met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl en hopen je in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Arjan - Fotoinlijst

Over Fotoinlijst.nl

Met de fotolijsten van Fotoinlijst.nl kun je iemand verrassen met een persoonlijke herinnering! Fotoinlijst.nl zorgt dat de foto in lijst als cadeautje aankomt!