Snelle en correcte levering

Voor het eerst wat besteld. Ging makkelijk en werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Netjes. Naar verwachting.

Golfballen laten bedrukken. Zag er heel netjes uit. Snelle levering en waar naar je geld.

Het eindresultaat is nog mooier geworden dan ik had verwacht!

Ik heb mooie houten dozen met mijn logo besteld. Het bestelproces verliep makkelijk en het werd snel geleverd. Helemaal blij mee!

Wat een top service en mooi product

Een theedoos besteld, bedrukt met foto en tekst. Was een beetje laat met bestellen maar het zou net kunnen. Word ik de volgende dag gebeld, of ze het vast op konden sturen omdat het al klaar was. Super!!

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden met het eind resultaat

Zeer netjes en vlot

Alles zoals omschreven. Topproduct!

Mooi geprint, snel geleverd

Wij laten vaker zaken drukken, maar dit resultaat was boven verwachting qua kleurintentie, scherpte en print tot aan de rand. Wel waren de inkten nog niet volledig uitgehard waardoor een sterk chemische lucht ontstond. Beter het product dus nog even laten 'uitwaaien' na ontvangst.

vlot en netjes

zeer tevreden

Geweldig.

Goeie kwaliteit producten en bedrukking. En ideaal voor kleine aantallen, waarbij de prijs keurig is.

TOP

Mooie realisatie op snelle tijd aan huis geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Gepersonaliseerde kertballen laten maken. Zeer mooi geslaagd

Snelle goede service

Golfballen met naam erop laten drukken erg mooi geworden Makkelijke website eenvoudig je product kiezen en maken

sneller dan verwacht bezorgd

Goede service, product volledig volgend verwachting en snellere levering dan verwacht, en dat in de drukte voor de feestdagen. Chapeau!

Netjes gedaan en super snelle levering❗️👍🏻

Levering niet in orde

Veel geld betaald voor iets waar we niets mee kunnen doen. Er werd zelfs geen voorstel gedaan om het probleem op te lossen. Eerste en laatste keer!!

Goede, snelle service. Mooie kerstballen. Jammer dat ze elk duurder worden.

Leuk idee voor een persoonlijk cadeau!

Site en afhandeling tot aan de deur zijn prima in orde. Spullen worden goed verpakt. Een klein tegenvallertje vond ik echter dat hetgeen ik besteld had, een beetje tegenviel op geniet van verfkwaliteit. Er zitten veel kriegeltjes en beschadigingen Jes in de effen kleur. De bedrukking zelf is prima in orde.

Bestelling afgeleverd in de afgesproken tijd

Print was goed op de kerstbal alleen veel te klein. Hoop op grotere kerstballen met grotere print

Perfecte en snelle service

Vlak voor kerst heb ik een spoedaanvraag neerlegd. Alles netjes en op tijd afgehandeld. Erg leuke reacties van ontvangers gekregen, kortom ik ben tevreden! Klein puntje ter verder verbetering is een iets groter printoppervlak op de bal, Verder helemaal super!

De verwerking van de opdracht is prima, het resultaat valt erg klein uit

de opdracht is prima, het resultaat valt erg klein uit

Slecht

De bal was niet op de gevraagde datum geleverd en de tekst was niet kompleet

Mooie kerstbal

Snel binnen, mooie opdruk. Zeer tevreden

Top service en mooie kwaliteit

Ben absoluut happy met mijn kerstballen. Hoop dat in de toekomst een groter printoppervlak mogelijk wordt. Snelle levering, zorgvuldig verpakt en erg flexibel in het maken van een ophaal afspraak.

Bestelling goed en snel geleverd

Site is beetje lastig om via iPhone bv kerstbal te maken, op de computer een stuk makkelijker. Precies geleverd wat ik heb besteld en ook binnen de beloofde levertijd