Hele fijne service

Ik had zelf het verkeerde logo opgestuurd. Na een kort telefoontje kon dit gelukkig gemakkelijk worden aangepast. Erg snelle en goede levering.

Tof bedrijf!

Tof bedrijf. Mooi product. Snel en goed geleverd. Telefonisch goed bereikbaar. Zal zeker weer bestellen.

Super leuk product! Hele goede en snelle service.

Zeer goede service

De theedoos is geworden zoals verwacht. Leuk dat de houtnerf nog licht te zien is tussen de foto's door! We wilden de doos eerder in huis hebben en hierin werd fijn mee gedacht. Zeer tevreden met het eindresultaat en de service dus! Puntje van verbetering: uitbreiding van de mogelijkheden in het fotoprogramma.

Prachtig resultaat (theedoos)

Prachtig bedrukte houten theedoos. Super scherp bedrukt! Heel mooi resultaat. Echt leuk om weg te geven aan onze moeders. Wat we alleen jammer vonden/vinden is dat het door de foto s echt een prachtige theedoos is van de bovenkant maar de rest van de doos zelf er echt goedkoop uitziet en een beetje gammel is. Verder wel een leuke prijs en op tijd geleverd! Top!

Geweldige service!

Top geholpen en spullen snel geleverd.

Een spoedje, niet een grote opdracht maar wel supersnel en met aandacht geleverd!!

Gewoon super! Was een spoedje, spontaan opgekomen maar er werd zelfs op zondag snel en vriendelijk gereageerd...en ruim op tijd geleverd. Hier kom ik zeker terug!

Mooi resultaat, vriendelijke prijs

Leuk ontwerp gemaakt en makkelijke gedeeld met de familie. Daarna ook makkelijk aan te passen en bestellen. Het resultaat is echt heel tof! Kan niet wachten om het cadeau te geven!

Uitstekend en betrouwbaar.

Fijn bedrijf. Goede samenwerking. Telefonisch goed bereikbaar.

Snelle en correcte levering

Voor het eerst wat besteld. Ging makkelijk en werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Netjes. Naar verwachting.

Golfballen laten bedrukken. Zag er heel netjes uit. Snelle levering en waar naar je geld.

Het eindresultaat is nog mooier geworden dan ik had verwacht!

Ik heb mooie houten dozen met mijn logo besteld. Het bestelproces verliep makkelijk en het werd snel geleverd. Helemaal blij mee!

Wat een top service en mooi product

Een theedoos besteld, bedrukt met foto en tekst. Was een beetje laat met bestellen maar het zou net kunnen. Word ik de volgende dag gebeld, of ze het vast op konden sturen omdat het al klaar was. Super!!

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden met het eind resultaat

Zeer netjes en vlot

Alles zoals omschreven. Topproduct!

Mooi geprint, snel geleverd

Wij laten vaker zaken drukken, maar dit resultaat was boven verwachting qua kleurintentie, scherpte en print tot aan de rand. Wel waren de inkten nog niet volledig uitgehard waardoor een sterk chemische lucht ontstond. Beter het product dus nog even laten 'uitwaaien' na ontvangst.

vlot en netjes

zeer tevreden

Geweldig.

Goeie kwaliteit producten en bedrukking. En ideaal voor kleine aantallen, waarbij de prijs keurig is.

TOP

Mooie realisatie op snelle tijd aan huis geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Gepersonaliseerde kertballen laten maken. Zeer mooi geslaagd

Snelle goede service

Golfballen met naam erop laten drukken erg mooi geworden Makkelijke website eenvoudig je product kiezen en maken

sneller dan verwacht bezorgd

Goede service, product volledig volgend verwachting en snellere levering dan verwacht, en dat in de drukte voor de feestdagen. Chapeau!

Netjes gedaan en super snelle levering❗️👍🏻

Levering niet in orde

Veel geld betaald voor iets waar we niets mee kunnen doen. Er werd zelfs geen voorstel gedaan om het probleem op te lossen. Eerste en laatste keer!!