Mooi product!

Goed bereikbaar voor vragen, mooi product, snelle levering.

Product is helemaal perfect zoals online te zien was. Snelle levering.

Ok

Snelle levering en de ballen zijn perfect uitgevoerd

Ze zijn supermooi

Zou ze zeker nog eens bestellen hier.

Ik heb bedrukte golfballen besteld in kadoverpakking. Het is een superleuk en apart kado geworden. Mooie kwaliteit en snel klaar. Bedankt!

Geweldige service!

Geweldige service! Mooi product.

Super mooie kerstballen, een blijvende hetinnering

De blauwe kerstballen zijn heel mooi van kleur en de bedrukking is super mooi.

Mooie kerstballen

Zeer mooi bedrukt en snelle levering

Top service, kwaliteit, snelheid en prijsstelling voor de kerstballen met bedrukking!

Snelle levering, fijne service!

Het bestellen van de kerstballen ging gemakkelijk, wel waren de foto's uiteindelijk kleiner op de kerstbal dan verwacht. De kwaliteit van de foto's waren super! Heel scherp. Fijne services en snelle levering!

Mooi product, goed geholpen

Snelle levering, keurig product

erg mooie kerstballen

Erg mooie kerstballen met foto

Golfballen perfect bedrukt

Golfballen zijn perfect bedrukt aan twee kanten. Het fijne is, is dat je per drie kan bestellen en het bekende A merken golfballen zijn. Zo kun je eerst beoordelen of ze goed zijn voordat je meer besteld. Levering was snel.

Er word naar je geluisterd!

Ik had per ongeluk op zelf ophalen geklikt en bleek het een 1,5 uur van mijn huis vandaan te zijn. Ik vroeg of ze het toch konden opsturen met post nl en daar dan een betaalverzoek van konden sturen en ze hebben dat gedaan. Ook reageerden ze goed en snel op mn mailtjes! Echt een top bedrijf! En een mooi resultaat! :)

Leuk cadeau

Snelle service en levering. Foto veel kleiner dan op de site.

supersnel onze kerstballen in huis

Wauw, wat een snelle service en goede kwaliteit. We hebben 3 verschillende soorten kerstballen besteld en na een paar dagen waren ze al in huis mooi verpakt in de bij de kassa bijbestelde doosjes.

Goede snelle service met goed resultaat

Programma is eenvoudig Aangeleverde foto's komen goed uit op het product.( kerstballen) Assortiment kerstballen constant. Dit jaar voor het derde jaar kerstballen laten bedrukken. Fijn dat het dan dezelfde ballen zijn.

Snelle levering.

Goed geholpen!!

In goed overleg golfballen laten bedrukken. Zien er top uit.

ziet er leuk uit

ik kreeg hem binnen en hij was erg licht en zag er zeer mooi uit

geweldige service en supersnelle levering

geweldige service en supersnelle levering!

Goed!

Snelle levering, kleur van de bedrukking kan beter.

Topkwaliteit product en service, website kan iets beter

Een mooie gepersonaliseerde theedoos besteld voor de verjaardag van een vriendin, wat problemen met de betaling (telkens dezelfde foutmeldingen voor een halfuur, daarna deed het het gelukkig ineens wel!). Vervolgens nog wat verwarring over waar het pakket geleverd werd (ik had een PostNL punt gekozen, maar mijn eigen (werk)adres stond op de factuur). Na het sturen van een bericht via de website binnen zo'n 2 uur een geruststellend telefoontje gekregen dat het pakket toch echt wel op weg was naar het PostNL punt, waar het ruim op tijd op de beloofde dag aankwam! Super kwaliteit van het product, vriendin was er erg blij mee!

Besteld en wat problemen met automatische betaling. Werd contact opgenomen door WishYourPrint en alles zeer snel en vakkundig verholpen. Na ontvangst van kerstballen met foto zien we een perfecte kwaliteit van foto’s op deze kerstballen.

Supersnel geleverd en golfballen zien er leuk uit!

Zelf natuurlijk te laat voor een verjaardag de golfballen met bedrukking bedacht, maar fijn dat WishYourPrint zo snel de golfballen kon leveren. Onwijs bedankt!