Geweldige snelle service

Geweldige snelle service

Goede en snelle service

Ik wilde graag een product met spoed ontvangen om het als verjaarskadootje mee te nemen. Alle andere aanbieders in de markt hadden 4 tot 5 weekdagen nodig. Ik had mijn bedrukte golfballen, precies zoala toegezegd op dag 3 in huis. Prima service!

Steeds mooi resultaat

Top service, netjes op tijd.

Goede service!

Product zag er goed uit en was binnen op het juiste moment, dank!

Schitterende service!

Via de website lukte het niet om mijn bestelling in mijn winkelmandje te krijgen! Dan maar even getelefoneerd: direct werd een oplossing gezocht en een paar dagen later was de bestelling al geleverd! Mooie afwerking!

Topservice

Vriendelijk en snelle service!! Heel tevreden!

Snelle service, mooi resultaat

De goedkoopste bedrukker na wat rondzoeken, met een mooi resultaat en snelle service. Makkelijk contact te krijgen bij problemen bij betaling; snel geregeld. Wat mij wel makkelijker lijkt zou een uitgebreider programma zijn om foto's te bewerken voor op de theedoos. En een raster zodat je kunt zien dat de foto's even groot zijn of recht geplaatst zijn. Nu heb ik twee foto's naast elkaar die niet even groot zijn..

Zeer snelle levering en goede service

In eerste instantie kon ik de bestelling via de site niet afronden in verband met technische problemen. Na telefonisch contact Werd dit erg netjes opgelost en had ik de bedrukte golfballen de volgende dag in huis. Er werd ook goed meegedacht om het ontwerp en de bedrukking mooier te maken.

Geweldig mooi persoonlijk cadeau

Naar aanleiding van bestelling wordt er ook nog meegedacht met je. Netjes en snel geleverd.

Afbeelding op golfbal niet zo scherp als eerdere bestelling

In het verleden heb ik super scherpe afbeeldingen van hetzelfde logo ontvangen. Nu aanzienlijk minder kwaliteit. Website werkte niet wanneer ik twee afzonderlijke logo wilde laten printen op golfballen.

Goed product, software kan beter

Kerstballen besteld. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Goede kwaliteit. Het maken ervan is echter niet heel handig. Geen tools zoals uitlijning weergeven of een bibliotheek met afbeeldingen. Hier kunnen ze echt nog een stap in maken! Oh en de zilveren kerstballen zijn bijna wit. Jammer als je een afbeelding van een witte sneeuwvlok hebt gebruikt ;)

Er zaten wel wat houtsplinters nog aan de binnenkant van de theedoos. De doos kwam erg snel! De print was zelfs nog wat plakkerig. Mooie print over de hele doos. Was mooier dan op mijn computerscherm. Ben erg tevreden.

Boven verwachting

Super snelle levering, goede kwaliteit en vriendelijke hulp.

Iedere keer goede service, hulp als er iets onduidelijk is. Mooi afgewerkt, netjes en op tijd geleverd.

Snel en voldoet aan verwachting !

Verzending was snel en de bedrukking was precies zoals hey voorbeeld ! (Bedrukte golfballen)

Going the extra mile

Een zeer persoonlijke service en zelfs extra inspanningen om onze zeer korte levertermijn te kunnen voldoen. Zeker een aanrader

Geweldige service !

Ik liet voor mijn echtgenoots' verjaardag een hoeveelheid golfballen personaliseren. Uiterst gemakkelijke en eenvoudige tool online om alles in te geven. Bij het bestellen heb je de mogelijkheid om een opmerking in te voeren wat ik ook deed. Ik vroeg nl. of deze bestelling nog dezelfde week kon geleverd worden vermits het verjaardagscadeau was. Ik kreeg diezelfde dag nog te horen dat men onmiddellijk de productie zorgen starten. 2 dagen later werd dit pakket geleverd op het bezorgpunt. Heel mooi resultaat! Mijn complimenten voor de klantvriendelijkheid !!!

Goeie snelle service

Goed en snel geholpen. Prijs viel ons ook mee.

geweldig

Zeer vriendelijk contact. Gaan tot het uiterste voor je.

Goed.

Vlotte service, goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede, snelle en vriendelijke service

Aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en direct geholpen. Zeer te vrede met het product en snelle levering!

Simpel in te voeren, uit te voeren en af te ronden.

De site is simpel en doeltreffend, De print van de tekst was goed en duidelijk, de weergave van de visual was in lijn met de weergave op de site en de afdruk ervan was ok. De verzending was sneller dan verwacht; de aflevering zelf werd via de tracing tool van uw logistieke partner aangekondigd en de vertraging gemeld (blij dat ik niet thuis liet bezorgen maar op een ophaalpunt). NOTEER: aan het einde van de enquête staat dat: "Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. " Aangezien ik geen ruimte krijg om anders te verklaren en aangezien in de "gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid" geprobeerd wordt om de gevolgen van de AVG zoveel mogelijk te ontwijken stel ik hierbij vast dat U in het kader van de "Dienst" geen recht heeft met mijn gegevens te doen waar U zin in heeft.

Mooi product afgeleverd!

efficient en snel

herhaal aankoop voor de derde keer voorspoedig uitgevoerd.

Super service met geweldig resultaat.

Fantastisch klantvriendelijk en behulpzaam.