Mooie kerstballen met logo bedrukt

We hebben bij Wish Your Print kerstballen besteld met ons logo erop gedrukt; ze zijn prachtig geworden! We zaten met een korte deadline, dit was voor hen geen probleem en ze leverden nog sneller dan onze deadline. Een volgende keer gaan we hier zeker weer bestellen!

Product niet afgewerkt

Theedoos met bedrukking besteld. Helaas was de theedoos niet van goede kwaliteit. Het hout is ruw en niet afgewerkt, en aan de zijkant zat er een gat in. Onder aan de doos loopt een streep. De bedrukking was mooi gedaan, maar helaas licht verschoven t.o.v. het ontwerp, waardoor de randen van de print niet allemaal even dik waren. Helaas kan ik op deze website geen foto's toevoegen. Uiteindelijk hebben we de doos nog moeten schuren en het gat moeten dichten voordat we het cadeau konden doen. De theedoos was op tijd bezorgd.

Snel, behulpzaam en mooi

Wij hebben 11 kerstballen besteld met onze eerste echo erop die we natuurlijk zo snel mogelijk wilde delen met onze families. Binnen 1 dag was de bestelling af en de 2e dag konden we deze ophalen(hadden we zelf voor gekozen). We konden zelf kiezen wanneer we het op konden halen. Er was een foutje gemaakt en de ballen werden thuis bezorgd. Het bedrijf heeft de extra kosten op zich genomen en wij konden met trots de kerstballen cadeau geven! Enorm lieve mensen en zeer behulpzaam.

Super bedrijf

De FC Purmerend kerstballen zijn echt super mooi die ik besteld had. Was bij de 1ste bestellen fout gegaan. dat kan gebeuren. Maar is echt super snel opgelost en echt top survice bij gehad. Ze reageren echt snel en ze denken met je mee. Echt top bedrijf. Product is echt je geld waardig.

TOP!

Maandag telefonisch contact gehad met Richard, daarna via de site een bestelling gedaan. Dit moest met spoed, en vandaag keurig de bedrukte golfballen ontvangen. Super snel en zeker fijn geregeld! zeker voor een herhaling , groet Taco

Super fijne mensen en goed product

Erg netjes bedrukt en super fijn contact gehad. Wordt zorgvuldig met je omgegaan en het ze leveren zodra de inkt droog is zodat de print perfect mooi blijft. Ga zo door en ik raadt iedereen aan hier te bestellen.

Heel tevreden!

Wederom golfballen besteld en al hoewel ik de nieuwe bestelling nog moet ontvangen weet ik nu al dat het goed gaat omdat weer er snel en correct wordt gereageerd.

Kerstbal besteld en niks ontvangen + geen respons

Heeel erg jammer dit. Bestelling geplaatst en zou voor de kerst geleverd worden. Uiteindelijk niets ontvangen. Het is inmiddels 20 januari en nog geen bestelling ontvangen en geen reactie op mijn berichten en geen geld terug. Erg teleurstellend dat nadat zo'n flop van een niet binnen gekomen bestelling, ook de service zich zo laat zien.

Snelle levering maar theedoos niet ontvangen zoals afgesproken

Telefonisch heb van de te voren contact gehad met WishyourPrint. Dit ivm een snelle levering en met de vraag of het logo wat ik op de theedoos wilde hebben over de gehele theedoos doorgetrokken kon worden. Degene aan de telefoon vertelde hoe ik dit het beste kon doen en wat ik in de opmerking erbij moest zetten. Zo gezegd, zo gedaan. Theedoos netjes op tijd ontvangen maar helaas wat alleen de bovenkant bedrukt en niet de zij-/ en onderkanten. Er was van mijn kant geen tijd meer om dit te herstellen, maar wel jammer aangezien ik hier juist nog contact over heb gehad.

Wederom zeer tevreden!

Voor de derde keer golfballetjes besteld. Jammer dat de grootte van de opdruk van de tekst beperkt is ... wel keurig gedaan. Snelle levering (één dag later dan in eerste instantie beloofd, maar nog steeds heel snel). Zoals in de titel al aangegeven, wederom zeer tevreden!

Super snel en correct

Prima service en snel. Golfbal type was op maar werden gebeld En de duurdere variant als vervanging aangeboden zonder extra kosten. Dinsdagavond besteld , donderdag afgeleverd.

Snelle levering en mooi product

Theedoos met foto besteld. Erg mooi geworden en ook fijn dat er 12 vakjes in zitten.

Leuke golfballen en makkelijke te personaliseren

Prima tool en snelle levering .

Goeie service en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk om je eigen tekst en foto’s toe te voegen.

Leuke cadeau's, snelle levering

Ze hebben een goede configurator, afbeelding/opdruk was eenvoudig uit te zoeken/aan te brengen. En er is snel geleverd. Top!

Snelle levering, goede kwaliteit en erg klantvriendelijk

Erg tevreden over Wish your print.

Helemaal prima !

Gemakkelijke site, super snel geleverd en ziet er heel goed uit !

correct en snel

Print op golfballen werd uitgevoerd als gewenst. Snel thuis voor een redelijke prijs.

Druk prachtig, levering uitstekend!

6 Golfballen en een cadeaudoosje van plexiglas gekocht bij WISHYOURPRINT. Opdruk op de ballen is prachtig en scherp!

Ik ben heel tevreden. Nadat ik eerst de beoordelingen op dit platform had gelezen, durfde ik met dit bedrijf in zee te gaan. Ze hebben een mooi product voor me gemaakt en toen ik zag dat er iets verschoven was in mijn ontwerp, hebben ze dat handmatig voor me aangepast. Blij mee!

Heel blij mee,mooi gedrukt en snel geleverd

ik heb een tegels laten drukken en ben er super blij mee. Ze zijn mooi gedrukt en verzending was ook snel. Ik heb inmiddels al meerdere tegels laten drukken en zal dat een volgende keer weer doen. Echt top!!

Snel en goed te betalen

Theedoos naar wens ontworpen en had 'm binnen twee dag in huis!

Alles duidelijk

Woensdag besteld, vrijdag in huis en helemaal naar verwachting

Goede Service

Op de zaterdag voor Pinksteren een bestelling van bedrukte golfballetjes gedaan en woensdag in huis. Was een klein misverstand over wanneer het geleverd zou worden maar uiteindelijk snel in huis en netjes te woord gestaan.