Snelle levering maar theedoos niet ontvangen zoals afgesproken

Telefonisch heb van de te voren contact gehad met WishyourPrint. Dit ivm een snelle levering en met de vraag of het logo wat ik op de theedoos wilde hebben over de gehele theedoos doorgetrokken kon worden. Degene aan de telefoon vertelde hoe ik dit het beste kon doen en wat ik in de opmerking erbij moest zetten. Zo gezegd, zo gedaan. Theedoos netjes op tijd ontvangen maar helaas wat alleen de bovenkant bedrukt en niet de zij-/ en onderkanten. Er was van mijn kant geen tijd meer om dit te herstellen, maar wel jammer aangezien ik hier juist nog contact over heb gehad.

Wederom zeer tevreden!

Voor de derde keer golfballetjes besteld. Jammer dat de grootte van de opdruk van de tekst beperkt is ... wel keurig gedaan. Snelle levering (één dag later dan in eerste instantie beloofd, maar nog steeds heel snel). Zoals in de titel al aangegeven, wederom zeer tevreden!

Super snel en correct

Prima service en snel. Golfbal type was op maar werden gebeld En de duurdere variant als vervanging aangeboden zonder extra kosten. Dinsdagavond besteld , donderdag afgeleverd.

Snelle levering en mooi product

Theedoos met foto besteld. Erg mooi geworden en ook fijn dat er 12 vakjes in zitten.

Leuke golfballen en makkelijke te personaliseren

Prima tool en snelle levering .

Goeie service en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk om je eigen tekst en foto’s toe te voegen.

Leuke cadeau's, snelle levering

Ze hebben een goede configurator, afbeelding/opdruk was eenvoudig uit te zoeken/aan te brengen. En er is snel geleverd. Top!

Snelle levering, goede kwaliteit en erg klantvriendelijk

Erg tevreden over Wish your print.

Helemaal prima !

Gemakkelijke site, super snel geleverd en ziet er heel goed uit !

correct en snel

Print op golfballen werd uitgevoerd als gewenst. Snel thuis voor een redelijke prijs.

Druk prachtig, levering uitstekend!

6 Golfballen en een cadeaudoosje van plexiglas gekocht bij WISHYOURPRINT. Opdruk op de ballen is prachtig en scherp!

Ik ben heel tevreden. Nadat ik eerst de beoordelingen op dit platform had gelezen, durfde ik met dit bedrijf in zee te gaan. Ze hebben een mooi product voor me gemaakt en toen ik zag dat er iets verschoven was in mijn ontwerp, hebben ze dat handmatig voor me aangepast. Blij mee!

Heel blij mee,mooi gedrukt en snel geleverd

ik heb een tegels laten drukken en ben er super blij mee. Ze zijn mooi gedrukt en verzending was ook snel. Ik heb inmiddels al meerdere tegels laten drukken en zal dat een volgende keer weer doen. Echt top!!

Snel en goed te betalen

Theedoos naar wens ontworpen en had 'm binnen twee dag in huis!

Alles duidelijk

Woensdag besteld, vrijdag in huis en helemaal naar verwachting

Goede Service

Op de zaterdag voor Pinksteren een bestelling van bedrukte golfballetjes gedaan en woensdag in huis. Was een klein misverstand over wanneer het geleverd zou worden maar uiteindelijk snel in huis en netjes te woord gestaan.

Hele fijne service

Ik had zelf het verkeerde logo opgestuurd. Na een kort telefoontje kon dit gelukkig gemakkelijk worden aangepast. Erg snelle en goede levering.

Tof bedrijf!

Tof bedrijf. Mooi product. Snel en goed geleverd. Telefonisch goed bereikbaar. Zal zeker weer bestellen.

Super leuk product! Hele goede en snelle service.

Zeer goede service

De theedoos is geworden zoals verwacht. Leuk dat de houtnerf nog licht te zien is tussen de foto's door! We wilden de doos eerder in huis hebben en hierin werd fijn mee gedacht. Zeer tevreden met het eindresultaat en de service dus! Puntje van verbetering: uitbreiding van de mogelijkheden in het fotoprogramma.

Prachtig resultaat (theedoos)

Prachtig bedrukte houten theedoos. Super scherp bedrukt! Heel mooi resultaat. Echt leuk om weg te geven aan onze moeders. Wat we alleen jammer vonden/vinden is dat het door de foto s echt een prachtige theedoos is van de bovenkant maar de rest van de doos zelf er echt goedkoop uitziet en een beetje gammel is. Verder wel een leuke prijs en op tijd geleverd! Top!

Geweldige service!

Top geholpen en spullen snel geleverd.

Een spoedje, niet een grote opdracht maar wel supersnel en met aandacht geleverd!!

Gewoon super! Was een spoedje, spontaan opgekomen maar er werd zelfs op zondag snel en vriendelijk gereageerd...en ruim op tijd geleverd. Hier kom ik zeker terug!

Mooi resultaat, vriendelijke prijs

Leuk ontwerp gemaakt en makkelijke gedeeld met de familie. Daarna ook makkelijk aan te passen en bestellen. Het resultaat is echt heel tof! Kan niet wachten om het cadeau te geven!